Ofensywne

2 minuty czytania

Energia żywiołów

energia żywiołów

Osoba rzucająca zaklęcie zyskuje potężną siłę żywiołów.

Poziom zaklęcia Obrażenia od żywiołów Czas trwania [s] Koszt many
I 25% 6 8
II 25% 8 8
III 25% 10 8
IV 25% 12 8
V 25% 14 8
VI 25% 16 8

Derwisz

derwisz

Osoba wypowiadająca zaklęcie rzuca się w wir walki, przez 10 sekund atakując i rzucając zaklęcia ze zwiększoną szybkością.

Poziom zaklęcia Szybkość ataku i rzucania zaklęć Czas trwania [s] Koszt many
I +30% 10 20
II +30% 12 24
III +30% 14 28
IV +30% 16 32
V +30% 18 36
VI +30% 20 40

Kula ognia

kula ognia

Z ręki osoby rzucającej zaklęcie wystrzeliwuje poruszająca się powoli, wybuchowa kula ognia.

Poziom zaklęcia Obr. typu ogień Koszt many
I 44-56 8
II 117-149 11
III 218-278 14
IV 307-429 17
V 480-611 20
VI 610-776 23

Przywołanie ognistego miecza

przywołanie ognistego miecza

Przywołanie ulepszonego ognistego miecza, który atakuje twoich przeciwników.

Poziom zaklęcia Trwanie przywołania [s] Koszt many
I 11 15
II 14 15
III 18 15
IV 22 15
V 27 15
VI 32 15

Rój pszczół

rój pszczół

Twoi przeciwnicy zostają zaatakowani przez pszczoły. Potwory, które znajdą się w pobliżu twoich celów, poczują wściekłość roju!

Poziom zaklęcia Szansa, że cel ucieknie przez s Obr. typu Koszt many
I 40% 4-8 7

Trująca chmura

trująca chmura

Wokół osoby rzucającej zaklęcie pojawia się chmura trującego gazu.

Poziom zaklęcia Obr. typu trucizna przez 6 s Koszt many
I 58 30

Zamrożenie

zamrożenie

Wystrzelenie trzech pocisków, zamrażających wszystkich przeciwników w promieniu 3 metrów od miejsca wybuchu.

Poziom zaklęcia Obr. typu lód Szansa na zamrożenie Czas zamrożenia [s] Koszt many
I 1-3 100% 6 14
II 6-17 100% 7 18
III 15-45 100% 8 22
IV 30-90 100% 9 26
V 53-157 100% 10 30
VI 77-229 100% 11 34

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...