piorun_kulisty

Recenzje » Gry

Sortuj wg:
Wybrane:
 

Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

Wolvertino · 29 lipca 2016

Nie zagrałem w "Divinity: Original Sin" od studia Larian w dniu premiery. Nie zagrałem też w tę produkcję, gdy ukazała się rozszerzona edycja "Divinity: Original Sin – Enhanced Edition". Powód był jeden. Od zawsze walka turowa wydawała mi się nudna i sztuczna do cna. W międzyczasie zajmowałem się...

 

Salt and Sanctuary

Dizzy · 20 lipca 2016

Wasz statek niespodziewanie atakuje monstrum przypominające Cthulhu. Budzicie się na nieznanej, spowitej mgłą wyspie, na której wręcz roi się od rozkładających się żywych trupów oraz innych, równie paskudnych stworów. Po krótkiej eksploracji okazują się one najmniejszym problemem. W labiryntach, na...

 

Fable Anniversary

Niblla · 6 lipca 2016

Zawsze zastanawiam się, co skłania studio do reedycji swego dzieła? Co znajduje się na pierwszym miejscu? Chęć poprawienia starej gry i pokazania jej nowym graczom czy może chodzi tylko o wyciągnięcie pieniędzy z kieszeni? Jak jest z "Fable Anniversary", odnowionym dziełem Lionhead Studios wydanym...

 

Crudelis

Niblla · 25 czerwca 2016

Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było...

 

Wiedźmin 3: Krew i wino

Courun Yauntyrr · 9 czerwca 2016

Każda praca może zmęczyć, dlatego w ostatnim fabularnym dodatku do „Dzikiego Gonu” polskie CD Projekt Red wysyła Geralta z Rivii do malowniczego Toussaint, by zakończyć tam przygody tego najsławniejszego wiedźmina. Tylko naiwni uwierzą, że nasz fachowiec zdecyduje się na łapanie promieni...

 

Grim Dawn

Niblla · 5 czerwca 2016

Trudno nazwać mnie weteranem gier hack and slash. Przed "Grim Dawn" grałem tylko w trzy części kultowej serii Diablo, więc mam dość klasyczne podejście. Produkcja Crate Entertainment przeszła naprawdę długą drogę do pełnego wydania – założyciel studia, Bruno Arthur, przez wiele miesięcy pracował...

 

UnderRail

Mikeal · 24 kwietnia 2016

Wojna, wojna nigdy się nie zmienia. Gdy nuklearny płomień spopielił powierzchnię planety, resztki ludzkości schroniły się w tunelach, metrach i połączonej z nimi sieci jaskiń. Brzmi znajomo? Prawda, inspiracje Stygian Software przy tworzeniu „UnderRail” są oczywiste, ale twórcy stworzyli...

 

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Niblla · 17 kwietnia 2016

Niedawno – 31 marca – po wielu latach spekulacji i snucia domysłów na ten temat, wydano "Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear", dodatek do klasycznych Wrót Baldura, tak uwielbianych przez fanów na całym świecie. Czy studiu Beamdog udało się sprostać zadaniu i połączyć w spójną, logiczną całość...

 

Age of Decadence

Mikeal · 20 marca 2016

To tutaj codzienność. Spiski, skrytobójstwa i niczym nieograniczona walka o władzę. Wszelkie uroki dekadencji Glen Cook „Czarna Kompania” Developerzy ze studia Iron Tower określają „Age of Decadence” mianem turowego postapokaliptycznego cRPG – a low fantasy. Gdy jeszcze doda się do tego...

 

Darkest Dungeon

Jezid · 6 marca 2016

Gra wywołuje skrajne emocje; od frustracji po euforię. Która z nich przeważy? To zależy przede wszystkim od gracza, więc nie jest to produkcja dla każdego. Osobiście, jako fan starych erpegów, szczerze polecam. "Darkest Dungeon" ma w sobie bezkompromisowego ducha niegdysiejszych gier. Intencja...

Wczytywanie...