Sortuj wg:

Torment: Tides of Numenera

Mikeal · 12 kwietnia 2017

Pięć milionów dolarów zebranych podczas kampanii. Pięć lat produkcji. Znane nazwiska zaangażowane w projekt: Avellon, McComb, Ziets, Rothfuss, Fargo i inni. Niezwykle ciekawe i nieszablonowe uniwersum. Rozbuchane nadzieje fanów oraz szansa na wywołanie emocji miotających nami podczas...

Vikings: Wolves of Midgard

Courun Yauntyrr · 10 kwietnia 2017

Nie wiem, czy to kwestia mojego ociekającego krwią jotunów topora, ale chyba nie znajdzie się śmiałek, który stwierdzi, że istnieje lepsza gra cRPG w klimatach nordyckich niż „Vikings: Wolves of Migdard”. Ta kwestia nie może podlegać żadnej dyskusji, bo na tym polu Games Farm może naprawdę czuć...

Styx: Shards of Darkness

Tokar · 30 marca 2017

Studio Cyanide nie jest w ciemię bite i doskonale zdaje sobie sprawę, że ma raczej marne szanse w starciu z największymi branżowymi gigantami. Choć Francuzi mają łeb na karku, a i na brak kreatywności z pewnością nie narzekają, to nie mogą sobie pozwolić na nadmierne prężenie muskułów – nie ten...

Mass Effect: Andromeda

Courun Yauntyrr · 28 marca 2017

Trylogia Sheparda została zakończona i nie ma co już płakać nad losem "dziarskiego komandora", który zaprowadził porządek w naszej galaktyce oraz ostatecznie doprowadził do zjednoczenia ras Drogi Mlecznej. BioWare przygotowało czwartą odsłonę znanej marki, jednak zrezygnowano z numeracji, co...

Valkyria Chronicles

Kacpero · 7 stycznia 2017

„Valkyria Chronicles” jest grą wydaną przez Sega – potężnego dewelopera znanego choćby z „Virtua Fighter”, „Sonic the Hedgehog” czy też „Phantasy Star”. Jest to gra strategiczna z elementami RPG, pierwotnie wydana w 2008 roku na PS3, by w 2014 trafić na PC. Jest to pozycja, którą każdy szanujący...

Batman: The Telltale Series – New World Order

Courun Yauntyrr · 25 listopada 2016

Poprzeczka została zawieszona naprawdę wysoko, bowiem drugi epizod okazał się niezwykle ciekawy i sugerował, że w świecie Batmana można pokazać prawdziwe odkupienie. Niestety "New World Order" sprowadza nas na ziemię i przypomina, że przecież gramy w grę od Telltale. Czy to oznacza, że trzecia...

Batman: The Telltale Series – Children of Arkham

Courun Yauntyrr · 24 listopada 2016

Pierwszy epizod, pomimo średniego zakończenia, pozostawił po sobie całkiem pozytywne wrażenie, więc nic dziwnego, że skusiłem się na zakup przepustki sezonowej, tym samym zapewniając sobie możliwość zagrania w "Children of Arkham". Kim tak naprawdę byli rodzice Bruce'a i jakie tajemnice...

Tyranny

Courun Yauntyrr · 19 listopada 2016

Dość mgliście pamiętam opowieści o greckich tyraniach, w których jednostka sprawowała pełnię władzy nie dzięki wyborowi, lecz w wyniku użycia siły. Nie mówiono mi w szkole, że nie zawsze były to osoby skupiające się jedynie na utrwalaniu własnych wpływów. Co więcej, część z nich była świetnymi...

Batman: The Telltale Series – Realm of Shadows

Courun Yauntyrr · 11 listopada 2016

Za mną cały pierwszy sezon "Gry o Tron" od Telltale. Kiedy czekałem na ciąg dalszy przygód Forresterów, pojawiła się możliwość zagrania za darmo w pierwszy epizod przygód Batmana od tego samego studia. Nie mogąc przepuścić takiej okazji, postanowiłem, że mściciel z Gotham będzie mógł zadomowić...

Deus Ex: The Fall

Courun Yauntyrr · 8 października 2016

Czasami już sam tytuł gry zapowiada nadchodzącą katastrofę, ale chyba tylko Square Enix łudziło się, że przeniesienie gry z telefonów na PC w wykonaniu ich wewnętrznego studia może się udać. Znana marka, fabuła przedstawiająca wydarzenia poprzedzające hit i zupełnie nowy bohater to elementy, które...

The Dark Eye: Demonicon

Courun Yauntyrr · 17 września 2016

Seria „Drakensang” spopularyzowała niemiecki system The Dark Eye, więc nic dziwnego, że na „Demonicon” spoglądałem łakomym okiem. Stojące za tą grą RPG studio Noumena, w przeciwieństwie do Radon Labs, okazało się młodym zespołem z dużymi chęciami i nie mniejszymi szansami na sukces. Niestety,...

Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

Wolvertino · 29 lipca 2016

Nie zagrałem w "Divinity: Original Sin" od studia Larian w dniu premiery. Nie zagrałem też w tę produkcję, gdy ukazała się rozszerzona edycja "Divinity: Original Sin – Enhanced Edition". Powód był jeden. Od zawsze walka turowa wydawała mi się nudna i sztuczna do cna. W międzyczasie zajmowałem się...

Salt and Sanctuary

Dizzy · 20 lipca 2016

Wasz statek niespodziewanie atakuje monstrum przypominające Cthulhu. Budzicie się na nieznanej, spowitej mgłą wyspie, na której wręcz roi się od rozkładających się żywych trupów oraz innych, równie paskudnych stworów. Po krótkiej eksploracji okazują się one najmniejszym problemem. W labiryntach, na...

Fable Anniversary

Niblla · 6 lipca 2016

Zawsze zastanawiam się, co skłania studio do reedycji swego dzieła? Co znajduje się na pierwszym miejscu? Chęć poprawienia starej gry i pokazania jej nowym graczom czy może chodzi tylko o wyciągnięcie pieniędzy z kieszeni? Jak jest z "Fable Anniversary", odnowionym dziełem Lionhead Studios wydanym...

Crudelis

Niblla · 25 czerwca 2016

Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było...

Wiedźmin 3: Krew i wino

Courun Yauntyrr · 9 czerwca 2016

Każda praca może zmęczyć, dlatego w ostatnim fabularnym dodatku do „Dzikiego Gonu” polskie CD Projekt Red wysyła Geralta z Rivii do malowniczego Toussaint, by zakończyć tam przygody tego najsławniejszego wiedźmina. Tylko naiwni uwierzą, że nasz fachowiec zdecyduje się na łapanie promieni...

Grim Dawn

Niblla · 5 czerwca 2016

Trudno nazwać mnie weteranem gier hack and slash. Przed "Grim Dawn" grałem tylko w trzy części kultowej serii Diablo, więc mam dość klasyczne podejście. Produkcja Crate Entertainment przeszła naprawdę długą drogę do pełnego wydania – założyciel studia, Bruno Arthur, przez wiele miesięcy pracował...

UnderRail

Mikeal · 24 kwietnia 2016

Wojna, wojna nigdy się nie zmienia. Gdy nuklearny płomień spopielił powierzchnię planety, resztki ludzkości schroniły się w tunelach, metrach i połączonej z nimi sieci jaskiń. Brzmi znajomo? Prawda, inspiracje Stygian Software przy tworzeniu „UnderRail” są oczywiste, ale twórcy stworzyli...

Wczytywanie...