Dagon: by H. P. Lovecraft

1 minuta czytania

Koncepcja gry edukacyjnej w konwencji point&click nie brzmi zbyt pociągająco, nieprawdaż drogi czytelniku? "Dagon: by H. P. Lovecraft" polskiego studia Bit Golem wystawia jednak tę pochopną opinię na ciężką próbę.

Dagon: by H.P. Lovecraft

W "Dagonie" nie ma przegranej ani wyzwań. Jedyne, co robimy, to śledzimy opowieść głównego bohatera będącego zarazem narratorem i czytamy ciekawostki na temat H.P. Lovecrafta, amerykańskiego mistrza grozy, którego opowiadanie o tym samym tytule zostało przetworzone na grę komputerową.

Wykonanie audiowizualne jest bez zarzutu. Dobrze dobrany głos lektora i klimatyczna grafika pozwalają wczuć się w klimat twórczości Samotnika z Providence, zaś dobór ciekawostek wraz z odniesieniami do literatury specjalistycznej jest interesujący.

Dagon: by H.P. Lovecraft

Jeśli celem produkcji było zainteresowanie odbiorcy twórczością i życiem Lovecrafta, to ich dzieło jest zdecydowanie dobrym środkiem ku temu. Z uwagi na specyficzny charakter produkcji, czuję się jednak zmuszony wstrzymać od oceny w klasycznej skali punktowej.

Ocena użytkowników
-- Średnia z 0 ocen
Twoja ocena

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...