Sortuj wg:

Shadowrun Returns

Hassan' · 19 sierpnia 2013

Cyberpunku, och, cyberpunku. Gdzie byłeś przez te wszystkie lata, w czasie których pożądaliśmy porządnych RPGów, nowych klimatów i ciekawych historii? Dlaczego dałeś się wyprzeć innemu -punkowi, spowitemu parą i trybikami? Czy aby nie za późno jest już na twój powrót? Wiele razy spotykałem...

The Dark Eye: Klątwa Wron

Lionel · 17 sierpnia 2013

System "Das Schwarze Auge" jest bardzo popularnym papierowym RPG w Niemczech i aż dziw, że nie zyskał uznania polskich miłośników gier bez prądu, ciesząc się raczej znikomym zainteresowaniem. Samo systemowe uniwersum, Aventuria, to bogaty zbiór mitologii oraz opowieści przeplatanych przez liczne...

The Secret World

Frey · 17 lipca 2013

Czy wierzycie w teorie spiskowe? Czy historie przekazywane w mitach i legendach mogą być chociaż w części prawdziwe? Czy istnieją organizacje silniejsze niż rząd? Niezależnie od tego, czy uważacie powyższe pytania za prawdopodobne, czy też nie, istnieje miejsce, w którym pytania te mają...

Of Orcs and Men

Salem · 4 lipca 2013

"Of Orcs and Men" to tytuł zaproponowany przez studio Cyanide, wydany w październiku 2012 roku. Pracowano nad nim ponad cztery lata i w ciągu tego czasu rozwinięto wiele pomysłów, które sprawiłyby, że gra będzie wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Głównym tego powodem miała być niecodzienna...

Guild Wars 2

Hassan' · 8 czerwca 2013

Oto moja historia "Guild Wars 2" od początku postawiło sobie za cel skupienie się na graczu. Nie bez powodu zaraz po stworzeniu postaci w intrze padają słowa "this is my story". Podobnie jak swój poprzednik, "Guild Wars 2" nigdy nie było projektowane jako gra, która ma zrewolucjonizować gry MMO....

Vampire The Masquerade: Bloodlines

Wiktul · 24 maja 2013

Uczucia mieszane jak krew Czasem dzieje się tak, że gra jest jednocześnie nazbyt i nie dość dobra. Nazbyt, bo w genialny sposób wrzuca do PieCa coś, co wcześniej funkcjonowało tylko w specyficznym środowisku kostek, ołówków i papieru, oferując szerokiej publiczności rozrywkę domyślnie...

Metro: Last Light

Hassan' · 22 maja 2013

Dwanaście godzin w przyszłości Mój ojciec, po przeczytaniu obu książek Dmitra Glukhovskiego (mam na myśli "Metro 2033" i "2034") stwierdził, że obie są dla nas atrakcyjne głównie przez pewne pokrewieństwo i swojskość. Nie jest nam wszak tak daleko do Rosjan – to nasi sąsiedzi, są nimi od lat....

Dead Island Riptide

Hassan' · 21 maja 2013

Lubię zombie. Lubisz zombie? Zombie to najlepszy sposób na wybrnięcie z kłopotliwych sytuacji. Szczególnie kiedy masz drużynę w sesji RPG, która zamiast zarżnąć strażnika złego czarownika, pyta się Mistrza Gry, kim jest ten strażnik i jaka jest jego historia, dlaczego trafił w takie miejsce i...

Bioshock: Infinite

Hassan' · 23 kwietnia 2013

Pisząc pierwsze wrażenia z nowego "Bioshocka", nie zdawałem sobie sprawy z wielu rzeczy. Po zakończeniu gry wzniosłem w niebo pięść i wykrzyknąłem tylko "Kenie Levineeeeee!", jednocześnie w bezkresnym podziwie dla jego bajarskiego geniuszu, jak i za zrobienie ze mnie głupca i zdzielenie mnie w...

Mass Effect 3: Cytadela

Courun Yauntyrr · 13 marca 2013

Nigdy nie byłem fanem DLC, zwłaszcza wtedy, gdy jedno z nich ukazuje się już w dniu premiery gry. Jednak "Lewiatan" okazał się być wart grzechu, więc gdy potem wydano "Omegę" sądziłem, że nie pokuszę się o dalsze dodatki do "Mass Effect 3". "Cytadelę" kupowałem z drżeniem serca (i portfela), jednak...

The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles

Lionel · 9 lutego 2013

Spędziłem kilkanaście solidnych godzin przy "The Book of Unwritten Tales", wypełnionych śmiechem, wytężonym wysiłkiem umysłowym i ciekawością, co czeka za rogiem, dlatego też z wielkim entuzjazmem podszedłem do tytułu stanowiącego prequel dla wydarzeń związanych z Wilburem, Ivadorą, Nathem i...

EVE Online

Hassan' · 26 stycznia 2013

Kosmos. Ostateczna granica. Ta recenzja to nie są co prawda wędrówki statku Enterprise na pięcioletniej misji badania kosmosu, ale spokojnie można założyć, że z tamtych wędrówek co nieco czerpią. "EVE Online" zwróciło moją uwagę już dawno temu, kiedy pacholęciem jeszcze będąc obejrzałem...

Dragon Age II: Książę na wygnaniu

Ranger Krzyś · 17 grudnia 2012

"Dragon Age 2" to gra, która pozostawiła po sobie "mieszane" uczucia. Próba pogodzenia ognia z wodą – wymieszania idei stojących za "Mass Effect" z tymi od "Origins" – nie była do końca udana. Niektórzy fani poprzedniej części formułują nawet bardziej radykalne tezy, określając grę ze stajni...

The Book of Unwritten Tales

Lionel · 5 grudnia 2012

Chociaż "The Book of Unwritten Tales" w dziedzinie przygodówek nie wnosi wielkich innowacji, bazując na klasycznych rozwiązaniach, które zawsze są w modzie, to za sprawą dobrze opowiedzianej historii i ogromnej dawki komedii, irracjonalności czy odniesień do popkultury, zasługuje na znaczną uwagę...

Magic: The Gathering – Duels of The Planeswalkers 2013

Hassan' · 3 grudnia 2012

"Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers" jest dobrze zrobioną karcianką. Jeśli chciało się nauczyć grać albo przypomnieć sobie zasady, była to tania alternatywa dla niekoniecznie przyjaznych, brodatych panów z tego sklepu z bitewniakami w mrocznej alejce, w pokoju na zapleczu, w którym...

Torchlight II

Hassan' · 1 grudnia 2012

Przykro mi to stwierdzić, ale nie spotkałem jeszcze na swojej drodze starego wyjadacza gier, który twierdziłby, że cały przemysł zmierza w dobrym kierunku. Gry stają się prostsze, głupsze, krótsze i w wielu wypadkach nudne albo epickie na siłę. Powtarzanie tych samych pomysłów czy odgrzewanie tych...

Mass Effect 3: Lewiatan

Strażnik · 15 listopada 2012

“Lewiatan” to drugie po “Z prochów”, płatne rozszerzenie do “Mass Effect 3”. Oferuje ono dodatkowy wątek fabularny, skupiający się wokół poszukiwania tytułowego Lewiatana – tajemniczego, potężnego bytu i wroga Żniwiarzy. Czy jest wart 800 punktów BioWare, które trzeba na niego wydać? Ja nie żałuję...

Borderlands 2

Hassan' · 5 listopada 2012

W recenzji występują: Ati i Hassan'. Często o tym, czy dana gra, książka lub film wciągną odpowiednio gracza, czytelnika bądź widza, decyduje pierwsze piętnaście minut obcowania z produktem. W przypadku filmu jest to pierwszy kwadrans seansu, który pomaga nakreślić historie i postacie, w...

Wczytywanie...