Dragon Age II: Znak Zabójcy
krzyslewy · 14 listopada 2011Gdy siedziałem w domu i nudziłem się, czekając niecierpliwie na premierę "Skyrim", którą zaplanowano na 11 listopada, postanowiłem zakupić nowe DLC do DA2 – "Znak Zabójcy". W inny tego typu dodatek do tej gry, "Dziedzictwo", nie grałem, gdyż zniechęciły mnie do niego negatywne opinie i recenzje. ...
Vampire The Masquerade: Redemption
Holden · 31 października 2011Czy ktokolwiek z was pamięta grę "Vampire The Masquerade: Redemption"? Większość pewnie jej nawet nie kojarzy, co wcale mnie nie zaskakuje. Ponad dziesięć lat temu jednak była ona uważana za absolutny hit, który stanie do walki z "Diablo II" o serca i umysły graczy. Obydwie produkcje wychodziły w...
Dead Island
krzyslewy · 30 października 2011"Dead Island" był reklamowany jako gra akcji, natomiast na Steamie widnieje jako RPG. Większość pozytywnych ocen, samo to, że produkcja jest polska, stosunkowo mała cena jak na grę, która ledwie wyszła, i wzruszający trailer przekonały mnie do zakupu nowego tytułu Techlandu. Czy "Dead Island" był...
Icewind Dale II
Holden · 13 października 2011Jeżeli spojrzymy na rozwój gier role-playing w ostaniach piętnastu latach, naszym oczom ukaże się schemat przypominający drzewo. Jego pniem będzie czyste rpg, a gałęziami wszystkie gatunki, z którymi przez lata próbowano robić krzyżówki. Jedną z takich właśnie gałęzi będzie nurt, który możemy...
Mass Effect 2: Projekt Hefajstos
Holden · 7 października 2011Bioware jest znane z tego, że czego by nie zrobiło, zawsze wyjdzie z tego kontrowersja. Tak właśnie jest z pierwszym dodatkiem do "Mass Effect 2" – "Project Firewalker". Ten DLC z założenia miał być darmowy, jednak jak się okazało – tylko dla właścicieli nowych kopii "Mass Effect 2" posiadających...
Dragon Age II
krzyslewy · 29 września 2011"Dragon Age 2" było jedną z najbardziej oczekiwanych gier na całym świecie. Bioware postarało się o odpowiedni rozgłos tej pozycji i zapewnienia. Po premierze zachwyt szybko opadł, pojawiły się negatywne recenzje i opinie graczy oraz newsy od EA oraz twórców mówiących o tym, że gra sprzedała się w...
Deus Ex: Bunt Ludzkości
Tokar · 3 września 2011Seria „Deus Ex”, jak każda legendarna marka, miewa swoje spektakularne wzloty i upadki, które zawsze elektryzują branżę elektronicznej rozrywki, nie pozwalając pozostać wobec niej obojętnym. Pomysł na cRPG osadzone w cyberpunkowym świecie, rządzonym przez zakulisowe machinacje chciwych korporacji i...
Fallout
Wiktul · 21 sierpnia 2011Ile już było narzekań na wtórność i banalność najnowszych produkcji? Ile jeszcze razy będziemy spoglądać wstecz, opowiadając z nostalgią "jak to kiedyś robili gry", albo też po raz setny wysłuchiwać trucia o tym, że ponoć wszystko już było? Jeżeli naprawdę dość nam już tego wszystkiego, wysilmy...
Dragon Age II: Dziedzictwo
Tokar · 3 sierpnia 2011„Dragon Age II” niewątpliwie okazał się jednym z największych niewypałów ostatnich lat i mocno nadszarpnął, dotąd nieskazitelną, reputację BioWare – ojców kultowej serii „Baldur's Gate” czy legendarnego „Neverwinter Nights”. Kontynuacja „smoczej sagi” nie spełniła nawet podstawowych wymagań...
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Redhorn Steelaxe · 24 czerwca 2011"Wiedźmin 2" – ciężko chyba wyobrazić sobie grę, o której przed premierą byłoby głośniej w naszym kraju. Reklama w tv, artykuły w gazetach, ogromne plakaty na bilbordach... ba, nawet w kinie go uświadczycie! Szeroko zakrojona promocja w sieci, dzienniki developerskie, wykład w Collegium Civitas i...
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Courun Yauntyrr · 25 maja 2011Premiery drugiego „Wiedźmina” wyczekiwałem od dłuższego czasu. Każde kolejne doniesienie prasowe utwierdzało mnie w przekonaniu, że to będzie gra dużo bardziej dopracowana i ciekawsza od swojego pierwowzoru. Mógłbym posłużyć się wiedźmińskimi cytatami, ale przejdę od razu do rzeczy, by nie...
Dragon Age II
Thorin · 24 marca 2011W ostatnich latach kanadyjski BioWare był postrzegany w branży jako prawdziwa „kura znosząca złote jajka”, a produkcje tego studia zdobyły rzeszę fanów na całym świecie i niemal całkowicie zdominowały nieco wyeksploatowany gatunek gier RPG. Nie inaczej było w przypadku pierwszego „Dragon Age’a”,...
DeathSpank
Strażnik · 17 marca 2011Nigdy nie byłem fanem gier typu hack’n’slash. Po kilku godzinach gry w Sacred zmiękłem i odinstalowałem grę, zaś kultowe Diablo odepchnęło mnie po 30 minutach monotonnej wyżynki. Jeśli jednak za grą hack’n’slash stoi Ron Gilbert, człowiek współodpowiedzialny za "The Secrets of Monkey Island", to...
Golemy Amgarraku
Lionel · 11 lutego 2011Mimo zapowiedzenia przez studio BioWare "Dragon Age 2", Kanadyjczycy nie powiedzieli basta przygodom Szarego Strażnika i stworzyli kolejne DLC przedłużające egzystencję tytułu. Wydana nieco wcześniej "Pieśń Leliany" w pełni zasługiwała na wysokie noty, oferując interesującą historię rudowłosej...
Polowanie na czarownicę
Lionel · 11 lutego 2011Cięty język Morrigan oraz jej charakterystyczny styl bycia spowodował, że stała się najbardziej rozpoznawalną postacią z "Dragon Age: Początek". Pozwolenie wiedźmie z głuszy na odprawienie mrocznego rytuału zaowocowało w ostatecznym rozrachunku większą ilością pytań niż odpowiedzi, na których...
Parasite Eve
Rain · 27 stycznia 2011Końcowy okres poprzedniej dekady zdecydowanie należy zaliczyć do jednego z najbardziej udanych pod względem tytułów, które na wiele lat zapadną graczom w pamięć. Po oszałamiającym sukcesie Final Fantasy VII, firma Square postanowiła wydać na PSX coś, co pozwoliło fanom serii FF oczekiwać w...
Kroniki Mrocznych Pomiotów
Lionel · 20 stycznia 2011"Kroniki Mrocznych Pomiotów" zapowiadane były jako alternatywna historia – co by było, gdyby Szary Strażnik nie przeżył Dołączenia, a co za tym idzie, nie zjednoczył Fereldenu i nie pokonał Arcydemona. Dodatkowo, to wszystko widziane oczami Mrocznych Pomiotów. Brzmi bardzo ciekawie i nawet...
Twierdza Strażnika
Lionel · 30 grudnia 2010"Twierdza Strażnika" rzuca światło dzienne na część przeszłości Szarych Strażników w Fereldenie i oferuje stworzenie bazy wypadowej, która wielce ułatwia poszukiwanie przygód, wiedząc, że jest miejsce, gdzie można czuć się bezpiecznym dzięki wysokim murom i basztom. Wiadomość o istnieniu dawno...
- 19 stron
- « Pierwsza
- ←
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- →
- Ostatnia »