Sortuj wg:

Sklep LotRO

Pacyfik · 5 września 2010

Jak zapewne wiadomo, 10 września tego roku z gry MMO "Lord of the Rings Online" usunięty zostanie płatny abonament na rzecz tzw. mikropłatności. Oznacza to bezpłatną rozrywkę dla każdego chętnego, a także dodatkowe profity dla osób, które zechcą finansowo wspomagać twórców – w drugim przypadku na...

Wywiad z Pawłem Ciećwierzem

Tamc. · 25 sierpnia 2010

Paweł Ciećwierz, urodzony w 1978 roku na Śląsku, jest pisarzem odnajdującym się w gatunkach science fiction oraz fantasy. Absolwent filmoznawstwa, doktor literaturoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego, z wykształcenia literaturoznawca. Autor nie tylko opowiadań fantastycznych, które ukazały się m.in....

Denna Piątca – najgorsze chłamy dekady w cRPG

Wiktul · 5 sierpnia 2010

Jeżeli naczytaliście się już redakcyjnych „ochów” i „achów” nad rozmaitymi produkcjami ostatniej dekady, to dla równowagi macie okazję zaaplikować sobie solidną dawkę krytyki pod adresem najgorszych badziewi, jakie przez ostatnie dziesięć lat miały okazję kręcić się w naszych stacjach dysków....

13 najlepszych gier cRPG ostatnich 10 lat

Thorin · 5 sierpnia 2010

Ostatnia dekada przyniosła prawdziwą rewolucję w gatunku komputerowych gier RPG. Wiele klasycznych serii sprzed lat udało się na zasłużoną „emeryturę” (np. osławiony niegdyś cykl "Might & Magic"), a ich miejsce zajęły zupełnie nowe tytuły. Na przestrzeni tych lat znacząco zmienił się również...

Wywiad z Jackiem Gołębiowskim

Ariusz · 8 lipca 2010

Jacek "Darken" Gołębiowski to młody (rocznik '88 – wiem, że, w porównaniu do mnie, to stary) tłumacz książek. Interesuje się tajskim boksem, biznesem i handlem. Lubi dobre seriale, fantastykę i siłownię. Ale nas obchodzi głównie efekt jego pracy – polska wersja systemu RPG "Cień dni minionych". ...

Pyrkon 2010 (26-28.03, Poznań)

Ardis · 9 kwietnia 2010

Ponad 300 godzin interesujących prelekcji dotykających szerokiego spektrum zagadnień z dziedziny fantastyki, liczne spotkania z wybitnymi osobistościami świata literackiego, świetne konkursy i wartościowe nagrody, a przede wszystkim trzy dni bajecznej zabawy. Tak mniej więcej wyglądały założenia...

Wiedźmin 2: Wywiad z Adamem Badowskim

Dany · 30 marca 2010

Podczas konferencji prasowej CD Projektu, która odbyła się 25.03.2010r. mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad z członkiem CD Projekt RED – Adamem Badowskim, odpowiedzialnym za proces tworzenia gry, grafikę oraz całą tę otoczkę, która ściśle wiąże się z Wiedźminem 2 – Zabójcy Królów. Rozmowa odbyła...

Relacja z CD Projekt Conference Spring 2010

Dany · 28 marca 2010

CD Projekt Conference Spring 2010 mamy już za sobą. Można było się na niej dowiedzieć wielu rzeczy odnośnie przeszłości CD Projektu, a także dalekosiężnych planów i realizowanych projektów. Poza tym, na co wiele osób czekało, przedstawiona została wczesna wersja Wiedźmina 2: Zabójcy Królów....

Wywiad z Qn'ikiem

Thorin · 21 marca 2010

Game Exe: Jak trafiłeś do CD-Action? Jaka jest twoja historia? Qn’ik: Zacząłem jako czytelnik w 1996 roku. Kupiłem, a w zasadzie rodzicie kupili mi wtedy pierwszego peceta. Sąsiad polecił mi CDA i powiedział: ”Słuchaj, tu będziesz mieć taką płytkę, więc sobie ją sprawdź”. Kupiłem – spodobało mi...

Wywiad z Hutem

Ardis · 21 marca 2010

Game Exe: Na początek może powiesz nam coś o swojej karierze. Jak trafiłeś do CD-Action? Hut: Jak znalazłem się w CD-Action? Na początku może się przedstawię. Nazywam się Tymon Smektała. Piszę w CD-Action pod nickiem Hut. Do wydawnictwa trafiłem odpowiadając na ofertę pracy. Okazało się, że...

Wywiad z Cormackiem

Thorin · 21 marca 2010

Game Exe: Jak znalazłeś się w CD-Action? CormaC: Zanim przyszedłem do CDA, pracowałem w innym czasopiśmie o grach – IO. Współtworzyłem je przez 3 lata. Po upadku IO zacząłem się rozglądać za innym pracodawcą. Skontaktowałem się wtedy z Secret Service’em i CDA. W SS zostałem kompletnie olany – moje...

Wywiad z Allorem

Ardis · 21 marca 2010

Game Exe: Może na początek powiedz, jak trafiłeś do redakcji CD-Action? Jaka jest Twoja przeszłość? Allor: Jak trafiłem? Z ogłoszenia. GE: Z ogłoszenia? Naprawdę? A: Tak. Szukali kogoś do współpracy. GE: A co robiłeś wcześniej, przed pracą tutaj? A: Przed i później, jeszcze w trakcie pracy,...

Wywiad z Mac Abrą

Thorin · 21 marca 2010

Game Exe: Jak wygląda praca redaktora naczelnego? Jakie są twoje obowiązki? Czy to naprawdę tak duże obciążenie? Mac Abra: Tak naprawdę nie da się tego szybko streścić – to jest powieść w trzech tomach. Redaktor naczelny odpowiada za wszystko. Moim zadaniem jest pilnowanie, aby wszystko toczyło...

Wizyta w redakcji CD-Action 2009

Ardis · 21 marca 2010

Długo wyczekiwany dzień zbliżał się wielkimi susami. Zajęcia na uczelni odrobione, kolokwia przełożone, wszystkie sprawy załatwione, a bilety zakupione dzień wcześniej. Pozostawało już tylko czekać. Od rana było wiadomo, że dzień ten będzie wyjątkowy. Tydzień niskich temperatur i nieskończonych...

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Q&A – Wczesne Nowiny

Ellesis · 1 lutego 2010

Staff, GameSpot 1 Październik 2009 16:14 Choć szczegóły są rzadkością, lider projektu Adam Badowski dzieli się pewnymi informacjami na temat nadchodzącego sequela gry nagrodzonej w 2007 roku. Właśnie wtedy Wiedźmin okazał się miłym zaskoczeniem dla fanów tradycyjnych "zachodnich" RPG-ów,...

Pierwsze wrażenia

eimyr · 29 stycznia 2010

Delikatny, jednostajny ucisk na opuszkach palców lewej dłoni, luźny, ale pewny, chwyt prawej. Otchłań kosmosu rozwarła swą paszczę i pochłonęła mnie całkowicie. Zanim powstał ten tekst, musiałem solidnie odsapnąć. Pierwsze wrażenia, tym razem z gry w Mass Effect 2, nigdy nie są ani bardzo...

Wywiad z Maite Carranzą

Redakcja Game Exe · 18 stycznia 2010

Wywiad z Maite Carranzą, hiszpańską pisarką, autorką bestsellerowej trylogii „Wojna Czarownic” Jaguar: Na wstępie chciałam podziękować Pani za zgodę na udzielenie odpowiedzi na kilka pytań Wydawnictwa Jaguar. Premiera pierwszego tomu Wojny czarownic miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku i...

Jak będzie wyglądać rynek gier cRPG w 2010 roku?

Ammon · 5 stycznia 2010

Ostatni, IV kwartał roku 2009 był dla fanów gier cRPG prawdziwym rajem. Swoje premiery miały takie perełki jak długo oczekiwany Dragon Age: Początek, Risen, mający być przeprosinami za nieudanego Gothic’a 3, czy pozostawiający po sobie mieszane uczucia Divinity II: Ego Draconis. Rodzi się więc...

Wczytywanie...