GameExe (GE): Serdecznie witam, czy mógłbyś się przedstawić?
Piotr Dawidowicz (PD): Piotr Dawidowicz, Community Manager polskiej społeczności Mythos, szerzej znany jako Sirvius.
GE: Jak można zostać Community managerem? Co warto mieć w CV aby dostać taką pracę?
PD: Community Manager to osoba komunikatywna, cierpliwa, lubiąca pracować ze społecznością.
Oczywiście ważne są takie umiejętności jak sprawne posługiwanie się językiem, za pomocą którego piszę się do społeczności. W zależności od potrzeb firmy, Community Manager może wykonywać różne funkcje. W CV dobrze mieć punkty wskazujące na prowadzenie w przeszłości np. jakiegoś forum lub kierowanie zespołem moderatorów oraz np. studia na jakimś kierunku humanistycznym, choć umysły ścisłe nie są z góry na straconej pozycji. :)
GE: Czyim największym konkurentem ma być nadchodzący Mythos?
PD: Mythos będzie bezkonkurencyjny [śmiech]. A tak poważnie, to często porównujemy Mythos do Diablo, z tym że właśnie Mythos będzie lepszy.
GE: Heh, serdecznie tego Wam życzymy! Jakie (jeśli) będą w Mythos instancje wieloosobowe?
PD: Tak, jak najbardziej będziemy wspierać granie w grupach. Będą instancje wieloosobowe, jednak nie zdradzę, jak będą wyglądać. :)
GE: Czy będą tak zwane hard-mode instancji – a co związane z tym – będzie tam odpowiedni loot?
PD: Na pewno pomyślimy o tej możliwości. Jeżeli wprowadzimy hard-mode, to w dalszym rozwoju gry ze względu na to, że na starcie nie będziemy mieć graczy na najwyższych poziomach. Ale mogę obiecać, że temat będzie poruszony.
GE: Jaki będzie maksymalny lvl postaci i w jaki sposób będzie rozwiązany problem związany z wbiciem tego ostatniego poziomu?
PD: Maksymalnym poziom jest w dalszym ciągu przedmiotem dyskusji, dlatego nie mogę zdradzić wielu informacji na ten temat.
GE: Czy postacie będą mogły się czymś unikalnym – z wyglądu – wyróżniać od siebie?
PD: W Mythos duży nacisk położony zostanie na różnorodność i indywidualizację postaci. Tak więc gracz, wybierając pośród trzech klas i czterech ras będzie mógł utworzyć postać, która odpowiadała będzie jego stylowi gry. I tak np. mamy do dyspozycji Piromantę (mag), Nimroda (wojownik) i Technologa (myśliwy). Każda z tych trzech klas może "skillować" jedno z trzech drzewek umiejętności. Także wybór rasy nie jest bez znaczenia, bowiem każda z nich ma swój bonus. Warto więc dokładnie przyjrzeć się rasom i klasom, aby wybrać swój styl. Jeżeli chodzi o dodatkowe możliwości wyróżniania się postaci, to standardowo do dyspozycji graczy będzie indywidualizacja wizualna w formie różnych kolorów włosów, kolorze skóry itd.
GE: Czy ulepszenie broni będzie wpływać na jej wygląd?
PD: Nie, aczkolwiek jest do ciekawa propozycja warta rozpatrzenia, dzięki! :)
GE: Czy uświadczymy w grze zróżnicowaną pogodę oraz czy będziemy mogli wśród deszczy przemykać między kroplami na jakimś mountcie?
PD: Mythos będzie oferował rozległe krainy, w których poruszanie się będzie stosunkowo szybkie, także dodatki typu mount nie będą potrzebne. Jeśli chodzi o zmienną pogoda, to moim zdaniem efekt taki powinien być wprowadzony w dalszej kolejności (jeśli w ogóle), gdyż podobno jak w Diablo tak i w Mythos widok izometryczny najbardziej nadaje się do walki.
GE: Jak będzie wyglądać pvp w Mythos? Czy cała gra to otwarta arena, czy wyznaczone są do tego strefy, czy też pvp będzie się ograniczać do dueli?
PD: PvP będzie odgrywało znacząca rolę w Mythosie. Walki będą odbywały się na specjalnych arenach i w określonych grupach. A duele będą także swoją drogą, jak najbardziej, dostępne.
GE: Do jakich mitologii będzie nawiązywać Mythos? Czy tylko do greckiej/rzymskiej?
PD: Mythos powoli staje się rzeczywistością, więc nie jest mitem, a będzie pisał swoją własną historię już niedługo! :)
GE: Czy pojawią się jeszcze jakieś klasy/rasy w niedługim czasie po premierze?
PD: Raczej za wcześniej o tym mówić, ale wszystko jest możliwe... :)
GE: Serdecznie dziękuję za poświęcony czas!
PD: Ja również dziękuję. :)
Komentarze
Dodaj komentarz