Wyjątkowo uzdolniony w kontrolowaniu żywiołu ognia. Piromanta jest mistrzem ataków z dystansu, które umiejętnie wspiera potężnymi czarami. Dzięki swym umiejętnościom wytwarzania ochronnych tarcz i zaczarowanej broni jest w stanie walczyć z wrogiem twarzą w twarz. Kolejną zaletą Piromanty jest zdolność przyzywania potężnych żywiołaków, które są nieocenioną pomocą w walce.
Umiejętności
Specjalizacje:
Zaklinacz Płomieni
Płonąca Pięść
Tworzysz na swej dłoni strumień płomieni, zadający obrażenia od Ognia.
Koszt Mana: 0.5
Efekt:
- 1 – 2 pkt. obrażeń od Ognia
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 0.5
Efekt:
- 1 – 3 pkt. obrażeń od Ognia
Płomienna Strzała
Przyzywasz małą, ale szybką ognistą strzałę, która trafia na swej drodze przeciwników.
Koszt Mana: 1.3
Efekt:
- 2 – 4 pkt. obrażeń od Ognia na uderzenie
- 1 rykoszet
- 1% premii do obrażeń od Ognia na rykoszet
- Zasięg zwiększony o 30%
- Premia 15% do obrażeń od Ognia Płomiennej Strzały
- +15% Many do Płomiennej Strzały
- Wypuszczenie dwóch dodatkowych strzał
- 20% podstawowych obrażeń od Ognia na strzał
- +5% Many do Płomiennej Strzały
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 1.3
Efekt:
- 2 – 7 pkt. obrażeń od Ognia
Płomienne Węże
Przyzywasz stado wijących się chaotycznie płomiennych węży, które mogą zadawać obrażenia wielu przeciwnikom naraz.
Koszt Mana: 1.1
Efekt:
- 4 – 9 obrażeń od Ognia na uderzenie
- 1 dodatkowy strzał
- Premia 30% do obrażeń od Ognia
- Szansa na Zapalenie zwiększona o 10%
- +5% Many do Płomiennych Węży
- Zasięg zwiększony o 10%
- Prędkość zwiększona o 10%
- Premia 40% do obrażeń od Ognia
- +10% Many do Płomiennych Węży
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 1.1
Efekt:
- 5 – 10 pkt. obrażeń od Ognia
Separator Przestrzeni
Mistrz Ognia dzieli przestrzeń w pożądanym kierunku i formie. Prędkość ruchu i odległość są różne w zależności od poziomu umiejętności.
Koszt Mana: 5.0
Cooldown: 3.0 sek.
Efekt:
- Można poruszać się do 6m z prędkością 250%
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 10.0
Cooldown: 2.5 sek.
Efekt:
- Można poruszać się do 9m z prędkością 425%
Zapalenie
Gdy zadajesz obrażenia od Ognia, masz szansę na wrzucenie przeciwnika w płomienie, zadając dodatkowe obrażenia od Ognia.
Efekt:
- 10% szansy na Zapalenie
- 25 – 35 pkt. obrażeń od Wybuchu
- Zasięg obrażeń 2 metry
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 20% szansy na Zapalenie
Odnawiające Płomienie
Zwiększa współczynnik odnowy twojej Many.
Efekt:
- Odnowa Many zwiększona o 10%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Odnowa Many zwiększona o 14%
Meteor
Przyzywasz ogromną kulę z kamieni i ognia, która eksploduje podczas uderzenia, zadając przeciwnikom obrażenia.
Koszt Mana: 3.3
Cooldown: 1.4 sek.
Efekt:
- 19 – 24 pkt. obrażeń od Ognia w promieniu na uderzenie
- Zasięg obrażeń 2 metry
- Premia 10% do obrażeń od Ognia
- +5% Many do Meteoru
- Czas odnowy zmniejszony o 10%
- 10% szansy na Zapalenie
- Zasięg obrażeń zwiększony o 25%
- 3 fragmenty
- 15% obrażeń od Meteoru na fragment
- +5% Many do Meteoru
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 4.4
Cooldown: 1.3 sek.
Efekt:
- 22 – 26 pkt. obrażeń od Ognia w promieniu na uderzenie
- Zasięg obrażeń 2 metry
Przebijające Płomienie
Płonąca Pięść rani wielu przeciwników naraz. Istnieje dodatkowa szansa na podpalenie przeciwników.
Efekt:
- Płonąca Pięść przebija przeciwników
- 10% szansy na Zapalenie
- +5% Many do Płonącej Pięści
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Płonąca Pięść przebija przeciwników
- 15% szansy na Zapalenie
- +10% Many do Płonącej Pięści
Tańczące Płomienie
Płomienna Strzała odbija się rykoszetem od ścian i przeszkód.
Efekt:
- 1 rykoszet
- Premia 1% obrażeń od Ognia na rykoszet
- Zasięg zwiększony o 30%
- Premia 15% do obrażeń od Ognia Płomiennej Strzały
- +15% Many do Płomiennej Strzały
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 2 rykoszety
- Premia 3% obrażeń od Ognia na rykoszet
- Zasięg zwiększony o 50%
- Premia 20% do obrażeń od Ognia Płomiennej Strzały
- +20% Many do Płomiennej Strzały
Wężowa Salwa
Zwiększa liczbę strzałów rzucanych przez Płomienne Węże i dodaje do nich szansę na podpalenie przeciwników.
Efekt:
- 1 dodatkowy strzał
- Premia 30% do obrażeń od Ognia
- Szansa na Zapalenie zwiększona o 10%
- +5% Many do Płomiennych Węży
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 2 dodatkowe strzały
- Premia 40% do obrażeń od Ognia
- Szansa na Zapalenie zwiększona o 15%
- +10% Many do Płomiennych Węży
Podsycanie Płomieni
Zmniejsza u przeciwników odporność na Ogień, przez co odnoszą więcej obrażeń.
Efekt:
- 35% dodatkowej słabości wobec ognia na strzał
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 37% dodatkowej słabości wobec ognia na strzał
Gwiezdny Meteor
Podczas uderzenia meteory wybuchają gradem palących fragmentów.
Efekt:
- 3 fragmenty
- 15% obrażeń od Meteoru na fragment
- +5% Many do Meteoru
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 5 fragmentów
- 20% obrażeń od Meteoru na fragment
- +10% Many do Meteoru
Pożar
Zapalony wróg eksploduje w chwili śmierci, raniąc przeciwników w pobliżu.
Efekt:
- 25 – 35 pkt. obrażeń na wybuch
- Zasięg obrażeń 2 metry
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 30 – 45 pkt. obrażeń na wybuch
- Zasięg obrażeń 2 metry
Mistrzostwo Płonącej Pięści
Zwiększa zasięg i obrażenia od Ognia Płonącej Pięści.
Efekt:
- Premia 10% do obrażeń od Ognia
- Zasięg zwiększony o 20%
- +10% Many do Płonącej Pięści
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Premia 25% do obrażeń od Ognia
- Zasięg zwiększony o 40%
- +20% Many do Płonącej Pięści
Rozżarzony Popiół
Maksymalna liczba twoich PŻ zostaje zmniejszona, ale zwiększają się obrażenia umiejętności.
Cooldown: 5.0 sek.
Efekt:
- Premia 60% do obrażeń
- PŻ zmniejszone o 50%
Efekt następnego poziomu
Cooldown: 5.0 sek.
Efekt:
- Premia 70% do obrażeń
- PŻ zmniejszone o 50%
Ślepa Żmija
Zwiększa prędkość i zasięg Płomiennych Węży.
Efekt:
- Zasięg zwiększony o 10%
- Prędkość zwiększona o 10%
- Premia 40% do obrażeń od Ognia
- +10% Many do Płomiennych Węży
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Zasięg zwiększony o 20%
- Prędkość zwiększona o 20%
- Premia 80% do obrażeń od Ognia
- +20% Many do Płomiennych Węży
Detonacja
Zwiększa obrażenia od Ognia i promień obrażeń Meteoru. Dodatkowo zmniejsza czas odnowy i koszt Many.
Efekt:
- Premia 10% do obrażeń od Ognia
- +5% Many do Meteoru
- Czas odnowy zmniejszony o 10%
- 10% szansy na Zapalenie
- Promień Obrażeń zwiększony o 25%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Premia 25% do obrażeń od Ognia
- Zwiększenie +5% Many do Meteoru
- Czas odnowy zmniejszony o 15%
- 15% szansy na Zapalenie
- Promień Obrażeń zwiększony o 30%
Parzące Fragmenty
Płomienna Strzała rozpada się na mniejsze fragmenty atakujące przeciwnika.
Efekt:
- Wypuszczenie 2 dodatkowych strzał
- 20% podstawowych obrażeń od Ognia na strzałę
- Zwiększenie +5% Many do Płomiennej Strzały
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Wypuszczenie 2 dodatkowych strzał
- 40% podstawowych obrażeń od Ognia na strzałę
- +10% Many do Płomiennej Strzały
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz