Technolog jest specjalistą w posługiwaniu się bronią palną. Ze względu na zamiłowanie do technologicznych nowinek, poprawia wydajność swej broni często w zaskakujący sposób. Zwalcza swych wrogów za pomocą technologii, jest zdolnym konstruktorem pułapek, bomb i dron, nie pogardzi również dobrą zasadzką.
Umiejętności
Specjalizacje:
Strzelec Wyborowy
Modyfikator
Modyfikuje twoją broń palną, zwiększając szybkość przeładowań.
Efekt:
- Szybkość strzałów zwiększona o 6%
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 1%
- Szybkość strzałów zwiększona o 1%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Szybkość strzałów zwiększona o 9%
Przebijająca Fala
Twoje naboje są ulepszone o specjalne głowice i mogą teraz przebić twoich przeciwników, trafiając kilka celów na raz.
Wymagania: Karabin
Koszt Mana: 3.0
Efekt:
- 9% premii do obrażeń na strzał
- 2 naboje na salwę
- 3% szansy na Truciznę
- 1% premii do obrażeń do Przebijającej Fala
- 1 rykoszet
- Zasięg zwiększony o 1
- Koszt Many +1 do Przebijającej Fala
- 1% szansy na Roztrzaskanie
- 2 fragmenty
- 5% obrażeń od Przebijającej Fali na fragment
- 3% dodatkowych obrażeń do Przebijającej Fali
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 4.0
Efekt:
- 12% premii do obrażeń na strzał
- 3 naboje na salwę
Szybkie Przeładowanie
Specjalna taśma z nabojami pozwala twej broni palnej oddawać strzały bez potrzeby przeładowania.
Wymagania: Karabin
Koszt Mana: 0.3
Efekt:
- 10% premii do obrażeń
- Szybkość strzałów zwiększona o 20%
- Zasięg zwiększony o 25%
- 1% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
- 5% dodatkowych obrażeń na nabój
- +5% Many do Szybkiego Przeładowania
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 0.3
Efekt:
- 15% premii do obrażeń
- Szybkość strzałów zwiększona o 30%
- Zasięg zwiększony o 30%
Czarny Proch
Zwiększa zasięg twojej broni palnej.
Efekt:
- Zasięg strzału zwiększony o 5%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Zasięg strzału zwiększony o 10%
Poszukujący Strzał
Zdalnie sterowany nabój odszukuje twych przeciwników. Zadajesz swą bronią palną obrażenia od elektryczności.
Wymagania: Karabin
Koszt Mana: 1.1
Efekt:
- 10% premii do obrażeń od elektryczności
- 3 naboje na salwę
- 4% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 2 sek.
- 5% premii do obrażeń do Poszukującego Strzału
- 1 dodatkowy nabój na salwę
- Koszt Many +15%
- Czas odnowy zmniejszony o 5%
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 2.3
Efekt:
- 15% premii do obrażeń od elektryczności
- 3 naboje na salwę
Werwa
Szybkie zabijanie potworów zwiększa twoje morale, ulepszając twoje umiejętności ataku i obrony.
Efekt:
- Zwiększa Współczynnik Obrony o 7% na zabicie
- Zwiększa Współczynnik Ataków o 7% na zabicie
- Czas trwania 8 sek.
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 2%
- 2% dodatkowej premii do Współczynnika Obrony
- 2% dodatkowej premii do Współczynnika Ataków
- Dodatkowy czas trwania 2 sek.
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Zwiększa Współczynnik Obrony o 9% na zabicie
- Zwiększa Współczynnik Ataków o 9% na zabicie
- Czas trwania 8 sek.
Boczna Fala
Dalsza modyfikacja twej broni palnej powoduje, że Przebijająca Fala odbija się rykoszetem od ścian i przeszkód, zatruwając twoje cele.
Efekt:
- 3% szansy na Zatrucie
- 1% premii do obrażeń do Przebijającej Fali
- 1 rykoszet
- Zasięg zwiększony o 1
- Koszt Many do Przebijającej Fali +1
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 4% szansy na Zatrucie
- 3% premii do obrażeń do Przebijającej Fali
- 2 rykoszety
- Zasięg zwiększony o 1
- Koszt Many do Przebijającej Fali +2
Ogłuszające Przeładowanie
Dzięki dodatkowej modyfikacji, trafienia mogą teraz ogłuszyć twój cel.
Efekt:
- 1% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 2% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
Napalm
Strzały twojego karabinu ogarniają twych przeciwników płomieniami. Cele w pobliżu odnoszą obrażenia od żaru bijącego od ognia.
Wymagania: Karabin
Koszt Mana: 3.3
Efekt:
- 15% premii do obrażeń
- Zasięg – promień 1 m
- Czas trwania 1 sek.
- 12% obrażeń od Napalmu na salwę
- 3 salwy płomieni
- Zasięg – promień 1 m
- +5% Many do Napalmu
- 10% premii do obrażeń do Napalmu
- 4% premii do obrażeń do Dzikiego Ognia
- 1 dodatkowa salwa Dzikiego Ognia
- +5% Many do Napalmu
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 3.3
Efekt:
- 17% premii do obrażeń
- Zasięg – promień 1 m
- Czas trwania 1 sek.
Ogłuszające Eksplozje
Wystrzały twego karabinu są bardzo głośne i zadają dodatkowe obrażenia pobliskim celom.
Wymagania: Karabin
Koszt Mana: 3.1
Efekt:
- 22% premii do obrażeń
- Obrażenia zwiększone o 11%
- 10% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
- +5% Many do Ogłuszających Eksplozji
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 3.1
Efekt:
- 33% premii do obrażeń
Przytłaczający Ogień
Trafienia twojego karabinu ogłuszają twych przeciwników.
Efekt:
- 4% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 2 sek.
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 5% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 2 sek.
Krytyczne Modyfikacje
Dalsze modyfikacje broni palnej podnoszą szansę na trafienie krytyczne i zwiększają szybkość strzałów.
Efekt:
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 1%
- Szybkość strzałów zwiększona o 1%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 2%
- Szybkość strzałów zwiększona o 2%
Szósty Zmysł
Odkrywasz słabe punkty twoich przeciwników. Szansa na zadanie trafień krytycznych znacznie wzrasta.
Efekt:
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 2%
- 2% dodatkowej premii do Współczynnika Obrony
- 2% dodatkowej premii do Współczynnika Ataków
- 2 sek dodatkowego czasu trwania efektu
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Szansa na Trafienie Krytyczne zwiększona o 3%
- 3% dodatkowej premii do Współczynnika Obrony
- 3% dodatkowej premii do Współczynnika Ataków
- 2 sek dodatkowego czasu trwania efektu
Śmiercionośne Kawałki
Przebijająca Fala roztrzaskuje się na niezmiernie szybkie, śmiercionośne fragmenty szrapnela.
Efekt:
- 1% szansy na Roztrzaskanie
- 2 fragmenty
- 5% obrażeń od Przebijającej Fali na fragment
- 3% dodatkowych obrażeń do Przebijającej Fali
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 2% szansy na Roztrzaskanie
- 3 fragmenty
- 7% obrażeń od Przebijającej Fali na fragment
- 5% dodatkowych obrażeń do Przebijającej Fali
Dziki Ogień
Salwy ognia ogarniają pobliskich przeciwników płonących w Napalmie.
Efekt:
- 12% obrażeń od Napalmu na salwę
- 3 salwy płomieni
- Zasięg – promień 1 m
- +5% Many do Napalmu
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 17% obrażeń od Napalmu na salwę
- 3 salwy płomieni
- Zasięg – promień 1 m
- +10% Many do Napalmu
Dzwonienie w Uszach
Większa ilość decybeli zwiększa zadawane obrażenia i może ogłuszyć twych przeciwników.
Efekt:
- 11% premii do obrażeń
- 10% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
- +5% Many do Ogłuszających Eksplozji
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 22% premii do obrażeń
- 20% szansy na Ogłuszenie
- Czas trwania Ogłuszenia 1 sek.
- +10% Many do Ogłuszających Eksplozji
Przenikliwy Ogień
Ulepszona broń pozwala ci zadać większe obrażenia i umożliwia szybsze przeładowanie twego Poszukującego Strzału.
Efekt:
- 5% premii do obrażeń do Poszukującego Strzału
- 1 dodatkowy nabój na salwę
- Koszt Many +15%
- Czas odnowy zmniejszony o 5%
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 10% premii do obrażeń do Poszukującego Strzału
- 1 dodatkowy nabój na salwę
- Koszt Many +20%
- Czas odnowy zmniejszony o 10%
Przeładowanie Strzelca Wyborowego
Udoskonalenie twojego projektu zwiększa śmiercionośny efekt Szybkiego Przeładowania.
Efekt:
- 5% dodatkowych obrażeń na nabój
- +5% Many do Szybkiego Przeładowania
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 7% dodatkowych obrażeń na nabój
- +8% Many do Szybkiego Przeładowania
Parzący Żar
Wysokorozwinięta wersja napalmu.
Efekt:
- 10% premii do obrażeń do Napalmu
- 4% premii do obrażeń do Dzikiego Ognia
- 1 dodatkowa salwa Dzikiego Ognia
- +5% Many do Napalmu
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- 12% premii do obrażeń do Napalmu
- 5% premii do obrażeń do Dzikiego Ognia
- 1 dodatkowa salwa Dzikiego Ognia
- +10% Many do Napalmu
Grenadier
Oślepiający Wybuch
Wybuch tego granatu oślepia i dezorientuje przeciwników na dużym terenie, ograniczając skuteczność ich trafień.
Koszt Mana: 3.2
Efekt:
- Współczynnik Ataku zmniejszony o 34%
- Czas trwania 5 sek.
- 10% szansy na czasowe oddziaływanie na przeciwników
- Czas trwania oddziaływania 5 sek.
- 5% Many do Oślepiającego Wybuchu
- Oślepiający Wybuch jest o 4% bardziej efektywny w redukcji Współczynnika Ataku
- 2% Many do Oślepiającego Wybuchu
Błyszcząca Pułapka
Błyszcząca Pułapka rzucona w pobliże przeciwników przyciąga na siebie ich ataki.
Koszt Many: 5.5
Efekt:
- Wchłanianie obrażeń zwiększone o 20%
- Zadaje 10% obrażeń
- 5% Many do Błyszczącej Pułapki
- Wchłonięte obrażenia zwiększone o 10%
- 30-50 pkt. obrażeń od Ognia w promieniu na wybuch
- 5% Many do Błyszczącej Pułapki
Trujący Granat
W miejscu wybuchu granatu unosi się cuchnąca chmura, dławiąc i zatruwając przeciwników w pobliżu.
Koszt Many: 2.2
Cooldown: 0.5 sek.
Efekt:
- 41% szansy na sek. na Zatrucie
- 4 pkt. obrażeń od Trucizny na sek.
- Dodatkowo 5% redukcji PŻ wywołane Zatruciem
- 50% szansy na wypuszczenie pnącza
- 3-4 pkt. obrażeń od Trucizny
- Uwalnia 5 pnączy
- 5% Many do Trującego Granatu
- Szansa na wywołanie Zatrucia zwiększona o 6%
- 8% więcej obrażeń zadanych Trującym Granatem
Lustrzana Błyszcząca Pułapka
Błyszcząca Pułapka zadaje teraz obrażenia atakującym ją celom.
Efekt:
- Zadaje 10% obrażeń
- 5% Many do Błyszczącej Pułapki
Efekt następnego poziomu
Efekt:
- Zadaje 20% obrażeń
- 7% Many do Błyszczącej Pułapki
Płomienna Pułapka
Ta pułapka emituje ścianę płomieni prostopadłą do kierunku rzutu, tworząc efektywna zaporę ognia w korytarzach i pomieszczeniach zamkniętych.
Koszt Many: 3.9
Cooldown: 1.5 sek.
Efekt:
- 3-5 pkt. obrażeń od Ognia na sek.
- Szerokość 4 m
- 20% szansy na Wybuch
- 25-30% obrażeń od Płomiennej Pułapki na pocisk
- Uwalnia 4 pociski
- 10% Many do Płomiennej Pułapki
- Zwiększa obrażenia od Płomiennej Pułapki o 25%
- Zwiększa obrażenia od Pułapki Płomiennego Kręgu o 25%
- 20% Many do Płomiennej Pułapki
Efekt następnego poziomu
Koszt Many: 5.2
Cooldown: 1.5 sek.
Efekt:
- 5-5 pkt. obrażeń na sek.
- Szerokość 4 m
Atak Bagnetem
Atakujesz stojącego w pobliżu przeciwnika karabinem. Często udaje mu się uniknąć twego ataku, lecz każde trafienie zadaje poważne obrażenia.
Wymagania: Karabin
Koszt Many: 2.5
Efekt:
- Zadaje 17 do 26 pkt. obrażeń
- 12% szansy na Ogłuszenie przeciwnika na 3 sek.
Bomba Zapadkowa
Po rzuceniu, przytwierdza się do podłoża i wybucha po wykryciu obecności przeciwników w pobliżu.
Koszt Many: 3.3
Cooldown: 1.0 sek.
Efekt:
- 15-30 pkt. obrażeń
- Zasięg – promień 2 m
- Wyzwalacz 4 sek.
- 2-8 pkt. obrażeń od Przebicia
- Uwalnia 5 fragmentów
- 50% premii do obrażeń do Bomby Zapadkowej
- 10% Many do Bomby Zapadkowej
Bomba Uciszająca
Przeciwnicy znajdujący się w pobliżu wybuchu mogą zostać uciszeni i nie będą mogli użyć żadnych umiejętności specjalnych.
Koszt Many: 5.0
Efekt:
- 11% szansy na Uciszenie
- Zwiększa szansę na Uciszenie wywołane Bombą Uciszającą o 15%
- Dodatkowe 15 sek. do czasu trwania
- Czas trwania 5 sek.
Trujący Szrapnel
Po wybuchu, uwalnia trujące pnącza, które wywołują obrażenia i zatruwają przeciwników poza pierwotnym zasięgiem granatu.
Efekt:
- 50% szansy na uwolnienie pnączy
- 3-4 pkt. obrażeń od Trucizny
- Uwalnia 5 pnączy
- 5% Many do Trującego Granatu
Irytujący Oślepiający Wybuch
Środek drażniący został dodany do twego Oślepiającego Wybuchu, powodując, że przeciwnicy atakują się nawzajem.
Efekt:
- 10% szansy na czasowe oddziaływanie na przeciwników
- Czas trwania oddziaływania 5 sek.
- 5% Many do Oślepiającego Wybuchu
Wybuchowa Błyszcząca Pułapka
Po przyciągnięciu do siebie przeciwników, Błyszcząca Pułapka wybucha wywołując dewastującą eksplozję.
Efekt:
- Wchłanianie obrażeń zwiększone o 10%
- 30-50 pkt. obrażeń od Ognia w promieniu na wybuch
- 5% Many do Błyszczącej Pułapki
Pułapka Płomiennego Kręgu
Twoja Płomienna Pułapka wystrzeliwuje teraz ogniste pociski, zadające obrażenia pobliskim przeciwnikom.
Efekt:
- 20% szansy na Wybuch
- 25-30% obrażeń od Płomiennej Pułapki na pocisk
- Uwalnia 4 pociski
- 10% Many do Płomiennej Pułapki
Ciało ze Stali
Współczynnik Obrony wzrasta na określony czas.
Koszt Mana: 3.0
Cooldown: 40.0 sek.
Efekt:
- Skuteczność obrony wzrasta o 20. Współczynnik Obrony i Uników wzrastają wraz ze skutecznością obrony.
- Czas trwania 15 sek.
Roztrzaskująca Bomba Zapadkowa
Twoja Bomba Zapadkowa wypełniona jest ostrymi żyletkami, które podczas wybuchu zasypują przeciwników śmiercionośnymi odłamkami.
Efekt:
- 2-8 pkt. obrażeń od Przebicia
- Uwalnia 5 fragmentów
Ulepszony Oślepiający Wybuch
Współczynnik ataków przeciwników pod wpływem Oślepiającego Wybuchu zostaje ograniczona.
Efekt:
- Oślepiający Wybuch jest o 4% bardziej efektywny w redukcji Współczynnika Ataku
- 2% Many do Oślepiającego Wybuchu
Ulepszona Bomba Uciszająca
Szansa na wywołanie efektu Bomby Uciszającej i czas jego trwania zostają zwiększone.
Efekt:
- Zwiększa szansę na Uciszenie wywołane Bombą Uciszającą o 15%
- Dodatkowe 15 sek. do czasu trwania
Ulepszona Bomba Zapadkowa
Kolejne modyfikacje zwiększają efektywność twojej Bomby Uciszającej.
Efekt:
- 50% premii do obrażeń do Bomby Zapadkowej
- 10% Many do Bomby Zapadkowej
Ulepszona Płomienna Pułapka
Ogólna efektywność twojej Płomiennej Pułapki zwiększa się.
Efekt:
- Zwiększa obrażenia od Płomiennej Pułapki o 25%
- Zwiększa obrażenia od Pułapki Płomiennego Kręgu o 25%
- 20% Many do Płomiennej Pułapki
Ulepszony Trujący Granat
Zwiększa prawdopodobieństwo wywołania efektu Trującego Granatu.
Efekt:
- Szansa na wywołanie Zatrucia zwiększona o 6%
- 8% więcej obrażeń zadanych Trującym Granatem
- 5% Many do Trującego Granatu
Mistrz Pocisków
Mistrz Pocisków używający umiejętności Wieżyczka Energetyczna, Przytłaczający Odłamek i Energetyczny Odłamek
Przytłaczający Odłamek
Uwalnia do 3 unieruchamiających dron, ograniczających prędkość poruszania się twoich przeciwników.
Koszt Mana: 1.0
Cooldown: 0.3 sek.
Efekt:
- Prędkość poruszania zmniejszona o 5%
- Czas trwania 21 sek.
Efekt następnego poziomu
Koszt Mana: 1.0
Cooldown: 0.3 sek.
Efekt:
- Prędkość poruszania zmniejszona o 5%
- Czas trwania 21 sek.
Bomba Energetyczna
Bomba z 5 sekundowym lontem, która eksploduje przy najbliższym przeciwniku, zadając obrażenia kolejnym przeciwnikom w pobliżu.
Koszt Mana: 2.0
Cooldown: 0.3 sek.
Efekt:
- Zasięg ognia w promieniu 7-13
Elektryczny Odłamek
Ruchomy pocisk o określonym czasie trwania, która za pomocą strumienia energii wysysa życie z pobliskich przeciwników.
Koszt Mana: 2.0
Cooldown: 0.3 sek.
Efekt:
- 1-1 obrażeń od Elektryczności
- maks. 1 odłamek
- Czas trwania 10 sek.
Wieżyczka Energetyczna
Umieść ten pocisk, by przywołać błyskawice, które zostaną wystrzelone w losowo wybranym kierunku.
Koszt Mana: 3.0
Efekt:
- 4-7 obrażeń od Elektryczności na strzał
- 5 serii
Ognisty Strażnik
Umieść ten pocisk, by zaatakować przeciwników serią płomieni.
Koszt Mana: 3.0
Cooldown: 1.0 sek.
Efekt:
- 2-3 obrażeń od Ognia na serię
- 10 serii
Odłamek Galwaniczny
Dzięki temu wolno poruszającemu się odłamkowi możesz teraz zadawać obrażenia od Elektryczności.
Koszt Mana: 2.0
Efekt:
- 5% premii do obrażeń od Elektryczności
- maks. 1 odłamek
- Czas trwania 10 sek.
Flota Przytłoczenia
Zwiększa liczbę Przytłaczających Odłamków, które są aktywne naraz.
Efekt:
- 1 dodatkowy odłamek
- 3% Many do Przytłaczającego Odłamka
Flota Energetyczna
Zwiększa obrażenia od Ognia wywołane eksplozjami Bomby Energetycznej, jak również ilość wystrzelonych serii.
Efekt:
- 5% premii do obrażeń od Ognia do Bomby Energetycznej
- Uwalnia 1 dodatkową serię
- Koszt Many wzrasta o 10%
Odłamek Sługi
Odłamek Sługi przejmuje kontrolę nad umysłem twojego celu, zmuszając go do zaatakowania pobliskich przeciwników. Celem nie może być Mistrz.
Koszt Mana: 4.4
Cooldown: 5.0 sek.
Efekt:
- Czas trwania 6 sek.
Szybkie Uderzenie
Podnosi szybkość i zadawane obrażenia od Elektryczności twojego Elektrycznego Odłamka
Efekt:
- 5% premii do obrażeń od Elektryczności do Elektrycznego Odłamka
- Prędkość zwiększona o 10%
- Koszt Many zwiększony o 5%
Wieżyczka Burzy
Zwiększa liczbę wieżyczek, które mogą jednocześnie zadawać obrażenia. Dodatkowo wzrastają zadawane obrażenia od Elektryczności i zwiększa się liczba oddawanych strzałów na serię.
Efekt:
- 1 dodatkowa wieżyczka
- 18% premii do obrażeń od Elektryczności do Wieżyczki Energetycznej
- 1 dodatkowy strzał na serię
- 5% Many do Wieżyczki Energetycznej
Kolumna Strażników
Wzrasta liczba Ognistych Strażników, które możesz naraz ustawić. Wzrastają zadawane obrażenia od Ognia i liczba wystrzeliwanych serii.
Efekt:
- 1 dodatkowy strażnik
- 10% premii do obrażeń od Ognia do Ognistego Strażnika
- Dodatkowo 10% premii do serii
- 5% Many do Ognistego Strażnika
Odłamek Medyczny
Odłamek Medyczny działa powoli, ale przywraca stopniowo twoje zdrowie, gdy znajdujesz się w jego zasięgu.
Koszt Mana: 4.0
Cooldown: 5.0 sek.
Efekt:
- Przywraca 1% PŻ na sek.
- Czas trwania 5 sek.
- Maks. 1 odłamek
Pole Osłabienia
Przytłaczające Pociski redukują teraz obronę i szybkość ataku twojego celu.
Efekt:
- Szybkość Ataku zmniejszona o 3%
- Skuteczność Obrony zmniejszona o 3%
- Zwiększa wrażliwość na Ogień, Lód, Truciznę i Elektryczność o 3%
- 3% Many do Przytłaczających Odłamków
Ulepszone Błyskawice
Zwiększa zadawane obrażenia od Ognia i szybkość twojej Bomby Energetycznej.
Efekt:
- 30% premii do obrażeń od Ognia do Bomby Energetycznej
- Szybkość zwiększona o 20%
- Koszt Many zwiększony o 10%
Mnogość Odłamków
Zwiększa liczbę Odłamków Sługi, które możesz stworzyć naraz oraz Szybkość Ataku kontrolowanego przeciwnika.
Efekt:
- 1 dodatkowy odłamek
- Szybkość Ataku celu zwiększona o 3%
- 5% Many do Odłamka Sługi
Potęga Elektryczności
Zwiększa zadawane obrażenia od Elektryczności i czas trwania twojego Elektrycznego Odłamka.
Efekt:
- 3% premii do obrażeń od Elektryczności do Elektrycznego Odłamka
- Czas trwania +5%
- Koszt Many zwiększony o 5%
Przeciążona Wieżyczka
Wieżyczka Energetycznej oddaje dodatkową serię strzałów i zadaje więcej obrażeń od Elektryczności.
Efekt:
- 1 dodatkowa seria
- 18% premii do obrażeń od Elektryczności do Wieżyczki Energetycznej
- 1 dodatkowy strzał na serię
- 5% Many do Wieżyczki Energetycznej
Galwaniczny Sługa
Przeciwnicy kontrolowani za pomocą Odłamka Sługi zadają większe obrażenia. Zwiększa się też ich współczynnik i szybkość ataków.
Efekt:
- 5% premii do obrażeń zadawanych przez cel
- Współczynnik Ataków zwiększony o 10%
- Szybkość Ataku zwiększona o 5%
- 5% Many do Odłamka Sługi
Płonący Obszar
Ogniści Strażnicy mają większy zasięg i więcej serii płomieni.
Efekt:
- Zasięg zwiększony o 20%
- Dodatkowo 20% premii do serii
- 5% Many do Ognistego Strażnika
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz