Sortuj wg:

Wywiad z Ati

Hrywi · 3 lutego 2013

Dziobaty sęp, który żelazną ręką straszy cały Dwór! Poznajcie Ati! Hrywi: Co robisz na co dzień? A co lubisz robić? Ati: Siedzę w gnieździe. I każdy na Dworze to potwierdzi, że lubię siedzieć w gnieździe i na wszystkich łypać podejrzliwie. Lubię też spijać kawę z Hassan'em o poranku,...

Wywiad z Peterem Jacksonem

Sansa Stark · 3 lutego 2013

"Hobbit: Niezwykła podróż" opowiada o wędrówce tytułowego bohatera Bilbo Bagginsa (Martin Freeman), który wyrusza na niezapomnianą wyprawę, by odebrać utracone krasnoludzkie Królestwo Ereboru z łap przerażającego smoka Smauga (Benedict Cumberbatch). Ni stąd, ni zowąd nachodzi Bilba czarodziej...

Wywiad z Mateuszem Kanikiem

Lionel · 12 stycznia 2013

Shane Satterfield: Jakie doświadczenia i wspomnienia wiążesz z oryginalnym papierowym systemem "Cyberpunk"? Mateusz Kanik: No cóż, nie jestem prawdziwym cyberpunkiem. Nie żyję na krawędzi. Przynajmniej od czasu, gdy jestem żonaty [śmiech]. Wiecie, kobiety chcą, byś był bohaterem, który żyje na...

Wywiad z Wiktulem

Hrywi · 21 grudnia 2012

Szara Eminencja Game Exe... Nikt nic o nim nie wie, jednak to on pociąga za wszystkie sznurki. Macie okazję lepiej go poznać! Wywiad z Wiktulem – Władcą GE! Hrywi: Co lubisz robić? Wiktul: Wiele rzeczy. Na przykład nic. Łatwiej powiedzieć, czego nie lubię robić – dotykać się do...

Wywiad z częścią obsady The Hobbit

Lionel · 10 grudnia 2012

Rebecca Murray: Jak zareagowałeś, będąc pierwszy raz na Comic Con w hali H? Martin Freeman: No cóż, nigdy przedtem nie byłem na Comic Con i było cudownie wreszcie się tam pojawić. W pewien sposób spełniło to moje oczekiwania, jednocześnie je przekraczając. Uderzył mnie fakt, jak bardzo...

Wywiad z Georgem R. R. Martinem

Lionel · 15 listopada 2012

Katherine: Wymień ulubioną książkę, której większość ludzi nigdy by z tobą nie powiązała. George R. R. Martin: No cóż, lubię fikcję historyczną, z czego niewielu zdaje sobie sprawę. Lubię najnowsze historyczne opowiadanie Bernarda Cornwella – "Death of Kings". Niedawno skończyłem "Igrzyska...

Wywiad z Tedem Chiangiem

Lionel · 23 października 2012

Vandan Singh: Twoje krótkie opowiadania otrzymały wszystkie ważniejsze nagrody w dziedzinie sci-fi, chociaż do tej pory stworzyłeś piętnaście historii w ciągu dwudziestu lat. To oczywiste, że cenisz jakość ponad ilość. Możesz powiedzieć nam, w jaki sposób wpadasz na swoje koncepty i jak...

Wywiad z Nealem Stephensonem

Lionel · 18 lipca 2012

Neal Stephenson, autor powieści sci-fi "Zamęt" czy "Cryptonomicon", chce zamienić pióro na kontroler. 52-letni pisarz, którego prace otrzymały nagrodę Hugo, im. Arthura C. Clarke'a i wielokrotnie Locus, wpadł na pomysł stworzenia gry fantasy, połączonej z walką mieczem, zwanej "Clang" [ang....

Wywiad z Jackiem Piekarą

Holden · 28 lutego 2012

Jacek Piekara jest dla mnie szczególną postacią polskiej literatury fantastycznej. W swoich książkach nie unika prawdziwości – możemy nie zgadzać się z jego poglądami, może nas razić sposób, w jaki przedstawia wydarzenia, jednak nie można odmówić mu autentyczności, która cechuje jego dorobek....

Wywiad z Dmitrijem Glukhovskym

Ati · 27 listopada 2011

Na spotkaniu autorskim w Empiku Junior 17 listopada w jednej chwili opowiadał o pisaniu opowiadań o pluszowych króliczkach i wujku Putinie, a w następnej omawiał skojarzenie liczby 2033 ze śmiercią Chrystusa i metafory zawarte w swoich książkach. Zazwyczaj prezentowany jako stonowany...

Falkon 2011 (10-13.11, Lublin)

Pandemon · 25 listopada 2011

Czwartek Wszystko zaczęło się po południu, kiedy to razem z Gehtem spędziliśmy ponad pięć godzin telepiąc się w dwóch cudnych polskich pociągach – w jednym zimno, w drugim gorąco, w obu ciasno i niewygodnie. Podróż, choć niezbyt przyjemna, udała się bez większych problemów. Te zaczęły się jednak...

Nawikon 2011 (14-16.10, Rzeszów)

Maeg · 28 października 2011

W dniach 14-16 października w Rzeszowie odbyła się V edycja konwentu "Nawikon", organizowanego przez Rzeszowski Klub Fantastyki „Nawigator”. Tym razem ekipa Rzeszowian uraczyła nas tematyką post-apokaliptyczną, dzięki której każdy fan wojny nuklearnej i zagłady ludzkości mógł poczuć się jak u...

Wywiad z Małgorzatą "Brokenwing" Czynszak

Frey · 30 września 2011

Czy wierzycie w teorie spiskowe? Mityczne wydarzenia i legendy to dla was jedynie niewyjaśnione fragmenty historii? Jeśli tak, to z pewnością powinniście zainteresować się grą "The Secret World". Już nie musicie udawać się do Kingsmouth czy też zapuszczać się w Mroczne Miejsca. Poniżej krótki...

Relacja z CD Projekt Conference Autumn 2011

Tokar · 27 września 2011

Ati: Dziennik operacyjny, 22 września 2011, Warszawa, Fabryka Trzciny. Po kilku porannych walkach z gorącą kawą i ZTM, Kot w goglach, Zagłoba i Mag z wieży dotarli na miejsce operacji CD Projekt Jesień 2011. Oczywiście wielka brama z wielkim plakatem, mówiącym mniej więcej "dotarłeś na miejsce",...

Hardkorowe pytania i odpowiedzi

Strażnik · 4 sierpnia 2011

"Mass Effect" to uniwersum, które powoli dorabia się statusu „kultowego”. Ma legion fanów, łaknących kilku informacji o "Mass Effect 3". Którzy bohaterowie powrócą? Jak decyzje podjęte przez Sheparda wpłyną na galaktykę? Niektóre pytania rodzą się z drobiazgowości, dociekliwości, spekulacji oraz...

Opowieści o Udręce – część 2

Medivh · 28 kwietnia 2011

Co może zmienić naturę człowieka? Magnum opus Black Isle, "Planescape: Torment", często uważany za najlepszego cRPGa kiedykolwiek stworzonego, czerpie ze znanych zasad systemu D&D, a następnie obraca wszystko do góry nogami, dodając fantastyczne lokacje, dziwaczne postacie i szczyptę filozofii. ...

Relacja z CD Projekt Conference Spring 2011

Dany · 21 kwietnia 2011

Wiosenna Konferencja CD Projektu minęła jak z bicza strzelił. Odbyła się ponownie w Fabryce Trzciny na Warszawskiej Pradze. Miejsce nie zmieniło się zbytnio od ostatniego razu. Stylizowane na podziemia, choć wszystko znajduje się na lub nad ziemią, robi miłe wrażenie, pasujące klimatem do tematyki...

Opowieści o Udręce – część 1

Medivh · 17 marca 2011

Co może zmienić naturę człowieka? Magnum opus Black Isle, "Planescape: Torment", często uważany za najlepszego cRPGa kiedykolwiek stworzonego, czerpie ze znanych zasad systemu D&D, a następnie obraca wszystko do góry nogami, dodając fantastyczne lokacje, dziwaczne postacie i szczyptę filozofii. ...

Wczytywanie...