Sortuj wg:

Wywiad z Dmitrijem Glukhovskym

Ati · 27 listopada 2011

Na spotkaniu autorskim w Empiku Junior 17 listopada w jednej chwili opowiadał o pisaniu opowiadań o pluszowych króliczkach i wujku Putinie, a w następnej omawiał skojarzenie liczby 2033 ze śmiercią Chrystusa i metafory zawarte w swoich książkach. Zazwyczaj prezentowany jako stonowany...

Falkon 2011 (10-13.11, Lublin)

Pandemon · 25 listopada 2011

Czwartek Wszystko zaczęło się po południu, kiedy to razem z Gehtem spędziliśmy ponad pięć godzin telepiąc się w dwóch cudnych polskich pociągach – w jednym zimno, w drugim gorąco, w obu ciasno i niewygodnie. Podróż, choć niezbyt przyjemna, udała się bez większych problemów. Te zaczęły się jednak...

Nawikon 2011 (14-16.10, Rzeszów)

Maeg · 28 października 2011

W dniach 14-16 października w Rzeszowie odbyła się V edycja konwentu "Nawikon", organizowanego przez Rzeszowski Klub Fantastyki „Nawigator”. Tym razem ekipa Rzeszowian uraczyła nas tematyką post-apokaliptyczną, dzięki której każdy fan wojny nuklearnej i zagłady ludzkości mógł poczuć się jak u...

Wywiad z Małgorzatą "Brokenwing" Czynszak

Frey · 30 września 2011

Czy wierzycie w teorie spiskowe? Mityczne wydarzenia i legendy to dla was jedynie niewyjaśnione fragmenty historii? Jeśli tak, to z pewnością powinniście zainteresować się grą "The Secret World". Już nie musicie udawać się do Kingsmouth czy też zapuszczać się w Mroczne Miejsca. Poniżej krótki...

Relacja z CD Projekt Conference Autumn 2011

Tokar · 27 września 2011

Ati: Dziennik operacyjny, 22 września 2011, Warszawa, Fabryka Trzciny. Po kilku porannych walkach z gorącą kawą i ZTM, Kot w goglach, Zagłoba i Mag z wieży dotarli na miejsce operacji CD Projekt Jesień 2011. Oczywiście wielka brama z wielkim plakatem, mówiącym mniej więcej "dotarłeś na miejsce",...

Hardkorowe pytania i odpowiedzi

Strażnik · 4 sierpnia 2011

"Mass Effect" to uniwersum, które powoli dorabia się statusu „kultowego”. Ma legion fanów, łaknących kilku informacji o "Mass Effect 3". Którzy bohaterowie powrócą? Jak decyzje podjęte przez Sheparda wpłyną na galaktykę? Niektóre pytania rodzą się z drobiazgowości, dociekliwości, spekulacji oraz...

Opowieści o Udręce – część 2

Medivh · 28 kwietnia 2011

Co może zmienić naturę człowieka? Magnum opus Black Isle, "Planescape: Torment", często uważany za najlepszego cRPGa kiedykolwiek stworzonego, czerpie ze znanych zasad systemu D&D, a następnie obraca wszystko do góry nogami, dodając fantastyczne lokacje, dziwaczne postacie i szczyptę filozofii. ...

Relacja z CD Projekt Conference Spring 2011

Dany · 21 kwietnia 2011

Wiosenna Konferencja CD Projektu minęła jak z bicza strzelił. Odbyła się ponownie w Fabryce Trzciny na Warszawskiej Pradze. Miejsce nie zmieniło się zbytnio od ostatniego razu. Stylizowane na podziemia, choć wszystko znajduje się na lub nad ziemią, robi miłe wrażenie, pasujące klimatem do tematyki...

Opowieści o Udręce – część 1

Medivh · 17 marca 2011

Co może zmienić naturę człowieka? Magnum opus Black Isle, "Planescape: Torment", często uważany za najlepszego cRPGa kiedykolwiek stworzonego, czerpie ze znanych zasad systemu D&D, a następnie obraca wszystko do góry nogami, dodając fantastyczne lokacje, dziwaczne postacie i szczyptę filozofii. ...

Wywiad z szefem polonizacji Aion: The Tower of Eternity

Matthias Circello · 13 stycznia 2011

Kilka miesięcy temu na łamach naszego portalu, w sekcji "Patronujemy", ukazała się graficzka projektu polonizacji gry "Aion: The Tower of Eternity". Od razu stwierdziliśmy, że taka inicjatywa warta jest popierania i promowania – w końcu ludzie, którzy ją tworzą, robią to w swoim wolnym czasie, a...

O piractwie, wolności i zarabianiu na życie jako pisarz

Matthias Circello · 11 stycznia 2011

Mówią, że niektóre rzeczy w internecie się nie starzeją, dlatego, pomimo że minął już ponad miesiąc od publikacji, postanowiłam zajrzeć do działu tłumaczeń, aby pochwycić jakąś duszę i zaprząc ją do pracy. Nieszczęśnikiem (chociaż na dobrą sprawę z własnej woli) okazał się Matthias. Rzecz tyczy...

Rok 2011 rokiem obfitości

Courun Yauntyrr · 28 grudnia 2010

W tym artykule nikt nie będzie nikogo przekonywać nad wyższością gier nad książkami czy filmami. Nikt też nie będzie oczekiwać pełnego zrozumienia dla tych, którzy w dniu premiery gotowi są stać w kolejkach po pudełko z ukochaną grą lub też co miesiąc wpłacać pieniądze na konto producenta. W tym...

Podsumowanie 2k10

Ammon · 28 grudnia 2010

Grudzień, jako ostatni miesiąc roku, sprzyja różnego rodzaju podsumowaniom. Mijający rok 2k10 w branży elektronicznej rozgrywki dla jednych był nudny, dla innych obfitował w długo oczekiwane premiery, podczas gdy pozostała reszta twierdziła, że nie było ani źle, ani dobrze. Prawda jest taka, że w...

O Raveli słów kilka

Medivh · 24 grudnia 2010

Chris Avellone zebrał kilka fanowskich pytań, dotyczących postaci Raveli Szaradnej z Planescape'a i postanowił na nie odpowiedzieć. Ten pseudowywiad zawiera kilka spoilerów, więc niezaznajomieni z Tormentem niech go unikają. Skąd wziął się pomysł na Ravelę? Mieliśmy wiele fizycznie silnych...

Wywiad z polskim community managerem gry Mythos

Taramelion · 29 listopada 2010

GameExe (GE): Serdecznie witam, czy mógłbyś się przedstawić? Piotr Dawidowicz (PD): Piotr Dawidowicz, Community Manager polskiej społeczności Mythos, szerzej znany jako Sirvius. GE: Jak można zostać Community managerem? Co warto mieć w CV aby dostać taką pracę? PD: Community Manager to osoba...

Relacja z CD Projekt Conference Autumn 2010

Dany · 21 listopada 2010

Dnia 18 listopada Anno Domini 2010 odbyła się już kolejna w tym roku konferencja CD Projektu. Poniższy tekst powstał zwłaszcza z myślą o osobach, które właśnie trzymają się za głowę i krzyczą: „Cholera, zapomniałem/am!”. A jak impreza wyglądała? Tak, wiem, można było sobie ją zobaczyć na żywo m.in....

Tron

eimyr · 8 października 2010

Kto pamięta zamierzchłe czasy, ten może teraz wspomnieć Anno Domini 1982. Wtedy to wyszedł film Tron – dzieło rewolucyjne, bo jedne z pierwszych, w którym animacje komputerowe zostały wykorzystane na szeroką skalę. Dziś sam jestem dziadkiem, a moje wnuki nie kochają 8bitowej grafiki i śmieją się z...

Wywiad z Jayem Wilsonem cz. 5

Crushnik · 23 września 2010

Diii.net: Idea budowy Witch Doctora wydaje się być dość ograniczona. Zawsze będzie mieszanką tankera, jakiegoś skąpego magicznego wsparcia i jakichś pomniejszych ataków oraz trochę kontroli umysłów. Patrząc na jego drzewko umiejętności nie wygląda na to, że znajdziemy tam wiele potencjalnych...

Wczytywanie...