Sortuj wg:

Wywiad z Fabryką Gier Historycznych

Wiktul · 7 marca 2014

Inicjatywa tworzenia gier w oparciu o edukację i krzewienie historycznej pasji wydało mi się tyleż niezwykłe, co godne uwagi. Stąd, niewiele myśląc, postanowiłem przeprowadzić wywiad z tą grupą zapalonych dziwaków, którzy nie tylko produkują gry na dobrym poziomie – vide recenzowana "Teomachia" –...

Wywiady z redakcją!

Redakcja Game Exe · 16 grudnia 2013

Ati | Charon | Courun Yauntyrr | Crushnik | Eirin | Eni | E.M.Thorall | Frey Hassan | krzyslewy | Kubski | Lionel | Medivh | Nazin | Ranger Krzyś | Tamc. Taramelion | Tig | Tokar | Ven`Diego | Vitanee | Wiktul | Wolvertino Ati 1. Dla rozluźnienia coś prostego na początek... Twój najlepszy kawał,...

Wywiad z Trudi Canavan

Vitanee · 24 listopada 2013

Jedna z najpoczytniejszych autorek fantasy w Wielkiej Brytanii, Australii i USA. Polskim czytelnikom znana z bestsellerowych serii "Trylogia Czarnego Maga", "Trylogia Zdrajcy" oraz "Era Pięciorga". Wiecie, o kim mowa? Dokładnie, o Trudi Canavan! Co więcej, autorka zgodziła się udzielić nam wywiadu,...

Wywiad z Marcinem Rusnakiem

Wiktul · 1 listopada 2013

Realia polskiego szkolnictwa na wszystkich poziomach uczą, że historia to jeden z najskuteczniej obrzydzanych tematów. Ty jednak rozmyślnie używasz jej jako tła i "rekwizytu". Dlaczego? Wielu uczniów nie lubi historii, to fakt. Wynika to z kilku czynników, o których nie będę tu szerzej mówił,...

Wywiad z twórcami Might & Magic X

Lioncourt · 6 października 2013

Przedstawiamy wywiad, jakiego twórcy gry „Might & Magic X – Legacy”, Stephan Winter (dyrektor wykonawczy Limbic), Julien Pirou (scenarzysta i projektant) oraz Gary Paulini (producent) udzielili serwisowi Celestial Heavens w kwietniu tego roku. Celestial Heavens: Nazwaliście tę grę „Might &...

Mini-wywiad z Marcusem, Game Designerem

Vitanee · 5 października 2013

Kim jesteś i jaka jest twoja rola w Limbic Entertainment? Swoją współpracę z Limbic Entertainment zacząłem jako student w 2005 roku na stanowisku game designera. Byłem zaangażowany w proces tworzenia gier na PC i kilku przeglądarkowych. Moje obowiązki są bardzo różne. Zależy to od podziału...

Mini-wywiad z Karstenem, Głównym Designerem

Vitanee · 4 października 2013

Kim jesteś i jaka jest twoja rola w Limbic Entertainment? Cześć, jestem Karsten i pracuję jako Główny Designer i Integrator Treści w Limbic Entertainment. Co dokładnie robi integrator treści? To proste, integruje treść! Na przykład organizuje środki na silnik, planuje Lochy lub...

Mini-wywiad z Julienem, Creative Designerem

Vitanee · 3 października 2013

Kim jesteś i jaka jest twoja rola w Ubisofcie? Cześć, nazywam się Julien Pirou i jestem Creative Designerem. Dołączyłem do Ubisoftu w 2009 roku. "Might&Magic X: Legacy" jest moim wyśnionym projektem od czasu dołączenia i jestem bardzo szczęśliwy, że moje marzenie się w końcu spełnia! W...

Mini-wywiad z Thomasem, Liderem Technicznym

Vitanee · 2 października 2013

Kim jesteś i jaka jest twoja rola w Limbic Entertainment? Nazywam się Thomas Steuber i jestem Liderem Technicznym M&M X. Wcześniej pracowałem przy kilku produkcjach MMO jako programista i główny deweloper. Jest to niesamowita przyjemność, móc pracować nad tak prestiżową produkcją, jaką jest...

Mini-wywiad ze Stephanem, Dyrektorem Zarządzającym

Vitanee · 1 października 2013

Jaka jest twoja rola w Limbic Entertainment? Jestem Dyrektorem Zarządzającym Limbic Entertainment i równocześnie jednym z współzałożycieli firmy. Moja rola jest bardzo mieszana. Zazwyczaj to ja muszę radzić sobie ze sprawami biznesowymi i całym ogółem innych spraw dotyczących poprawnego...

Wiedźmin 3: Dziki Gon, czyli wyzwania nowej generacji

Vitanee · 11 sierpnia 2013

Kiedy mianujesz grę pierwszym RPG-iem nowej generacji, ludzie od razu to zauważają. "Wiedźmin 3: Dziki Gon" jest nie tylko zwieńczeniem jednej z najbardziej cenionych trylogii w obecnej historii, ale także pierwszą prawdziwą wysokobudżetową grą fabularną, która ma wyjść na platformach nowej...

Wywiad z Neilem Gaimanem: Rok szalonego życia

Łukasz B. · 11 sierpnia 2013

Autor cieszy się z udanego 2013 roku, a wkrótce ma nastąpić publikacja jego najnowszej powieści. David Barnett poznaje szczęśliwego człowieka. „To najbardziej szalony rok”, mówi Gaiman. „Nigdy nie miałem roku jak ten”. Szaleństwo rozpoczęło się w lutym wraz z jego ilustrowaną książką...

Wywiad z Marcinem Momotem z CD Projekt RED

Courun Yauntyrr · 24 lipca 2013

CD Projekt RED to polskie studio zajmujące się tworzeniem gier, cieszące się jednak niemałą popularnością i uznaniem nie tylko w rodzimych kręgach. Na swoim koncie ma na razie dwie, obie udane produkcje – "Wiedźmina" i "Wiedźmina 2: Zabójców królów". Obecnie studio zajmuje się zwiększeniem tej...

E3 2013: przegląd newsów

Ati · 12 czerwca 2013

Tegoroczne E3 okazały się całkiem owocne nawet dla naszej wąskiej tematyki GameExe'owej. Trailer "Dragon Age: Inquisition, "Wiedźmina 3" były tylko wierzchołkiem góry tytułów, jakie zaserwowali nam deweloperzy już podczas pierwszych konferencji prasowych! Chcecie być na bieżąco lub boicie się, że...

Wywiad z Guyem Gavrielem Kayem

Lionel · 9 czerwca 2013

Guy Gavriel Kay, kanadyjski pisarz fantasy, którego powieści rozgrywają się w fikcyjnych krainach przypominających rzeczywiste, historyczne miejsca jak Konstantynopol Justyniana I czy Hiszpania El Cida. Jednymi z ważniejszych jego dzieł są "Tigana" oraz "Ysabel". Niedawno autor wydał kolejną...

Przywracając cyberpunkowi punkowość

Lionel · 13 maja 2013

Jeśli spyta się o zdanie Mike'a Pondsmitha, twórcę "Cyberpunk 2020", to według niego większość gier w cyberpunkowym klimacie nie ma nic wspólnego z cyberpunkiem. To po prostu TPS, wyścigi lub gry akcji z cyberpunkową otoczką – brudną oprawą graficzną w stylu sci-fi, która właściwie nie wnosi nic...

Pyrkon 2013 (22-24.03, Poznań)

Salem · 23 kwietnia 2013

Kolejna już edycja Pyrkonu, jednego z największych konwentów fantastyki w Polsce, okraszona rocznikiem 2013, dobiegła końca, pozostawiając jednak ciągle żywe wrażenia. Co sprawia, że te pięćdziesiąt godzin z fantastyką, wśród znanych osobistości, lubianych wydawnictw i, przede wszystkim,...

Wywiad z Randym Pitchfordem

Massin · 14 kwietnia 2013

Lider i założyciel Gearbox, profesjonalny „sztukmistrz” Randy Pitchford rozpoczął swoją karierę, tworząc gry dla 3D Realms –„Duke Nukem 3D” i „Shadow Warrior”. W 1999 roku, wraz z czterema kolegami, założył Gearbox Software – natychmiast rozpoczęli pracę nad dodatkiem do „Half-Life” pt....

Wczytywanie...