Sortuj wg:

Wywiad z Mac Abrą

Thorin · 21 marca 2010

Game Exe: Jak wygląda praca redaktora naczelnego? Jakie są twoje obowiązki? Czy to naprawdę tak duże obciążenie? Mac Abra: Tak naprawdę nie da się tego szybko streścić – to jest powieść w trzech tomach. Redaktor naczelny odpowiada za wszystko. Moim zadaniem jest pilnowanie, aby wszystko toczyło...

Wizyta w redakcji CD-Action 2009

Ardis · 21 marca 2010

Długo wyczekiwany dzień zbliżał się wielkimi susami. Zajęcia na uczelni odrobione, kolokwia przełożone, wszystkie sprawy załatwione, a bilety zakupione dzień wcześniej. Pozostawało już tylko czekać. Od rana było wiadomo, że dzień ten będzie wyjątkowy. Tydzień niskich temperatur i nieskończonych...

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Q&A – Wczesne Nowiny

Ellesis · 1 lutego 2010

Staff, GameSpot 1 Październik 2009 16:14 Choć szczegóły są rzadkością, lider projektu Adam Badowski dzieli się pewnymi informacjami na temat nadchodzącego sequela gry nagrodzonej w 2007 roku. Właśnie wtedy Wiedźmin okazał się miłym zaskoczeniem dla fanów tradycyjnych "zachodnich" RPG-ów,...

Pierwsze wrażenia

eimyr · 29 stycznia 2010

Delikatny, jednostajny ucisk na opuszkach palców lewej dłoni, luźny, ale pewny, chwyt prawej. Otchłań kosmosu rozwarła swą paszczę i pochłonęła mnie całkowicie. Zanim powstał ten tekst, musiałem solidnie odsapnąć. Pierwsze wrażenia, tym razem z gry w Mass Effect 2, nigdy nie są ani bardzo...

Wywiad z Maite Carranzą

Redakcja Game Exe · 18 stycznia 2010

Wywiad z Maite Carranzą, hiszpańską pisarką, autorką bestsellerowej trylogii „Wojna Czarownic” Jaguar: Na wstępie chciałam podziękować Pani za zgodę na udzielenie odpowiedzi na kilka pytań Wydawnictwa Jaguar. Premiera pierwszego tomu Wojny czarownic miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku i...

Jak będzie wyglądać rynek gier cRPG w 2010 roku?

Ammon · 5 stycznia 2010

Ostatni, IV kwartał roku 2009 był dla fanów gier cRPG prawdziwym rajem. Swoje premiery miały takie perełki jak długo oczekiwany Dragon Age: Początek, Risen, mający być przeprosinami za nieudanego Gothic’a 3, czy pozostawiający po sobie mieszane uczucia Divinity II: Ego Draconis. Rodzi się więc...

Podsumowanie AD 2009

Tamc. · 27 grudnia 2009

Zbliżający się wielkimi krokami do końca 2009 rok wraz z dwunastoma miesiącami przyniósł ze sobą wiele ciekawych gier, na które czekali wszyscy miłośnicy nie tylko cRPG'ów, ale i MMORPG'ów. Znaczna większość tytułów pojawiła się na sklepowych półkach w jego ostatnim kwartale, toteż okres ten dla...

Przedpremierowy pokaz gry Mass Effect 2

Tokar · 18 grudnia 2009

7. grudnia 2009 odbył się przedpremierowy pokaz wyczekiwanej gry Mass Effect 2, organizowany przez Electronic Arts Polska. Gościem specjalnym był Adrien Cho, członek kanadyjskiej ekipy BioWare, która pracuje nad tym tytułem. Spotkanie poprowadzili przedstawiciele polskiej filii wydawcy gry,...

Wywiad z Adrianem Tchaikovsky

Dany · 14 listopada 2009

Pasjonat owadów, prawnik, gracz RPG, nie zna jednak za dużo dobrych systemów SF. Ma już dość wampirów, bo jak twierdzi, jest ich zbyt wiele. Z polskich autorów zna tylko Sapkowskiego, właśnie czyta trzecią część sagi o wiedźminie Geralcie. Jego książka "Imperium Czerni i Złota" została ogłoszona...

Halloween 2009

Courun Yauntyrr · 5 listopada 2009

Tak jak rok temu, tak i w tym Anet przygotowała pod koniec października i na początek listopada specjalny event. Zacznijmy od tego, co rzuca się w oczy już na samym początku, czyli nowego wystroju miast, dopasowanego do Halloween. Pojawiły się specjalne dekoracje, w kilku miejscach "wyrosły"...

Spotkanie z Andrzejem Sapkowskim

Ati · 30 października 2009

Nie trzeba odwiedzić wielu konwentów, aby spotkać się z określeniem „smoki fandomu”. Jednak spotkanie takiego smoka to prawdziwe wyzwanie. Jeszcze trudniej stanąć oko w oko z prawdziwym starym jaszczurem, pionierem fantasy. Zdawałoby się wręcz, że te ostatnie, w wylewie nowych, obiecujących pisarzy...

Intel (07.10.2009)

Ati · 29 października 2009

Co łączy Dariusza Szpakowskiego i Szwedów? Nie, wbrew pozorom nie ma to nic wspólnego z piłką. 7 października w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie odbyła się konferencja Intela, poświęcona ich ostatniemu dziecku – niskopamięciowym, czterordzeniowym procesorom mobilnym serii Core i7....

Wywiad z Jayem Wilsonem cz. 1

Wiktul · 15 października 2009

Nasz wtorkowy wywiad z Game Designerem “Diablo III” – Jayem Wilsonem przebiegł gładko (dzięki wszystkim, którzy zadawali pytania) i pomimo spodziewanych problemów, ujawniających się w naszym wywiadzie, trwającym nieco dłużej niż przewidywane 30 minut, zdołaliśmy zadać mnóstwo pytań (56 – wedle...

Wywiad z Aleksandrem Kowarzem

Ati · 20 września 2009

"Aleksander Kowarz. Rocznik 1981. Studiował religioznawstwo i politologię. Szczęśliwie żonaty. Odkąd sięga pamięcią zaczytany w książkach. Szczególnie upodobał sobie fantastykę, od J.R.R Tolkiena począwszy, poprzez Terry'ego Pratchetta i Arthura C. Clarke'a, na Andrzeju Pilipiuku i Jacku Dukaju...

Dragon Age na Polcon 2009

Strażnik · 10 września 2009

Korzystając z okazji, jaką był rozstawiony na tegorocznym Polconie namiot z olbrzymią grafiką "Dragon Age" oraz szeregiem stanowisk z grywalną wersją gry, wszedłem do środka i rzuciłem okiem na najbliższy monitor. Tym, co w pierwszej kolejności zwróciło moją uwagę, była słaba mimika twarzy...

Polcon 2009 (27-30.08, Łódź)

Dany · 6 września 2009

Wstęp Po krótkiej i mało uciążliwej jeździe pociągiem, dotarliśmy do Łodzi Fabrycznej. Poranny deszcz zniknął bez śladu i zapowiadało się na śliczną pogodę. Idąc za wskazówkami instrukcji, przyszliśmy na przystanek linii 57, dzięki której wygodnie mogliśmy dojechać w pobliże konwentu. Stawiając...

Avangarda 2009 (02-05.07, Warszawa)

Eni · 14 sierpnia 2009

W dniach 02-05 lipca w Warszawie odbyła się piąta edycja konwentu Avangarda. Co prawda minęło już od niej trochę czasu, niemniej liczymy na to, że poślizg spowodowany wakacyjnymi rozjazdami zostanie zrozumiany, a obfitość i dokładność relacji go zrekompensuje. Impreza miała miejsce w zespole szkół...

Wywiad z Kai'em Rosenkranzem

Lionel · 7 sierpnia 2009

1) Proszę się przedstawić naszym czytelnikom. Jaka jest twoja rola w pracach nad Risen firmy Piranha Bytes? Nazywam się Kai Rosenkranz i zajmuję się sektorem audio. Moja praca jako dyrektora audio skupia się na akustycznym stylu gry. Odkąd stałem się kompozytorem i dźwiękowcem, jestem również...

Wczytywanie...