15 lat temu miasto Neverwinter wezwało śmiałków na pomoc w uporaniu się z Wyjącą Śmiercią, zarazą pustoszącą dumną metropolię północy. 15 lat temu kanadyjskie studio BioWare otworzyło przed niezliczonymi rzeszami graczy podwoje rozgrywki sieciowej na nieznaną dotąd skalę, a także wprowadziło gry cRPG w trzeci wymiar. 15 lat temu – 18 czerwca 2002 roku, światło dzienne ujrzało „Neverwinter Nights”!
Nie mogliśmy na Game Exe pozostać wobec tego faktu obojętni. Dzień dzisiejszy uczcimy retrospektywą poświęconą grze widzianej z perspektywy piętnastu lat – jej sukcesom i jej porażkom, po części jej historii, jak i jej potencjalnej przyszłości. To jednak dopiero początek przygotowywanych atrakcji. Co jeszcze dla Was planujemy? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w rozwinięciu!
„Neverwinter Nights” nie byłoby grą tak po dziś dzień znaną i lubianą, produkcją, do której wciąż wracają fani i którą odkrywają nowi gracze, gdyby nie moduły tworzone na silniku gry. Zarówno rozgrywki wieloosobowe, jak i klasyczne historie dla jednego gracza. Na przestrzeni wielu lat powstały ich setki. Specjalnie dla Was sporządziliśmy subiektywną listę najlepszych. Odsłonimy ją przed Wami już wkrótce, na samym poleceniu jednak nie poprzestaniemy. Od 2 lipca co dwa tygodnie na Game Exe ukazywać będzie się recenzja jednego modułu. Zachęcamy Was, byście sami odkrywali bogactwo sceny modderskiej „Neverwinter Nights”.
Komentarze
Dodaj komentarz