Fallout

Chris Avellone wraca do serii Fallout?

Dodał: , · Komentarzy: 2

Czy twórca, który maczał palce przy wielu kultowych grach cRPG, powraca do pracy przy zasłużonym uniwersum postapokaliptycznym? Całkiem możliwie, a falę spekulacji rozpoczął sam Chris Avellone na swoim profilu społecznościowym w serwisie Facebook.

fallout

W ciągu ostatnich dni na jego koncie pojawił się szereg obrazków związanych z maskotką cyklu "Fallout" – Vault Boyem. Pierwszy z nich ukazuje wspominanego jegomościa w trzech różnych perspektywach – w pierwszej przyrzeka wierność "Biblii RPG", w drugiej jest pod ewidentnym wrażeniem swego intelektu, a w ostatniej jest zaczytany w fabułę. No i w sumie nie oznaczałoby to nic, tym bardziej, że cykl ostatnio obchodził swoje 20-ste urodziny, gdyby nie kolejny obrazek.

Komiksy
Fatale: Diabelski interes

W drugim tomie "Fatale", podobnie jak w pierwszym, akcja rozgrywa się dwutorowo. Z jednej strony śledzimy dalsze poczynania Nicolasa Lasha, który ma obsesję na punkcje tajemniczej Josephine. Z drugiej – przyglądamy się losom właśnie Josephine, tylko że w latach 70. W tym okresie kobieta skutecznie ukrywała się przed sektą, dopóki ich drogi ponownie się nie skrzyżowały.

"Diabelski interes" to kontynuacja komiksu "Śmierć podąża za mną". W dalszym ciągu zgłębiamy historię femme fatale, napotykanych przez nią mężczyzn i ścigającej ją organizacji. To tytuł w dużym stopniu przypominający poprzednią część. Ed Brubaker nie dokonuje zmian w przepisie na opowieść – poprzestaje jedynie na rozwijaniu jej, pobudzając zainteresowanie czytelnika i nęcąc atrakcyjnymi faktami rzutującymi na odbiór bohaterki.

Czytelnicy, którzy byli zachwyceni pierwszą odsłoną serii, zostaną ponownie wciągnięci w wydarzenia. Paradoksalnie ta sztuka może wyjść nawet w przypadku osób traktujących "Fatale" do tej pory z mniejszym entuzjazmem, ponieważ opowieść nabiera coraz większych rumieńców.

Batman: The Telltale Series - The Enemy Within

The Pact już dostępne

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jeśli podobał wam się premierowy epizod "The Enemy Within", to z pewnością ucieszy was fakt, że kolejna część, "The Pact", jest już dostępna do pobrania za pośrednictwem platform dystrybucji cyfrowej. Co tym razem czeka najsłynniejszego detektywa Gotham?

batman the telltale series enemy within

Pierwszy epizod pozwolił nam powrócić do Gotham, jednak dla Telltale starcie z Riddlerem było jedynie rozgrzewką przed głównym daniem. Bruce Wayne ponownie będzie musiał nieźle się napocić, aby poznać tożsamość osoby, która naprawdę pociąga za sznurki. Czy rozwiązanie tej zagadki jest połączone z osobą niespodziewanego "przyjaciela" z Arkham Asylum?

SEVEN: The Days Long Gone

Być może rodzime "SEVEN: The Days Long Gone" nie należy do najmocniej wypatrywanych tytułów tego roku kalendarzowego, ale nowy izometryczny RPG od kilku byłych pracowników CD Projekt Red trafi do nas jeszcze tej zimy.

seven: the days long gone

Tytuł ten nie jest jednym z murowanych faworytów do miana najlepszej gry RPG tego roku, ale trzeba przyznać, że dzieło Fool's Theory powoli nabiera rumieńców. Nie jest to może skala "Wiedźmina" i zdecydowano się na inne realia, jednak wydawca chce nas zachęcić do wyłożenia pieniążków na "SEVEN". Czy to aby dobry pomysł?

South Park: Fractured But Whole

Ubisoft szuka idealnego pierdnięcia

Dodał: , · Komentarzy: 3

To nie żart. Twórcy zbliżającego się wielkim krokami "South Park: Fractured But Whole" oraz firma Ubisoft szuka osoby, która potrafi wykonać doskonałe i dźwięczne pierdnięcie. O fałszowaniu nie ma mowy. W ramach rozgrywki o jakże znamiennej nazwie "Ja jestem pierdem", wydawca prosi, aby wszyscy zainteresowani nagrywali materiały wideo prezentujące swoje najlepsze bąki. Zwycięzca otrzyma zaproszenie do studia w San Francisco, gdzie jego gastryczne talenty zostaną nagrane i trafią do gry.

family guy

Propozycje należy nadsyłać na oficjalną stronę konkursu, maksymalnie do 16 października. W pierwszym etapie rywalizacji pierdy ocenią zwykli zjadacze fasoli, aby następnie dziesięć najlepszych prac wyłoniło profesjonale jury. W jego skład wejdzie T.J. Powell (na co dzień zajmuje się inżynierią dźwięku w grach), Mr Methane (profesjonalny flatulista z ponad 30 letnim stażem) oraz "nieznana słynna dziewczyna". Ostateczny wynik poznamy 23 października.

W rozszerzeniu znajdziecie materiały promujące wydarzenie, które w sposób typowy dla "South Park" nabijają się z ultra-popularnych telewizyjnych programów typu talent show.

Toril

Wieści z Torilu

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Jeśli jesteś fanem gier RPG, lubisz pisać, czytać i chciałbyś współtworzyć niesamowite historie ze świata Zapomnianych Krain, zapraszamy do wspólnej zabawy w grze tekstowej Toril.pl

toril

W ciągu ostatnich miesięcy sytuacja w Skraju nie jest spokojna. Zablokowane zostały drogi transportowe na północ – karawany, które chcą przedrzeć się przez Zielone Pola opanowane przez bandę Grasanta, muszą łączyć się w solidne grupy i wynajmować dużo ochrony. Z tego powodu rośnie popularność portali teleportacyjnych i stacji gnomich sterowców, zwanych Frumachinami; infrastruktura przestaje wyrabiać pod naporem zainteresowania. Z północy nadciągają uchodźcy, nie tylko z Pól, ale także z Cormyru, a w Przystani Nerimy praktycznie nie ma już pustych budynków ani miejsca na nowe. Wężowa Puszcza nie została uwolniona od potworów, które zaczęły organizować się w coraz większe zbieraniny i koordynować swoje ataki.

W odpowiedzi na nowe zagrożenia, Kapituła Skraju, kolegialny organ reprezentujący mieszkańców, we współpracy z Marszałkiem podnosi potencjał obronny Skraju. Trwa intensywny zaciąg do garnizonu miejskiego oraz do milicji dwóch pozostałych osad, Wężowej Skórki i Beerahy. Rekrutów zachęca się stałą pracą i dachem nad głową, a szkolenia wojskowe odbywają się już niemalże codziennie.

Seriale

Powstanie aktorski serial oparty o Sword Art Online

Dodał: , · Komentarzy: 1

Wielu pasjonatów japońskiej kultury nie podniosło się jeszcze po amerykańskiej wersji "Ghost in the Shell" oraz "Death Note", a Wujek Sam już bierze się za kolejną popularną markę – "Sword Art Online". Informacje o planach wyprodukowania aktorskiego serialu ogłosiło Skydance Television. Za sterami produkcji stanie duet Patrick Massett oraz John Zimman, którzy będą mieli kontrolę nad scenariuszem i rozwojem serii. Fabułę pilotażowego odcinka nakreśli Laeta Kalogridis ("Wyspa tajemnic", "Lara Croft: Tomb Raider" czy "Terminator: Genysis").

sword art online

Rok 2022. Około 10 tysięcy graczy rozpoczyna przygodę z grą "Sword Art Online", długo wyczekiwanym VRMMORPG, który przenosi ich do wirtualnej rzeczywistości fantastycznego świata za pośrednictwem specjalistycznego hełmu NerveGear. Głównym bohaterem jest młodzik, który był także beta testerem produkcji. Po kilku godzinach zabawy zostaje ujawniony błąd w systemie – z gry nie da się wylogować. Szybko wychodzi na jaw, że był to przewrotny plan twórcy, który pragnął urealnić zabawę. Warunkiem opuszczenia cyfrowego świata jest pokonanie produkcji. Problem w tym, że śmierć w grze jest równoznaczna ze śmiercią w świecie rzeczywistym (również próba zdjęcia hełmu oznacza ugotowany mózg), graczom zostaje też przywrócony "realny" wygląd. Postawieni pod ścianą, chcąc nie chcąc, podejmują oni wyzwanie i ruszają na podbój wirtualnego uniwersum, gdzie stawką jest ich życie.

NiOh

Nioh trafi na komputery osobiste, premiera w listopadzie

Dodał: , · Komentarzy: 0

Przygody japońskiego Geralta w końcu trafią na komputery osobiste.

nioh

To szczególnie dobra wiadomość dla wszystkich miłośników gier typu "Dark Souls", gdzie nikt nie patyczkuje się z graczami i nie ma mowy o żadnym trzymaniu za rączkę. "Nioh" został bardzo ciepło przyjęty przez krytykę (88% na serwisie Metacritic), a i przeciętni konsumenci chętnie sięgali po tytuł, co zaowocowało milionem sprzedanych egzemplarzy już dwa tygodnie po premierze.

Produkcja trafi na PC w Kompletnej Edycji, a oznacza to tyle, że oprócz podstawki dostaniemy w pakiecie trzy oficjalnie wydane DLC – "Smok północy", "Niepokorny honor" oraz "Koniec rozlewu krwi". Premiera komputerowej wersji "Nioh" została zapowiedziana na 7 listopada. Gra trafi na platformę Steam, na chwilę obecną nie ma w planach wydania pudełkowej wersji. W rozszerzeniu wieści znajdziecie wymagania sprzętowe.

Komiksy

Kapitan Ameryka: Biały – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 1
Kapitan Ameryka: Biały

Co jakiś czas wydawane są komiksy biorące na tapetę historie, które nie są nastawione na akcję, lecz próbują w jakiś sposób poszerzyć wizerunek bohatera. A nic w tym tak nie pomaga jak cofnięcie się do przeszłości herosa.

Tak jak w przypadku innych pozycji wchodzących w skład tzw. kolorowej serii tworzonej przez Jepha Loeba i Tima Sale'a, tak i opowieść zawarta w tomie "Kapitan Ameryka: Biały" koncentruje się w głównej mierze na osobie bohatera i bliskiej mu osoby. O ile jednak w miniseriach poświęconych Daredevilowi, Spider-Manowi czy Hulkowi, mowa była o relacjach z ukochanymi kobietami, tak przy Kapitanie Ameryce scenarzysta Jeph Loeb postawił na zaprezentowanie więzi łączącej Steve'a Rogersa i Bucky'ego Barnesa. Dokonał tego eksponując na pierwszym planie śmierć Barnesa i żal Kapitana po jego utracie.

Kapitan Ameryka zostaje rozmrożony i dowiaduje się, że minęły lata od momentu, w którym zginął Bucky Barnes. Za pomocą retrospekcji tytułowego herosa Jeph Loeb zabiera nas w czasy II wojny światowej, przedstawiając nam początki znajomości Steve'a i Bucky'ego, które – krótko mówiąc – nie robią wielkiego wrażenia.

Inne

Kiedy przed mikrofonem staje przedstawiciel Bethesda Softworks jest jasne, że prędzej czy później padnie pytanie o kontynuację serii "The Elder Scrolls". W końcu to sztandarowa marka studia i świat, który pokochało miliony graczy. Choć Pete Hines informował jakiś czas temu, że na kolejny epizod sagi sobie jeszcze trochę poczekamy, a prace nad szóstą częścią nawet nie ruszyły, to pytanie o potencjalną datę premiery wraca jak bumerang. Milczenie i zbywanie tematu irytuje fanów, jednak przedstawiciel studia daje jasno do zrozumienia, że tego typu krytyka nie zmieni obranych wcześniej planów.

the elder scrolls

- Jesteśmy świadomi krytyki, ale nie pozwalamy, aby wpływała ona na nasze przedsięwzięcia. Przede wszystkim zamierzamy podejmować działania, które, jak uważamy, są najlepsze dla naszych gier, ponieważ to wszystko nad czym mamy pełną kontrolę – tłumaczy Pete Hines.

Wczytywanie...