



Informacja prasowa
Dziś świętujemy wspólnie z Blizzardem! "Warcraft: Orcs & Humans" oraz "Warcraft II Battle.net Edition" z dodatkiem "Beyond the Dark Portal" właśnie wylądowały na gog.com. Gracze mogą odkryć na nowo tytuły, które dały początek całemu uniwersum. Gry są dostępne w wersji cyfrowej, po raz pierwszy bez zabezpieczeń DRM, wyłącznie u nas!

W "Warcraft: Orcs & Humans" gracze przeniosą się w czasy pierwszej wojny o Azeroth. Będą musieli wybrać jedną ze stron i zbudować armię ludzi lub orków, by zniszczyć siły swojego wroga. "Warcraft II" wraz z dodatkiem umożliwia walkę na morzu dzięki licznym jednostkom pływającym oraz wprowadza więcej ras, z których składają się Przymierze i Horda. Do ludzi i orków dołączają w tej grze między innymi elfy, trolle i krasnoludy.

Informacja prasowa
Choć od wydania i ekranizacji "Władcy Pierścieni" minęło już tyle lat, jest to coś, o czym nie można zapomnieć. Po pierwsze, chodzi tu o protoplastę współczesnej literatury fantasy, któremu nieliczni zdołali kiedykolwiek dorównać. Ponadto uniwersum to w dalszym ciągu jest eksploatowane, dając nam dzieła lepszej i gorszej jakości. Najnowszym dziełem zamierza się pochwalić Deadalic Entertainment, które we współpracy z The Saul Zaentz Company chce wydać "The Lord of the Rings – Gollum". Wstępną datę premiery wyznaczono na 2021 rok, a gra ma się ukazać na wszystkich istotnych platformach.


Informacja prasowa

"Nie ma czasu", wybór internetowych esejów Le Guin, dotyczy właściwie wszystkiego, co przeszło jej przez myśl, od kwestii literackich, poprzez koty, po krajobraz Oregonu...
Może jest sporo prawdy w oklepanym powiedzeniu, że pisarze science fiction są prorokami?...
Rok temu przekonywaliśmy, że Le Guin zasługuje na Nagrodę Nobla z literatury. Prawdę mówiąc... cóż za fantazja... powinna rządzić krajem."
"The Washington Post"
Ursula K. Le Guin od dziesięcioleci prowadziła czytelników do wyobrażonych światów. Teraz stanęła na ostatniej wielkiej granicy życia: starości.
Bada nowe terytorium literackie: blog, forum, gdzie jej opinie błyszczą pełnym blaskiem – ostre, inteligentne, równie krytyczne co pełne współczucia.
Fragment:
Odkąd zrobiłam się stara, straciłam wiarę w powiedzenie „Człowiek ma tyle lat, ile uważa”.

Informacja prasowa
W dniach, które już przeminęły...
Zaczęliśmy historię, która wymagała od Terieala odbycia serii niebezpiecznych lotów i stoczenia równie groźnych starć ponad Imperium Vetrallskim. Od tamtej chwili cały czas staramy się aktualizować i ulepszać naszą grę, co pozwoli jej sprostać waszym wymaganiom. To była długa i uciążliwa droga, ale doszliśmy do jej końca i z radością oznajmiamy, że SEVEB: Edycja Rozszerzona jest już dostępna.

Z dumą oznajmiamy, że ponad rok pracy został włożony w mający dzisiaj premirę dodatek "Drowned Past", a każdy gracz posiadający oryginalną grę otrzyma go za darmo! To nasz sposób podziękowania fanom za trwanie przy nas przez cały czas, wspieranie nas na każdym kroku i dostarczeniu nam cennych informacji o tym jak ulepszyć SEVEN.

Informacja prasowa
Outward, RPG z niestandardowym split screenem, którego akcja toczy się w fantastycznej krainie Aurai, jest już dostępny! Dystybutorem gry na PC, PS4 oraz Xbox One jest CDP.

Tytuł ten z pewnością przypadnie do gustu fanom takich klasyków jak Gothic, na graczy będą czekały wyjątkowe przygody, jednak z nutą nostalgii nawiązującej do ever greenów z gatunku RPG. W Outward czeka na graczy sandboksowy, otwarty świat, który jest kontrolowany przez cztery główne frakcje. Do gracza będzie należał wybór, do której z nich może dołączyć. Pociągnie to za sobą dostęp do zupełnie zróżnicowanych przygód, wątków fabularnych oraz unikalnych ścieżki rozwoju postaci.

Ale się porobiło! Najnowsza produkcja Larian Studios, "Divinity: Fallen Heroes!", ma w zamyśle połączyć najlepsze aspekty "Divinity: Dragon Commander" i "Divinity: Original Sin". Od pierwszego zostanie wzięty rozbudowany system wyborów i ich skutków, a od drugiego turowa mechanikę starć. I czego można jeszcze oczekiwać? Zajrzyjcie do rozszerzenia.


"Legends of Amberland: The Forgotten Crown" stylem i typem rozgrywki nawiązuje do popularnych w latach 90. (i 80. i po części nawet 70.) serii "Might&Magic" i "Wizardry". Za grę odpowiada jednoosobowe studio Silver Lemur Games , którego właścicielem, programistą, grafikiem, scenarzystą itd. jest, niespodzianka, nasz rodak Krzysztof Koźmik. Czyżby szykował się hit na miarę "Wiedźmina"?


Jason Anderson był obok Tima Caina i Leonarda Boyarskiego jednym z założycieli studia Troika Games, gdzie pracował nad takimi hitami jak "Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi" i "Vampire: The Masquerade – Bloodlines". Należy również wspomnieć o jego wkładzie w dwa pierwsze "Fallouty" podczas dawnych dni chwały Interplay. Był również odpowiedzialny za fabułę "Wasteland 2".

- 1601 stron
- « Pierwsza
- ←
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- →
- Ostatnia »