Fani growego pierwowzoru mogą więc liczyć na sporo zaskoczeń i niespodzianek podczas seansu serialu telewizyjnego opartego na “The Last of Us”. Tak przynajmniej twierdzi Neil Druckmann, producent wykonawczy ekranowej adaptacji i przy okazji główny reżyser gry. Produkcja HBO pokaże miejscami zupełnie inną historię i decyzje, aby w innych momentach cytować cyfrowy oryginał z najwyższą dokładnością.
Teoria mówiąca o występie naszego rodzimego aktora pochodzi od Łysego z Marvela. Wywołało to burzę spekulacji, która 21 marca uzyskała prawdopodobne potwierdzenie.
Atlus ogłosiło datę zachodniej premiery remasteru kultowego jRPG "Shin Megami Tensei III Nocturne" – gra ukaże się 25 maja bieżącego roku na platformy PlayStation 4, Nintendo Switch oraz na PC (Steam). Oryginalnie produkcja wyszła na PlayStation 2 w 2003 roku. Remaster, poza podpicowaniem grafiki i modeli postaci, doda nowy niski poziom trudności oraz opcję suspend save, czyli możliwość zapisywania stanu rozgrywki w dowolnym momencie. Warto wspomnieć, że gra jest już dostępna na rynkach azjatyckich od 29 października zeszłego roku.
Już za parę tygodni, o ile pandemia trochę odpuści i Pan Minister Niedzielski pozwoli, w kinach zadebiutuje jedna z największych grzesznych przyjemności ostatnich lat – “Godzilla vs. Kong”. Widowisko, na którym każdy kinoman z dobrym smakiem uroni bolesne łzy, lecz jego wewnętrzny sześciolatek będzie szalał z radości w wyniku nadmiaru ekstazy we krwi. Film, którego nikt w sumie nie potrzebował, ale każdy w głębi duszy o niego prosił.
Warner Bros. woli jednak dmuchać na zimne i mimo wszystko zachęcić wszystkich zainteresowanych energetycznymi zwiastunami. No i, kurde bele, robi to D-O-S-K-O-N-A-L-E.
Courun lojalnie przypomina, że cyberpunk to nie tylko ostatnie perypetie z hakowaniem serwerów CD Projekt RED i kradzieżą wrażliwych danych, ale też klasyki komputerowych gier fabularnych, do których nadal chętnie wracamy i na nowo się zakochujemy. Stąd też nasz niestrudzony redaktor skutecznie nęci, zachęcając do ponownej randki z “Deus Ex: Bunt Ludzkości” i dodatkiem do tejże produkcji, “Brakujące ogniwo”, aktualizując nasz dział interesującymi tekstami.
Znajdziecie tutaj praktyczne porady, jak hasła do włamań czy tajniki osiągnięć, jak również rysopisy istotnych bohaterów, na których natrafimy podczas intrygi.
Najnowsza produkcja CD Projekt RED prawie kwartał od premiery mierzy się z mizernym zainteresowaniem graczy i na próżno jej szukać na wysokich lokatach w jakichkolwiek rankingach sprzedaży. Jak widać nieprzygotowana i pośpieszna premiera “Cyberpunk 2077” kolejny raz odbija się czkawką rodzimemu studiu.
Choć w pierwszych tygodniach tytuł znalazł ponad 13 milionów nabywców (wliczając w to tych, którzy postanowili zwrócić swój egzemplarz po kilku dniach), to dalej już tylko systematycznie tracił. Według analityków z firmy M Science, zajmującej się badaniem różnorakich rynków, gracze szybko zapomnieli o “Cyberpunk 2077” i tytuł nie wzbudza już nawet negatywnego zainteresowania (na zasadzie “nieważne jak mówią, ważne że mówią”).
Po porażce projektu “Anthem 2.0” i zrezygnowaniu z irracjonalnego planu zrobienia z każdej produkcji BioWare gry-usługi, projekt “Dragon Age 4” w końcu może ruszyć pełną parą. Tytuł wciąż znajduje się w fazie koncepcyjnej, a twórcy póki co dzielą się nowymi informacjami z dużą dozą nieśmiałości.
No, ale jak się nie ma, co się lubi – to się lubi, co się ma. Christian Dailey, główny projektant gry, postanowił podzielić się kolejną grafiką koncepcyjną. Ta prezentuje maga znajdującego się w mrocznej dzielnicy orientalno-gotyckiej stolicy Imperium Tevinter – miasta Minrathous.
Dla fanów sagi, na tapetę jak znalazł.
Po kryzysie związanym z wykradzeniem wrażliwych danych przez hakerów, CD Projekt RED wraca powoli do roboty i stopniowo dąży do naprawy zabugowanego “Cyberpunk 2077”. Niedługo na serwery trafi długo wyczekiwany patch 1.2, który załata kilka uciążliwych mankamentów – zbyt szybką reakcję policji na popełnienie przestępstwa, problemy z mechaniką jazdy i blokowaniem się wehikułów szos w newralgicznych punktach czy aktualizację sterowania związaną z niechcianymi unikami.
Pod koniec miesiąca miłośnicy konsol w końcu będą mogli zanurzyć się w deliryczny świat “Disco Elysium”. Oprócz wsparcia związanego ze sterowaniem kontrolerem, a także audio-wizualnymi smaczkami możliwymi dzięki dobrodziejstwu platform nowej generacji, posiadacze PlayStation 4 i 5 otrzymają szereg słodkich nowości – jak pełne udźwiękowienie dialogów czy niespotykane wcześniej misje i lokacje.
Dla wszystkich, którzy nie mogą się doczekać zakupu lub czują się po prostu niezdecydowani, redakcja PlayStation Access przyszykowała specjalny materiał opisujący najważniejsze elementy gry, a także prezentujący fragmenty rozgrywki prosto z wersji na PlayStation 5.
- 1594 strony
- « Pierwsza
- ←
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- →
- Ostatnia »