Fallout: New Vegas
fallout: new vegas

„Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia…”, każdy fan cRPG dobrze zna tą znamienną sentencje i wypowiadający je, zachrypnięty głos Rona Perlmana. Ów cytat oraz klimatyczne intro, tłumaczące w zgrabny sposób powody prowadzące do nuklearnej zagłady ludzkości, w okamgnieniu obrosły zasłużonym kultem. Takim, że żadna produkcja sygnowana znaczkiem „Fallout” w nazwie, po prostu nie może się obejść bez innego wprowadzenia, a każda próba ingerencji, czy to w formę wstępu czy zmiany osoby dubbingującej, kończy się wiecznym narzekaniem i paleniem okolicznych wsi przez rozwścieczonych fanów. Oj… tak, ile się o cnotliwości swoich matek musieli nasłuchać pan Mirosław Baka i osoby odpowiedzialne za lokalizacje „Fallout Tactics” w naszym kraju, pisać nie muszę.

Wartość marketingowa tych słów, również ma swoją niekwestionowaną moc i, w sposób iście magiczny, przyciąga pieniądze. Jeżeli by tak nie było, to z jakiego powodu Bethesda opatentowała ten cytat ponad dwa lata temu? Ekscentryczny kaprys? Nie wydaję mi się.

Dość jednak o przeszłości i czas skupić się na przyszłości. Za niewiele ponad dwa miesiące dane nam będzie odwiedzić Nowe Vegas – stolicę hazardu, rozpusty i grzechów wszelakich, w zrujnowanym uniwersum „Fallout”. Jak się rozpocznie ta przygoda? Jakie słowa padną? Cóż, znamy już odpowiedź na to pytanie. Serwis Fallout Corner odkrył, za pomocą detektywistycznych zagrywek, wrodzonej dociekliwości i czujności, tekst intra do „Fallout: New Vegas”. Jest również nagranie głosu pana Perlmana, ale z racji pewnej dozy konspiracji i tajnych sztuczek, jego jakość pozostawia sporo do życzenia. No, ale darowanemu koniowi…

Fable 3

O systemie walki w Fable III

Dodał: , · Komentarzy: 2

Na dobrą grę cRPG składa się kilka elementów. Na pierwszym miejscu stawiana zawsze jest fabuła, ale nawet perfekcyjnie stworzona historia z czasem się znudzi jeżeli autorzy danego tytułu nie zaoferują nabywcom ciekawego, najlepiej jakiegoś unikalnego jak na gatunek cRPG systemu walki. I właśnie na temat tego wypowiedział się Josh Atkins – producent trzeciej odsłony Fable.

Magia wydaje się być tym elementem, który czekają największe zmiany. Autorzy tytułu stwierdzili, że gracz po zdobyciu danego czaru już od początku będzie mógł korzystać z jego maksymalnej mocy, ale naładowanie tej ma zająć sporo czasu, co pozwoli przeciwnikom na skuteczny atak. Oczywiście wraz z rozwojem mocy magicznych proces rzucania takiego ulepszonego zaklęcia przyspiesza się, aż w końcu wykonywane jest błyskawicznie.

fable iii, lionhead studios
Fable 3

„Fable III” – Alamo!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Premiera „Fable III” coraz bliżej i już za paręnaście tygodni ponownie wkroczymy do świata Albionu. Oczywiście tylko posiadacze konsol, gdyż „blacharze” na swój egzemplarz będą musieli poczekać kilka tygodni ekstra, dzięki rozczulającej i chwytającej za serce pieczy Microsoftu o komfortową rozgrywkę miłośników PC. Wzruszające, zaraz się dowiemy, że „Fable II” pewnie nie udostępnili z powodu troski o zdrowie, umysły i fundusze graczy. Mam tylko nadzieje, że faktycznie tutaj chodzi o jakieś poprawki, a nie o zagrywki marketingowe i wersja na komputery osobiste będzie się błyszczeć niczym psu… oczy.

Fable 3Fable 3Fable 3

Tak czy siak, ostatnio w branży kulturalnej, zapanowała dziwna moda na zalewanie nas różnorakimi zwiastunami, pokazującymi każde, nawet najmniejsze, pierdółki. Nie inaczej jest z kolejnym dzieckiem Petera Molyneuxa i choć ja jestem przedstawicielem grupki purystów głoszących, że lepiej inwestować w jakość, niż w ilość, to narzekać nie zamierzam. Tym bardziej, że najnowszy trailer, mimo iż nie tryska jakimiś świeżymi obrazkami, to jest faktycznie niczego sobie.

The Elder Scrolls III: Morrowind

Drodzy czytelnicy! Jako że dziś Piątek Trzynastego, pragnę zrobić coś na przekór losu i sprawić, by ten dzień nie był pechowy a szczęśliwy, dlatego uroczyście przedstawiam trzy gorące artykuły, które powinny przypaść Wam do gustu, w szczególności wszystkim fanom gry The Elder Scrolls III: Morrowind.

morrowind, logo

Pozwoliłem sobie na takie stwierdzenie, bowiem mowa tu o trzech solucjach zadań z poszczególnych organizacji, którymi są Gildia Magów, Gildia Wojowników oraz Gildia Złodziei. Mam nadzieję, że zaprezentowane teksty niejednokrotnie pomogą Wam rozwiązać problem bądź przeskoczyć stojąca na środku przeszkodę. Cóż mogę rzec na koniec? Miłego czytania i powodzenia!

Borderlands: Claptrap's New Robot Revolution

Viva la Robolucja!

Dodał: , · Komentarzy: 0
borderlands, dlc, robot revolution

Po długim siedmiomiesięcznym milczeniu społeczność Borderlands wreszcie otrzymała kilka informacji na temat czwartego już DLC do tejże gry. Zwać się on będzie Claptrap's New Robot Revolution. Nie, nie mylicie się. Powszechnie lubiane i komiczne Claptrapy zbuntowały się!

Gracze ponownie zawitają na Pandorze, gdzie będą świadkami starć pomiędzy armadami Hyperion Corporation a wcześniej wspomnianymi Claptrapami, dowodzonymi przez jedną z najbardziej oczekiwanych postaci sezonu – Ninja Assassin. Trzeba będzie odłożyć na bok niechęć wobec wielkiej militarnej korporacji i sprzymierzyć się z nią, by pokonać buntowników i zniweczyć plany eksperta śmiercionośnego kung-fu.

Runes of Magic
w głębi lasu

Już wkrótce w Runes of Magic udostępnimy najnowsze rozszerzenie 3.0.3 o nazwie "W Głębi Lasu". Patch zostanie zaimplementowany na serwerach RoM już jutro. Wraz z nową zawartością, poszukiwacze przygód będą mieli możliwość odkrycia nowej strefy, gdzie czeka wiele nowych misji, a także poznania nowego Systemu Związków. Początkujących graczy ucieszy towarzystwo wyjątkowego wirtualnego zwierzątka, a doświadczeni, z pewnością docenią opracowany na nowo zbalansowany system umiejętności.

Inne

Według brytyjskiego tygodnika "New Scientist" to już nie fantastyka:

"W czasie gdy światowe media, politycy i filozofowie dyskutują o możliwości i potrzebie stworzenia sztucznego intelektu, naukowcy z amerykańskiego Michigan State University zdołali zbudować nowe formy życia intelektualnego" – pisze.

cyberorganizmy
Inne

Rozdanie nagród w tegorocznej edycji Sidewise w Historii Alternatywnej jest już za nami. Tym samym poznaliśmy zwycięzców dwóch form tekstów – krótkiej i drugiej. W pierwszej kategorii zwycięzcą okazał się Alastair Reynolds za utwór The Fixation ze zbioru The Solaris Book of New Science Fiction: Volume Three. Zwycięzcą w długiej formie okazała się książka 1942 autorstwa Roberta Conroya.

alastair reynolds

Sidewise Award for Alternate History odbywa się nieprzerwanie od 1995 roku. Nagrody otrzymują najlepsze teksty o tematyce, jak sama nazwa wskazuje, historii alternatywnej.

Wczytywanie...