ArcaniA: Gothic 4

Nowy trailer Arcania: Gothic 4

Dodał: , · Komentarzy: 3

Jako że fani z niecierpliwością wyczekują Arcania: Gothic 4, jej wydawcy, tj. firma JoWood, na tegorocznych targach GamesCom, chcąc nieco zaspokoić ich głód, zaprezentowali nowy trailer tej gry. Trochę muzyki, trochę walki... słowem wszystkiego po trochu, dlatego warto obejrzeć.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Might & Magic: Heroes VI

„Heroes of Might and Magic VI” – coś wyciekło

Dodał: , · Komentarzy: 10
heroes of might and magic vi

Bóg jeden tylko wie, ile godzin z życia zabrała mi seria „Heroes of Might and Magic”. Nieprzespane noce, komputer odmawiający posłuszeństwa w wyniku niewolniczej pracy w dni powszednie i weekendy, oczy piekące i przekrwione przez wielogodzinne gapienie się w monitor, niejednokrotna rezygnacja z meczów osiedlowej piłki nożnej na rzecz siedzenia na obrotowym stołeczku. Kogo to jednak wtedy obchodziło? Byłem panem Enroth, a Erathia leżała u moich stóp, gdyż nikt nie mógł się równać z moją wirtualną armią i nieprzeciętnym zmysłem taktycznym. Takkk… te czasy już niestety nie powrócą.

„Trójeczka”, mimo jedenastu lat na karku, nadal pozostaje w moim mniemaniu jedną z najdoskonalszych strategii w historii gier komputerowych, a kolejne części niestety nie potrafiły skopiować jej sukcesu. Jednakowoż po okropnie słabej „czwórce” i jej nieudanych eksperymentach, rosyjskie sztuczki magików z Nivala oraz powrót do klasyki w „Heroes of Might and Magic V” przyjąłem z wielkimi nadziejami. W tej produkcji nadal tkwił mocny potencjał i trzeba było go tylko odgrzebać spod gruzów bankruta 3DO. Czy „Heroes of Might and Magic VI” w końcu sprosta legendzie trzeciej części? Przekonamy się o tym już niedługo. Do sieci wyciekł zwiastun wraz z kilkoma screenami. Czyżby to miała być wielka niespodzianka Ubisoft na targi Gamescom?

King's Bounty: Legenda

King’s Bounty: Nowe Światy w produkcji!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ruszyły prace nad kontynuacją nowej gry z kultowej serii King’s Bounty!

kings bounty, cenega

Warszawa, 24.Maja.2010 Cenega, 1C Company oraz Katauri Interactive z przyjemnością informują o rozpoczęciu prac i włączeniem do planu wydawniczego gry King`s Bount: Nowe Światy, kontynuacji świetnie przyjętej przez polskich fanów King`s Bounty: Armored Princess. „Nowe Światy” są samodzielną produkcją rozszerzającą King`s Bounty: Armored Princess wprowadzając dwie nowe kampanie, dodatek do ”Wojowniczej Księżniczki”, mnóstwo nowych przygód, przedmiotów, czarów i potworów. Co chyba najważniejsze – King`s Bount: Nowe Światy jest odpowiedzią na liczne prośby fanów, którzy marzyli o pełnym edytorze gry z możliwością tworzenia całych kampanii! Podobnie jak we wcześniejszych grach z serii King’s Bounty – gracze będą mieli okazję konfrontacji z dziesiątkami nowych przeciwników. Nowe umiejętności jak również latające wierzchowce będą nieocenione w walce z hordami atakujacymi królestwo bohatera. Ksieżniczce towarzyszyć będzie jej oswojony smok który na początku jest mały lecz rozwija sie wraz ze wzrostem umiejetnosci gracza, aż staje się bardzo cennym sprzymierzeńcem. Smok zrobi wszystko by bronić księżniczki podczas bitwy, zaczynając od prostych ataków a na zionięciu ogniem i przywoływaniu wulkanów kończąc.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Informacja prasowa

Każda z osób, które zapiszą się do wersji Free-to-Play na Gamescom otrzyma ekwiwalent €10 do wydania w sklepie LOTRO.

30 lipca 2010… Codemasters Online ogłosiło dzisiaj zaprezentowanie gry The Lord of the Rings OnlineTM (LOTRO) na targach Gamescom 2010. Aby uczcić wprowadzenie długo oczekiwanego, innowacyjnego systemu opłat za LOTRO, pozwalającego graczom cieszyć się darmową grą, Codemasters Online będzie rozdawało punkty o wartości €10 wszystkim tym, którzy założą swoje konto w grze przy ich stoisku w trakcie tegorocznych targów.

Odwiedzający stoisko Codemasters Online/Warner Bros., znajdujące się w hali 8.1, A31 będą mieli okazję założyć swoje darmowe konto oraz zostaną nagrodzeni punktami wartymi €10, które będą mogli wykorzystać w sklepie LOTRO w momencie, gdy gra jesienią oficjalnie przejdzie w model Free-to-Play.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Przyszedł czas na kolejny film ukazujący prace i elementy nadchodzącego tytułu – Final Fantasy XIV. Po przedstawieniu systemu tworzenia postaci i modelowaniu potworów nadeszła kolej na zapoznanie graczy z projektami ubrań i innych przedmiotów, bez których nasza postać nie długo pożyje w Eorzei. W video widać, że grupa artystyczna nieźle się napracowała nad szczegółowymi elementami strojów i ma się poczucie, że pancerze nie będą wyglądały na naszej postaci jak plastry plasteliny, nieudolnie uformowane przez trzylatka.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Fallout: New Vegas
fallout: new vegas

„Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia…”, każdy fan cRPG dobrze zna tą znamienną sentencje i wypowiadający je, zachrypnięty głos Rona Perlmana. Ów cytat oraz klimatyczne intro, tłumaczące w zgrabny sposób powody prowadzące do nuklearnej zagłady ludzkości, w okamgnieniu obrosły zasłużonym kultem. Takim, że żadna produkcja sygnowana znaczkiem „Fallout” w nazwie, po prostu nie może się obejść bez innego wprowadzenia, a każda próba ingerencji, czy to w formę wstępu czy zmiany osoby dubbingującej, kończy się wiecznym narzekaniem i paleniem okolicznych wsi przez rozwścieczonych fanów. Oj… tak, ile się o cnotliwości swoich matek musieli nasłuchać pan Mirosław Baka i osoby odpowiedzialne za lokalizacje „Fallout Tactics” w naszym kraju, pisać nie muszę.

Wartość marketingowa tych słów, również ma swoją niekwestionowaną moc i, w sposób iście magiczny, przyciąga pieniądze. Jeżeli by tak nie było, to z jakiego powodu Bethesda opatentowała ten cytat ponad dwa lata temu? Ekscentryczny kaprys? Nie wydaję mi się.

Dość jednak o przeszłości i czas skupić się na przyszłości. Za niewiele ponad dwa miesiące dane nam będzie odwiedzić Nowe Vegas – stolicę hazardu, rozpusty i grzechów wszelakich, w zrujnowanym uniwersum „Fallout”. Jak się rozpocznie ta przygoda? Jakie słowa padną? Cóż, znamy już odpowiedź na to pytanie. Serwis Fallout Corner odkrył, za pomocą detektywistycznych zagrywek, wrodzonej dociekliwości i czujności, tekst intra do „Fallout: New Vegas”. Jest również nagranie głosu pana Perlmana, ale z racji pewnej dozy konspiracji i tajnych sztuczek, jego jakość pozostawia sporo do życzenia. No, ale darowanemu koniowi…

Fable 3

O systemie walki w Fable III

Dodał: , · Komentarzy: 2

Na dobrą grę cRPG składa się kilka elementów. Na pierwszym miejscu stawiana zawsze jest fabuła, ale nawet perfekcyjnie stworzona historia z czasem się znudzi jeżeli autorzy danego tytułu nie zaoferują nabywcom ciekawego, najlepiej jakiegoś unikalnego jak na gatunek cRPG systemu walki. I właśnie na temat tego wypowiedział się Josh Atkins – producent trzeciej odsłony Fable.

Magia wydaje się być tym elementem, który czekają największe zmiany. Autorzy tytułu stwierdzili, że gracz po zdobyciu danego czaru już od początku będzie mógł korzystać z jego maksymalnej mocy, ale naładowanie tej ma zająć sporo czasu, co pozwoli przeciwnikom na skuteczny atak. Oczywiście wraz z rozwojem mocy magicznych proces rzucania takiego ulepszonego zaklęcia przyspiesza się, aż w końcu wykonywane jest błyskawicznie.

fable iii, lionhead studios
Fable 3

„Fable III” – Alamo!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Premiera „Fable III” coraz bliżej i już za paręnaście tygodni ponownie wkroczymy do świata Albionu. Oczywiście tylko posiadacze konsol, gdyż „blacharze” na swój egzemplarz będą musieli poczekać kilka tygodni ekstra, dzięki rozczulającej i chwytającej za serce pieczy Microsoftu o komfortową rozgrywkę miłośników PC. Wzruszające, zaraz się dowiemy, że „Fable II” pewnie nie udostępnili z powodu troski o zdrowie, umysły i fundusze graczy. Mam tylko nadzieje, że faktycznie tutaj chodzi o jakieś poprawki, a nie o zagrywki marketingowe i wersja na komputery osobiste będzie się błyszczeć niczym psu… oczy.

Fable 3Fable 3Fable 3

Tak czy siak, ostatnio w branży kulturalnej, zapanowała dziwna moda na zalewanie nas różnorakimi zwiastunami, pokazującymi każde, nawet najmniejsze, pierdółki. Nie inaczej jest z kolejnym dzieckiem Petera Molyneuxa i choć ja jestem przedstawicielem grupki purystów głoszących, że lepiej inwestować w jakość, niż w ilość, to narzekać nie zamierzam. Tym bardziej, że najnowszy trailer, mimo iż nie tryska jakimiś świeżymi obrazkami, to jest faktycznie niczego sobie.

The Elder Scrolls III: Morrowind

Drodzy czytelnicy! Jako że dziś Piątek Trzynastego, pragnę zrobić coś na przekór losu i sprawić, by ten dzień nie był pechowy a szczęśliwy, dlatego uroczyście przedstawiam trzy gorące artykuły, które powinny przypaść Wam do gustu, w szczególności wszystkim fanom gry The Elder Scrolls III: Morrowind.

morrowind, logo

Pozwoliłem sobie na takie stwierdzenie, bowiem mowa tu o trzech solucjach zadań z poszczególnych organizacji, którymi są Gildia Magów, Gildia Wojowników oraz Gildia Złodziei. Mam nadzieję, że zaprezentowane teksty niejednokrotnie pomogą Wam rozwiązać problem bądź przeskoczyć stojąca na środku przeszkodę. Cóż mogę rzec na koniec? Miłego czytania i powodzenia!

Borderlands: Claptrap's New Robot Revolution

Viva la Robolucja!

Dodał: , · Komentarzy: 0
borderlands, dlc, robot revolution

Po długim siedmiomiesięcznym milczeniu społeczność Borderlands wreszcie otrzymała kilka informacji na temat czwartego już DLC do tejże gry. Zwać się on będzie Claptrap's New Robot Revolution. Nie, nie mylicie się. Powszechnie lubiane i komiczne Claptrapy zbuntowały się!

Gracze ponownie zawitają na Pandorze, gdzie będą świadkami starć pomiędzy armadami Hyperion Corporation a wcześniej wspomnianymi Claptrapami, dowodzonymi przez jedną z najbardziej oczekiwanych postaci sezonu – Ninja Assassin. Trzeba będzie odłożyć na bok niechęć wobec wielkiej militarnej korporacji i sprzymierzyć się z nią, by pokonać buntowników i zniweczyć plany eksperta śmiercionośnego kung-fu.

Wczytywanie...