Neverwinter

Sieciowy „Neverwinter” zadebiutuje w 2011 roku

Dodał: , · Komentarzy: 15
neverwinter

Niestety ani mnie to grzeje, ani ziębi. Jakby nie było już jednej gry sieciowej osadzonej w świecie „Dungeons & Dragons”, która ledwo uciekła spod stryczka przygotowanego przez rozczarowanych graczy, a, aby go uniknąć, musiała zrezygnować z abonamentu i przestawić się na system mikropłatności. Obecnie radzi sobie całkiem znośnie (8% rynku wedle ostatnich badań) i na siebie zarabia, ale o jakiejś ogromnej ekscytacji tym tytułem wśród graczy chyba nie może być mowy. Choć może ten ostatni zryw popularności spowodował, że Atari postanowiło znów zawalczyć o rynek gier sieciowych i postawić na swoją etatową krainę zwaną Faerunem?

„Neverwinter” będzie grą „Cooperative Online RPG”, czyli, aby to lepiej zobrazować – takim „Guild Wars” umiejscowionym w północnej części Wybrzeża Mieczy. Chcesz poczuć smak przygody z przyjaciółmi? Proszę bardzo, możesz wraz ze swoimi kumplami przeciwstawić się złu, które ponownie zagraża miastu i stworzyć pięcioosobową drużynę hardych poszukiwaczy przygód. Natomiast jeżeli lubisz grać solo? Nie ma problemu, możesz napluć śmierci w twarz w pojedynkę, a pozostałą czwórką będzie kierował komputer. Zanim jednak zaczniesz znów ratować Neverwinter, zostaniesz postawiony przed wyborem jednej z pięciu podstawowych klas systemu „Dungeons & Dragons”.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Dlaczego Geralt to „alchemiczny ćpun”?

Dodał: , · Komentarzy: 2

Między innymi na to pytanie starał się odpowiedzieć Tomasz Gop, w specjalnym wywiadzie, przygotowanym przez redakcje Gamezilli. Prócz wątku alchemicznego, zahaczono o szumne szesnaście zakończeń, głośny lifting Geralta czy kwestie wymagań sprzętowych, których zagadkowość do dziś spędza sen z powiek graczom. Możemy się dowiedzieć również dlaczego zdecydowano się na uproszczenie systemu walki oraz jak długo w „Wiedźmina 2” pogramy. Generalnie nie jest to jakaś skarbnica wiedzy tajemnej, ale warto obejrzeć choćby dla pozytywnie zakręconego i ogromnie sympatycznego przedstawiciela CD Projekt RED.

tomasz gop, cd projekt red

Choć czy to powinno dziwić? W końcu wszystkie Tomki takie są ;)

Dragon Age II

Poczytując sobie wrażenia z pokazów „Dragon Age 2” na targach Gamescom (bo z oczywistych względów do Kolonii pojechać nie mogłem i przekonać się na własne oczy, co zmajstrowali Kanadyjczycy), napisane przez naszych rodzimych redaktorów z Polygamii i Gier-OnLine, dochodzę do wniosku, że coś mi tutaj brzydko pachnie.

Wiecie, co najbardziej mi się podobało w dwóch ostatnich dziełach BioWare? To, że oba tytuły idealnie trafiały w bardzo specyficzne i różnorodne gusta fanów komputerowych gier fabularnych. Zadeklarowani i wyposzczeni puryści gatunku, którzy z rozrzewnieniem wspominają czasy „Baldur’s Gate” czy „Planescape: Torment”, z otwartymi ramionami przywitali „Dragon Age: Początek”, słusznie nazywanego spadkobiercą legendarnych cRPGów. Zdecydowanie czuć było ten stary oraz sugestywny klimat gier sprzed dekady i dało się zaobserwować, że twórcy kierowali się dawnymi, acz sprawdzonymi zasadami, przenosząc je na nowoczesny grunt. Po prostu zrobili grę dla betonowych pasjonatów gatunku.

Dragon Age 2Dragon Age 2Dragon Age 2

Jeżeli ktoś nie lubił ślęczenia przed tabelkami i taktycznego systemu walki, a pragnął skondensowanej dawki adrenaliny, połączonej ze smakowitą historią? Proszę bardzo, dla niego „Mass Effect 2” jest wręcz stworzony. Komu to było obojętne i gotów był przełknąć wszystkie niedogodności wynikające z tych skrajności, mógł cieszyć się obiema grami.

Generalnie rzecz biorąc, każdy był zadowolony i nikt nie został pokrzywdzony, więc co było w tym złego? Co oni sobie w tym BioWare do cholery pomyśleli?!

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Informacja prasowa

Turbine i Codemasters udostępnią wersję Free-to-Play wielokrotnie nagradzanej gry online w Europie i Ameryce Północnej.

WESTWOOD, MA – 18 sierpnia 2010 roku – Warner Bros. Interactive Entertainment ogłosiło dzisiaj, że w grze firmy Turbine – The Lord of the Rings Online™ (LOTRO) zostanie wprowadzony nowy, innowacyjny sposób naliczania opłat, pozwalający graczom pobierać grę i grać za darmo, kupować rozszerzenia, dodatkowe questy, przedmioty i usługi z poziomu nowego sklepu LOTRO już od 10 września 2010 roku.

Kontynuując uwieńczoną nagrodami fabułę, LOTRO otwiera przed graczami możliwość wzięcia udziału we wspaniałej przygodzie odbywającej się w ogromnym świecie Śródziemia, ożywionym za pomocą najnowocześniejszych grafik i grywalności oraz bogatego zestawu funkcji dotychczas dostępnych jedynie w drogich, wymagających abonamentu grach online.

„Nasz program testowania wersji beta gry LOTRO okazał się ogromnym sukcesem, pragniemy podziękować wszystkim graczom, którzy pracowali razem z nami nad jej ostateczną wersją” – powiedziała Kate Paiz, Executive Producer LOTRO z firmy Turbine. „Nasz unikalny model naliczania opłat zrewolucjonizował branżę. Już we wrześniu gracze będą mogli zdecydować w jaki sposób pragną płacić za tę jedną z najlepszych gier online na świecie. Już nie możemy się doczekać powitania milionów nowych graczy w świecie Śródziemia!”

King's Bounty: Legenda

Miło mi poinformować, że specjalnie dla czytelników serwisu GameExe firma Cenega Poland postanowiła przygotować kody zniżkowe na grę King's Bounty: Nowe Światy: Księżniczka + dodatki +edytor (cena sugerowana: 99.99 zl, cena promocyjna: 69.99 zl) i King’s Bounty Wojownicza Księżniczka: Pakiet Dodatków (cena sugerowana: 49.99 zł, cena promocyjna: 39.99 zł). Wspomniany kod to: KB-FANSITE-10 (same duże litery), który należy wpisać w koszyku przy realizacji zamówienia w odpowiednim polu.

cenega, kings bounty

Warto dodać, że ruszył właśnie preorder gry King`s Bounty: Nowe Światy. Mamy nadzieję, że taka promocja was ucieszy!

Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1

Przyjaźń rzecz dobra – udowodniono to już wiele razy. W grach też się przydaje – ile przecież razy marzyliśmy, by nasili koledzy zastąpili to głupie SI w wielu grach? Ciekawy tryb co-op można było dziś zobaczyć na GamesComie podczas prezentacji gry Harry Potter i Insygnia Śmierci, kiedy to dwie osoby przedzierały się przez zastępy śmierciożerców, dzięki specjalnemu czujnikowi ruchów Kinect.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Zabawę z przyjaciółmi czas więc zacząć!

Fable 3

Aureola czy różki, czyli zmiany w Fable III

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ilu z was pamięta, jak lud Albionu uciekał na sam widok naszej rogatej postaci w Fable? Satysfakcja była nieziemska, ale troszkę trzeba było się o to postarać. Dlaczego o tym piszę? A dlatego, że Louise Murray, dyrektorka serii "Fable" ogłosiła, że w "Trójeczce" zatrze się granica między dobrymi i złymi uczynkami – dlatego granie stuprocentowo złym bohaterem nieco się pokomplikuje, gdyż nie będzie się w pełni pewnym skutków naszych decyzji.

fable, dobro, zło
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Parafrazując słowa Mikołaja Reja, ojca literatury polskiej – „Polacy nie gęsi i swój hit na Gamescomie mają”. CD Projekt RED szaleje wręcz na niemieckiej imprezie z drugą częścią „Wiedźmina” i co rusz serwuje świeże materiały, które przyprawiają o ślinkę międzynarodową publiczność. Tam szesnaście zakończeń, tutaj nowy „image” Geralta, gdzie indziej szczegóły na temat fabuły. To wszystko dobra pożywka dla umysłu, ale niewielka radość dla zmysłów, które cierpią z posuchy. Nasi rodacy mają jednak głowę na karku i nie zapomnieli również o czymś dla oka oraz ucha, przygotowując nowy, świetny zwiastun.

Krótko, konkretnie i zdecydowanie mniej epicko, ale filmik mimo to trzyma wysoki poziom. Odrobinka nowego gameplaya, urokliwe lokacje i klimatyczny podkład muzyczny. Chyba nie muszę nikogo przekonywać, że jest na co czekać?

Wczytywanie...