Mass Effect 2

Jak graliśmy w „Mass Effect 2”?

Dodał: , · Komentarzy: 11
mass effect 2, 1984

Uwielbiam wszelakie statystyki, zestawienia, rankingi czy podsumowania i zawsze staram się chłonąć każde z nich, w najdrobniejszym detalu. To fantastyczne źródło wiedzy w malutkiej pigułce – pokazuje preferencje graczy, w jaką stronę zmierza branża komputerowej rozrywki, czy wyciąga na światło dzienne morze frapujących i zaskakujących smaczków, które normalnie zostałyby pominięte. Producenci gier nie są w ciemię bici i doskonale zdają sobie sprawę, jaka siła oraz mądrość kryje się nawet, w zdawałoby się, najmniej istotnych danych. W końcu to my, gracze, decydujemy o losie największych korporacji swoimi portfelami i każda informacja jest na wagę złota, nieprawdaż?

Czasy się zmieniają i technika idzie do przodu. Twórcy się przez te lata wycwanili – to, co kiedyś zajęłoby im długie miesiące przeczesywania sieci i czytania różnorakich opinii internautów czy robienia kosztowanych ankiet, teraz zbiera za nich… sama gra. Podczas, gdy my sterujemy poczynaniami Sheparda i ratujemy galaktykę przed obcym ścierwem, do siedziby BioWare, przy pomocy wstrętnych małych gnomów, wysyłane są interesujące materiały poglądowe, które pomagają w projektowaniu kontynuacji oraz idealnym wstrzeleniu się w gusta przeciętnego gracza. Nawet więc nie śnijcie, że coś się ukryje przed pierwszym sekretarzem Hudsonem!

Dziś Kanadyjczycy postanowili odkryć rąbek tajemnicy i podzielić się częścią tych danych ze społecznością. Chcecie wiedzieć, jak graliśmy w „Mass Effect 2”?

Star Wars: The Old Republic

Stypka u Revana w "SW: TOR"

Dodał: , · Komentarzy: 5

Co stało się z Revanem po pokonaniu Malaka i zdobyciu Gwiezdnej Kuźni? To kwestia tyleż ciekawa, co niewyjaśniona. Dwa dni temu zakończył się konwent Penny Arcade Expo (PAX), na którym BioWare zaprezentował film przedstawiający próbę zdobycia grobowca Dartha Revana przez grupę imperialnych odkrywców. Widzimy tu Wojownika Sithów, Inkwizytora, Łowcę Nagród – wszyscy oni dają radosnego łupnia oddziałom Republiki strzegącym miejsca spoczynku dawnego Mrocznego Lorda. Czego dowiemy się o tajemnicy Revana z tego filmu?

darth revan, darth malak, star wars, the old republic, kotor
Torchlight

Wyniki konkursu nt. "Torchlight"

Dodał: , · Komentarzy: 2
okładka

Dzisiejszego dnia, w tej właśnie chwili, mam niezmiernie miłą powinność poinformować Was, kto dostanie grę "Torchlight", która przez dwa tygodnie czekała na największego szczęśliwca w puli nagród zakończonego wczoraj konkursu. Bez zbędnego przedłużania – laureatem został Marek G. z Chojnic. Serdecznie gratuluję!

Neverwinter

Nowe informacje o "Neverwinter"

Dodał: , · Komentarzy: 0

Szef Cryptic Studios, Jack Emmert, udzielił wywiadu serwisowi VE3D na temat ich najnowszego dzieła – sieciowego RPG "Neverwinter"(o którym informował już Tokarro), dzięki któremu poznaliśmy m.in. szacowaną datę wypuszczenia na rynek.

neverwinter, rpg, sieć, logo

Z jego słów wynika, że będziemy mogli w sieciowe RPG grać już (albo dopiero) pod koniec przyszłego roku. Krótko czy długo trzeba czekać? Tego sam określić nie jestem w stanie, ale warto zainteresować się jeszcze innymi faktami, które podał Emmert.

Starcraft II: Wings of Liberty

Recenzja Starcraft II: Wings of Liberty na GameExe!

Dodał: , · Komentarzy: 4

Pragnę serdecznie podzielić się z Wami interesującą nowiną – wraz z tą chwilą zbiór artykułów na GameExe został poszerzony o kolejną godną uwagi sztukę. Komu zawdzięczamy ten powód do radości? Głównym winowajcą jest nasz redaktor, Thorin, który specjalnie dla Was zrecenzował grę "Starcraft II: Wings of Liberty". Zastanawiacie się, czy wydać pieniądze na kupno tego tytułu? Przeczytajcie świeżutką recenzję i przekonajcie się. Udanej lektury!

"Starcraft II: Wings of Liberty" to kontynuacja legendarnej strategii czasu rzeczywistego autorstwa samego Blizzard Entertainment. Pierwsza część gry zyskała na świecie ogromną popularność, a jej rewelacyjny tryb multiplayer sprawił, że w pewnych zakątkach naszego globu (głównie w Korei Południowej i innych krajach azjatyckich) rozgrywki sieciowe za pośrednictwem Battlenetu urosły do rangi sportu narodowego. Mimo kilkunastu lat na karku, "Starcraft" ciągle przyciąga miliony graczy i cieszy się niesłabnącą popularnością. Do dziś wiele osób zastanawia się, co tak naprawdę wyróżniło ten tytuł i pozwoliło mu tak długo przetrwać w pamięci graczy. Produkcja Blizzard Enterteinment, która ukazała się na świecie w 1998 roku, na zawsze zmieniła oblicze wszystkich RTS-ów. Oferując graczom wiele innowacyjnych rozwiązań, spodobała się im tak bardzo, że większość z nich jest obecnie standardem dla gier całego gatunku. Rozgrywka w "Starcrafcie" była przede wszystkim bardzo dynamiczna i nieprzewidywalna.

Runes of Magic
świątynia rakshy, północna knieja janost

Czołem Społeczności,

Kolejne rozszerzenie w Runes of Magic udostępni Wam nowy dodatek o nazwie "Świątynia Rakshy". Instancja ta, ulokowana w niedawno wprowadzonej Północnej Kniei Janost, po raz pierwszy oferuje graczom możliwość wyboru jednego spośród trzech poziomów trudności misji – wyprawy do wnętrza świątyni.

Legenda głosi o stworzeniach zwanych Angren, pół-zwierzętach i pół-ludziach, którzy otrzymali włości od Króla Kalume w Północnej Kniei Janost za swoje wysiłki w walce z demonami zagrażającymi kontynentowi Zandorya. Jednakże, po przybyciu na nowe terytorium, zostali zmuszeni do walki z Rakshą – bóstwem lasu, które było przekonane, że Angren chcą zniszczyć las, by się w nim osiedlić. Konflikt zakończył się porozumieniem, w myśl którego pół-zwierzęta, pół-ludzie nie zaszkodzą kniei i wesprą bóstwo w ochronie lasu przed najeźdźcami z zewnątrz. W zamian bóstwo opiekuńcza bogini zaakceptowała ich samych jako część lasu i otoczyło swoją opieką, sama pozostając ukryta w swoim świętym sanktuarium.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Recenzja Sklepu w LotRO na GameExe!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Bardzo mi miło poinformować, że parę chwil temu na GameExe pojawił się nowy artykuł. Czemu został poświęcony? Wspomniane dzieło to nic innego, jak recenzja Sklepu w LotRO, którą specjalnie dla Was, dzięki uprzejmości firmy Codemasters, napisał człowiek znany jako Pacyfik. Życzę miłego czytania!

screen

Jak zapewne wiadomo, 10 września tego roku z gry MMO "Lord of the Rings Online" usunięty zostanie płatny abonament na rzecz tzw. mikropłatności. Oznacza to bezpłatną rozrywkę dla każdego chętnego, a także dodatkowe profity dla osób, które zechcą finansowo wspomagać twórców – w drugim przypadku na konto gracza wpływać będą punkty, które wymienić będzie można na ułatwiające grę lub rozszerzające jej funkcjonalność dodatki. Niemal identyczny system wydawca gry, firma Turbine, wprowadził już jakiś czas temu w swoim innym MMO – "Dungeons & Dragons Online".

Dragon Age: Początek

Gdy w internecie pojawiały się pierwsze dodatki DLC, to wielu ekspertów jawnie mówiło, że te nie zyskają dużej popularności w środowisku graczy. Bo kto niby będzie płacić za coś, co można ukończyć w godzinę lub dwie? Okazało się jednak, że jest wielu chętnych na taką formę rozgrywki i do dziś producenci wspomagają swoje dzieła właśnie w taki sposób – wydając te rozszerzenia mające skusić do ponownego odpalenia tytułu. Kanadyjskie studio BioWare regularnie wypuszcza kolejne dodatki do swoich dwóch flagowych marek – Dragon Age: Początek i Mass Effect 2, ale pewne persony zdają sobie sprawę, że nie każdemu chce się bawić w pobieranie, a jeszcze inni nie mają odpowiedniego do tego łącza. Właśnie dla takich osób na pułkach sklepów ma się pojawić Dragon Age: Origins – Ultimate Edition, czyli ostatni sposób na zarobienie kolejnych pieniążków.

dragon age, bioware

Wspomniane wcześniej wydanie zostało już potwierdzone przez organizację British Board of Film Classification, której zadaniem było przydzielenie odpowiedniej kategorii wiekowej. Według podanych informacji w pudełku mają się znaleźć:

Star Wars: The Old Republic

Znów o lataniu w "SW: TOR"

Dodał: , · Komentarzy: 0

O statkach i lataniu w kosmosie w SW: TOR kilka razy już wspominaliśmy. Na oficjalnej stronie gry pojawił się film przedstawiający krótki gameplay, ukazujący w praktyce to, o czym mówiliśmy w teorii. Jak to zwykle przy okazji takich newsów mógłbym opowiadać Wam, co widzimy na obrazku i czy to ładne, czy też nie... Ale nienawidzę tego. Obejrzyjcie i oceńcie własnymi oczyma.

star wars, space fight
Fallout: New Vegas

Hej, pamiętacie co to Fallout? A Fallout: New Vegas wychodzący z ukrycia na światło dzienne w październiku? Jeśli nie możecie się doczekać, to ten news jest dla Was! Wczoraj na oficjalnym koncie IGNentertainment na serwisie YouTube pojawiły się dwa krótkie gameplaye prezentujące właśnie tę grę. Obydwa filmiki są króciuteńkie (po 30 sekund) i bez jakichkolwiek komentarzy. Pierwszy, który możecie obejrzeć, prezentuje granatnik, a drugi walkę z robotem. Miłego, krótkiego oglądania!

Wczytywanie...