Darkspore

Oglądając kolejne filmiki związane z „Darkspore” czuję się lekko rozdarty i po prawdzie nie wiem co myśleć o nowym projekcie Willa Wrighta. Z jednej strony bardzo podobają mi się pomysły, jakimi zarzucają mnie chłopcy z Maxis, a samo chlastanie tałatajstwa wygląda dosyć smakowicie. Natomiast z drugiej... całość wydaje mi się lekko infantylna (krew niewiele tu zmienia) i zalatuje przeciętniakiem – wyczuwam w tym wszystkim piętno pierwszego „Spore” i gigantyczne rozczarowanie, jakie on ze sobą przyniósł. Nadal mam wątpliwości, czy tytuł w ogóle przetrwa starcie z takimi tuzami gatunku jak „Torchlight II” lub „Dungeon Siege III”, ale trzymam za niego kciuki – przydałby się w końcu dobry hack'n'slash podlany fantastyczno-naukowym sosem.

Dobra, kończę te wieczorne dywagacje, które wywołał u mnie najnowszy dziennik twórców „Darkspore”. Kolejna część skupia się na jednym z najważniejszych elementów dobrej „rąbanki”, czyli łupach. W końcu dobry sprzęt to podstawa, a w tym konkretnym przypadku dochodzą jeszcze modyfikacje genetyczne. Dowiecie się także, że warto przeszukiwać lokacje w poszukiwaniu tajemniczych katalizatorów i obelisków oraz że hazard czasem popłaca.

Sacred 2

„Sacred 2: Władca Smoków” – premiera

Dodał: , · Komentarzy: 2

Informacja prasowa

sacred 2, władca smoków

Cenega, wyłączny partner firmy Koch Media w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech z przyjemnością ogłasza, że już dziś odbędzie się polska premiera dodatku do niezwykle udanej gry cRPG Sacred 2: Fallen Angel pod tytułem Sacred 2: Władca Smoków oraz pakietu Sacred 2 Złota Edycja, który poza wspomnianym dodatkiem zawiera podstawową wersję gry Sacred 2. Obydwie gry zostaną wydane w polskiej kinowej wersji językowej.

Sacred 2: Fallen Angel to zrealizowana z rozmachem i wielką dbałością o szczegóły gra z gatunku Action-RPG. Gracz wcieli się w jedną z 6 wyjątkowych postaci i przeżyje ekscytujące przygody w trakcie dwóch zawiłych kampanii, których ścieżki wiodą w kierunku Światła i Cienia. Sacred 2 umożliwia rozgrywkę zarówno dla jednego gracza jak i wieloosobową w rozległym, pozbawionym ograniczeń świecie, pełnym nierozwiązanych zagadek, postaci o bogatej osobowości i hord śmiertelnie niebezpiecznych przeciwników. Możliwość indywidualnego rozwoju postaci pozwala na stworzenie prawdziwie wyjątkowych bohaterów. Ancaria jest światem, w którym nie istnieją podziały na poszczególne poziomy, które gracze mogą przemierzać bez przerw na wczytywanie kolejnych lokacji.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar
rise of isengard, lord of the rings online

„Dawne Dni przeminęły. Średnie Dni przemijają. Świtają Dni Nowe. Czas elfów już się skończył, zbliża się nasz czas: świat ludzi, którymi my powinniśmy rządzić. Na to wszakże trzeba nam potęgi, byśmy we wszystkim mogli narzucić swoją wolę, a to dla dobrych celów, które jedynie Mędrcy umieją dostrzec.”

„Lord of the Rings Online” powoli wychodzi z dołka i coraz śmielej zaczyna sobie poczynać na rynku gier MMO. Pierwszym tego znakiem jest zapowiedź nowego dodatku, który zadebiutuje przyszłorocznej jesieni – „Rise of Isengard”. Saruman… I'm coming to get YOU!

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

„Wiedźmin 2” – muzyczny przedsmak

Dodał: , · Komentarzy: 1
wiedźmin 2, the witcher 2

Nie jest tajemnicą, że ścieżka dźwiękowa z „Wiedźmina” była jednym z najlepszych elementów naszego rodzimego hitu i znakomicie intensyfikowała klimat świata, wykreowanego w umyśle Andrzeja Sapkowskiego. Jasne jest więc, że oczekiwania związane z muzyką skomponowaną z myślą o „Zabójcach Królów” są naprawdę wygórowane. Czy uda jej się przeskoczyć poprzeczkę, ustawioną na niebotycznej wysokości przez samych graczy? W końcu Adam Skorupa już w CD Projekt RED nie pracuje, a nigdy nie wiadomo, czy nowa osoba na tym stanowisku sprosta wyzwaniu i presji, jaka na niej ciąży.

W pewnym sensie już możemy się o tym przekonać i wyrobić sobie pierwszą opinię. Właśnie dziś do sieci trafił prawdziwy przedsmak tego, czego należy się spodziewać w maju – cztery demonstracyjne kawałki z oficjalnej ścieżki dźwiękowej. Jest pięknie i wręcz filmowo – tyle zdradzę.

Seriale

Wieści ze Smallville

Dodał: , · Komentarzy: 8
filmy, smallville

Jak tu nie lubić piątków, kiedy już za chwilę kolejny odcinek Smallville? Pora na kolejną porcję newsów z ostatniego sezonu serialu o przyszłym Supermanie.

Fani do tej pory widzieli klona Lexa Luthora oraz rozwijający się związek Lois i Clarka. Pomimo wielu przeciwności, jak chociażby próba złożenia żywej ofiary czy przewrażliwiony ojciec, wydaje się, że nic nie stanie na drodze tej dwójki. Ale czeka nas jeszcze mała niespodzianka.

Wróćmy jednak do ostatniego odcinka, "Abandoned". Skupiał się on na dzieciństwie Tess oraz tajemniczej starszej pani, która prowadziła specjalny ośrodek dla młodych dziewcząt. Te urocze dziewczynki dojrzewały i przywdziewały broń napędzaną krypotnitem, z którą miał okazję spotkać się Clark. W odcinku tym widzieliśmy ponownie rodziców głównego bohatera oraz siły Darkseida, których szeregi stopniowo powiększają się. Ocinek ten obejrzało 2.89 mln widzów, czyli o 300 tysięcy więcej niż poprzedni epizod, "Ambush".

Przejdźmy teraz do kolejnego odcinka, który został nazwany "Patriot". Możemy się w nim spodziewać powrotu starego znajomego. Choć trudno mówić, by owa postać pałała do Clarka ciepłymi uczuciami. O kim mowa?

Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Nowa wersja Nawrócenia Korgana

Dodał: , · Komentarzy: 3
korgan, bg

Pojawiła się nowa wersja modyfikacji do Baldur's Gate 2, która pozwala na zmianę charakteru jednego z NPC'ów, którego możemy przyłączyć do drużyny. Mowa tutaj o Korganie.

W najnowszym wydaniu mod zawiera rosyjskie tłumaczenie. Dla tych, którzy dotąd z modyfikacją się nie zetknęli, parę słów wyjaśnienia. Wprowadzone zostają dodatkowe bantery (rozmowy) pomiędzy Korganem a Mazzy. W ich efekcie będzie możliwa zmiana charakteru krasnoluda, choć bez naszego bezpośredniego udziału. Rzecz jasna obie wymienione postacie należy mieć jednocześnie w drużynie.

Mod zawiera rozmowy jedynie w dodatku, ToB, ale aby móc się cieszyć opcją zmiany charakteru Korgana, musimy rozpocząć nową grę w podstawowej kampanii. Zaczynając rozgrywkę od razu od oficjalnego rozszerzenia, wpierw należy przywołać i przyłączyć do drużyny Mazzy, a następnie krasnoluda.

Modyfikacja jest do ściągnięcia z forum Children of Bhaal w tym temacie.

Guild Wars

Nowe kostiumy, ślub coraz bliżej!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Zgodnie z zapowiedziami, dostępne są już nowe kostiumy dla graczy sieciowego Guild Wars. Wszystko po to, aby wyglądać odpowiednio na nadchodzącym ślubie. To jednak nie koniec niespodzianek.

guild wars beyond

O czyj ślub chodzi? Oczywiście Gwen oraz porucznika Thackeraya! Ta para ma dużą rolę do odegrania przed nadchodzącym Guild Wars 2. Nim jednak dojdzie do szczęśliwego "Tak", musimy pana młodego odnaleźć. W tym celu służą nowe zadania, które zbiorczo zostały nazwane Heart of the North i stanowią część "Guild Wars Beyond". W ich ramach należy rozpocząć poszukiwania. Więcej o nowych zadaniach przeczytacie tutaj.

Jednak na początku była mowa o nowych kostiumach. Ale o tym w rozszerzeniu newsa.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
wiedźmin 2, the witcher 2

Od kilku dni wiadome było, że 18 listopada „Wiedźmin 2” będzie na ustach wszystkich mediów branżowych. Jesienna konferencja miała rzucić kilka smakowitych faktów związanych z tym tytułem oraz skutecznie podgrzać atmosferę przed uroczystym odpaleniem zamówień przedpremierowych. Choć z tym pierwszym było dość kiepsko (przez przecieki jakie wypłynęły przed konferencją oraz stare materiały), to w przypadku punktu drugiego CD Projekt odniósł sukces (numerowane egzemplarze Edycji Kolekcjonerskiej rozeszły się po osiemnastu minutach).

Szerszą relację, wszystkie szczegóły i smaczki oraz nasze wrażenia z konferencji, postaramy się zamieścić jutro (bo dziś jesteśmy już zwyczajnie padnięci – wiemy, leniwe z nas świnie), ale jest jeszcze coś o czym warto napomknąć. Otóż grę można już zamawiać na różnych platformach dystrybucyjnych (m.in. Steam, GOG) i sęk w tym, że na tej należącej do Valve podano wstępne, sugerowane wymagania sprzętowe drugiej części „Wiedźmina”. Zainteresowani? Pewnie, że tak.

Fable 3

„Fable III” na PC wciąż w fazie produkcji

Dodał: , · Komentarzy: 2
fable 3, pc

Pisząc o ekskluzywności, warto w tym momencie napomknąć o „Fable III”. To tytuł, na który jakiś czas temu czekałem z niemałymi wypiekami na twarzy (duży wpływ miał na to znakomity zwiastun) i nie mogłem pogodzić się z dodatkowymi miesiącami oczekiwania, kiedy to posiadacze konsoli Xbox 360 mogli już przemierzać magiczny Albion. Głupio jednak przyznać, że przez te ostatnie dni emocje odrobinę opadły i o grze zwyczajnie zapomniałem, co świadczy o dobrej kampanii marketingowej przed „dniem zero”, ale nie wróży nic dobrego dla tego tytułu. Skoro premiera miała miejsce blisko trzy tygodnie temu, a o produkcji nie mówi się już praktycznie nic? Z dużej chmury mały deszcz? Miło się grało, ale nic poza tym?

Nie mnie to oceniać, w końcu ja wciąż czekam. Na wszelki wypadek Lionhead postanowił potwierdzić oraz delikatnie przypomnieć, że mam na co wyglądać, i że „Fable III” na komputery osobiste wciąż „się robi”.

„Fable III na PC wciąż jest w fazie produkcji, więc pecetowcy – nie panikujcie! Ogłosimy szczegóły, kiedy będziemy na to gotowi.”

Uspokojeni?

Według niepotwierdzonych informacji „Fable III” ma zawitać na komputery osobiste w marcu 2011 roku.

Fallout: New Vegas
dead money

Jako zatwardziały „pecetowiec” pomysł na „czasowo ekskluzywne dodatki” zawsze uważałem za niezwykle perfidny, gdyż takie atrakcje zazwyczaj nie są przeznaczone dla komputerów osobistych. Wiem, że za tym stoją wielomilionowe umowy i kruczki prawne potentatów branży, którzy chcą zachęcić graczy do zakupu ich konsol. Jestem więc w stanie zaakceptować fakt, że na takie „Mass Effect” czy „Fable 3” na innych platformach trzeba czekać kilka miesięcy dłużej – takie są bezlitosne prawa rynku. Tylko zostawcie mi przynajmniej te DLC, bo musiałbym chyba spać na mamonie, żeby pozwolić sobie na zakup maszynek Microsoftu oraz Sony. Już i tak jako uczciwy gracz ledwo ciągnę koniec z końcem, kupując legalnie gry w sklepie, których ceny zbliżają się powoli do pułapu 200 złotych. Jak tak dalej pójdzie, to za niedługo ktoś wpadnie na pomysł czasowo ekskluzywnych łatek...

Dlaczego to piszę? Ponieważ takim wyjątkowym DLC ma być „Dead Money”, pierwsze rozszerzenie do „Fallout: New Vegas” – tytułu, który wręcz powalił mnie grywalnością i klimatem.

Fabuła będzie kręcić się wokół legendarnego skarbu kasyna Sierra Madre. Jako ofiara nieuczciwego interesu, będziemy musieli współpracować z trzema innymi śmiałkami, aby odkryć miejsce przechowywania wspomnianej fortuny. Czekają na nas nowe lokacje, przeciwnicy oraz wybory moralne. Nasze życie wisi na włosku i tylko od nas zależy jak zagramy kartami, które rozdał za nas los.

Data premiery została wyznaczona na 21 grudnia, a przyjemność ta będzie kosztować 800 punktów Microsoftu. Na ten moment DLC zadebiutuje tylko na konsoli Xbox 360. Co z pozostałymi platformami? Nie wiadomo.

Wczytywanie...