Runes of Magic

Podążaj za lśniącym skarabeuszem

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Będzie się działo w Taborei, wirtualnym świecie Runes of Magic. Wraz z kolejną aktualizacją Frogster rzuca graczom nowe wyzwania. Instancja Grobowiec Kawaka zawiera szereg zmyślnych pułapek i łamigłówek dla graczy, którzy krok po kroku staną w oko z pięcioma potężnymi strażnikami strzegącymi legendarnego grobowca. Walka z nimi będzie nie lada wyzwaniem, gdyż każdego z nich pokonać można wykorzystując inne strategie i taktyki.

runes of magic, grobowiec kawaka

Czy to odpowiednie ustawianie przełącznika w jednym z pomieszczeń, unikanie ostrych kolców w innym, albo pokonanie przeciwników w odpowiedniej kolejności – nowa instancja wystawi na ciężką próbę nawet najbardziej doświadczonych i najlepiej wyposażonych graczy. Gdy tylko wyda im się, że droga jest wolna, pojawi się kolejny, jeszcze potężniejszy strażnik. A wszystko przy założeniu, że gracze poradzą sobie z odnalezieniem i otwarciem częściowo zamaskowanych przejść, które prowadzą do bossów. Za każdymi kolejnymi drzwiami czeka kolejny silniejszy przeciwnik: legendarny generał, zmutowany żuk, trzej Strażnicy Run, posiadających magiczne moce – wszyscy oni stoją na drodze do złotego sarkofagu Kawaka Gniewnego Kła.

Mały skarabeusz, zrazu niewidoczny, również odegra ważną rolę, czekając na graczy w przejściach grobowca. W tym małym żuczku kryje się znacznie więcej, niż można by się spodziewać. Poszukiwacze przygód, którzy lekkomyślnie sięgają po każdą błyskotkę, mogą narazić na niebezpieczeństwo całą swoją drużynę. Ale gracze, chcący odkryć tajemnicę legendarnego generała Kawaka Gniewnego Kła, powinni być gotowi na wszystko.

Fallout: New Vegas
dead money, ghost people

Tak, to zdecydowanie kolejna z rzeczy, której możemy zazdrościć posiadaczom konsoli Microsoftu – w końcu „Dead Money” jest modną ostatnio, czasową zawartością ekskluzywną i 21 grudnia zadebiutuje tylko na platformie Xbox 360. Co z komputerami osobistymi i PlayStation 3? Bóg jeden raczy wiedzieć.

Wracając jednak do meritum, według opisu zamieszczonego na oficjalnej stronie gry, rozszerzenie podniesie maksymalny poziom postaci do okrągłej liczby 35. Nie zabraknie też nowych profitów, ale wspomniana notka do szczegółowych nie należy i poza naświetleniem kilku faktów, nie odkrywa żadnych wstrząsających informacji – większość z nich została podana do wiadomości już dawno temu. Nuda, ale co poradzić?

Jednakowoż, aby ten news nie był tak do końca stracony i spełniał wszystkie standardy wyznaczone przez umiłowanego redaktora naczelnego, warto napomknąć o znakomitej sprzedaży „Fallout: New Vegas”. Informowałem już o tym wcześniej, aczkolwiek sprzedaż cyfrowa i dokładniejsze dane zostały wtedy niejako przemilczane.

Final Fantasy XI
final fantasy, ffxi, abyssea

Pomimo pewnych problemów z Final Fantasy XIV, Square Enix nie zapomina o swoim poprzednim dziecku – Final Fantasy XI. Po entuzjastycznym przyjęciu przez społeczność graczy dwóch poprzednich mini-dodatków – Scars of Abyssea oraz Vision of Abyssea – przyszła kolej na ostatnią odsłonę, a mianowicie Heroes of Abyssea. Na oficjalnej stronie rozszerzenie zostało przedstawione w taki sposób:

Cisze szepty donoszą o pojawieniu się nowych Otchłannych Paszczy, które po raz kolejny zwabiają poszukiwaczy przygód do rozdartego świata Abyssea...

Tam też rozpętała się rozpaczliwa wojna. Pospolita grupa uciekinierów pozostawiona na nieprzyjaznych ziemiach granicznych walczy o przeżycie z potępionymi czartami i samym gniewem krainy.

Mieszkańcy wciąż wyczekują nadejścia herosa, który skieruje światło na mroczne tajemnice ich świata i uratuje od zniszczenia.

Czy ty staniesz się tym czempionem...?

Dodatek wprowadza również Imperialne Pancerze będące spuścizną po dawnych czempionach krainy oraz gargantuiczne istoty zagrażające tubylcom. Pakiet można zamówić już teraz, ale będzie on dopiero aktywny 6 grudnia po zaktualizowaniu gry.

Age of Conan: Hyborian Adventures
aoc

Jeśli jesteś ciekawy jak wygląda praca w Centrum Obsługi Klienta, zwanym potocznie supportem oraz masz chwilę czasu, serwis Massively przeprowadził dla Ciebie wywiad z Edwardem Walshem III – kierownikiem działu.

"Community Detective will continue to probe the scary depths of various game communities going forward, but I'll also occasionally take time to talk to the folks behind the screen in order to give a clearer picture of the whole. Without further delay, join me after the break for a question-and-answer session with Funcom Customer Service Manager Edward Walsh III.

Przeczytaj pełen wywiad na Massively.com!

Magicka

Ruszyły zapisy na betę Magicki!

Dodał: , · Komentarzy: 1

Magicka to gra tworzona przez studio Arrowhead Studios i Paradox Interactive, w której wcielamy się w maga. Niby nic nadzwyczajnego, ale twórcy zastosowali pewien trik, którym na zawsze zaskarbią sobie przychylność graczy – postanowili zakpić ze stereotypów i zrobić grę z przysłowiowym 'jajem'. Więcej informacji znajdziecie na stronie studia.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Twórcy oznajmili właśnie, że Magicka, po licznych trudach i bólach, wchodzi w fazę beta! Co za tym idzie, potrzebni są betatesterzy. Jeśli macie ochotę spróbować swoich sił, to... wystarczy "polubić" na Facebooku stronę gry i strzelić sobie kilka fotek w magicznych szatach (nawiązując tym samym do wyglądu głównych bohaterów), po czym wrzucić efekt naszej pracy na wskazaną ścianę. Nazwy strojów prezentują się na tyle egzotycznie, że nie odważymy się nawet próbować ich tłumaczyć i zostawimy to już waszej własnej inwencji ("bath robe, smoking robe, house robe, Snuggie"). Jeśli traficie w gusta twórców, to po 2-3 tygodniach dostaniecie zaproszenie do testów. Zatem aparaty w dłoń i do dzieła!

Fallout: New Vegas

„Dead Money” – kolejne szczegóły

Dodał: , · Komentarzy: 0
tajemnica sierra madre

Wszechmogący siódmego dnia odpoczywał, lecz bogowie branży gier komputerowych, Obsidian Entertainment, zdają się być potężniejsi od niego i pracują nawet w niedzielę. Widać muszą wyrobić nadgodziny po okresie lenistwa, orgii i spożywania napojów alkoholowych, który miał być przeznaczony na beta-testy. Hehe... kogoś zrzucili z Olimpu po tych wiadrach pomyj wylanych przez graczy, co?

Poprzednia informacja o pierwszym DLC do „Fallout: New Vegas” nie kipiała od pikantnych szczegółów, a emocji wzbudzała tyle co teledyski Rickiego Martina. Cieszy fakt, że tym razem Chris Avellone postanowił zdradzić kilka smaczków związanych z „Dead Money”.

Dungeon Siege II

Uwe Boll zekranizuje kolejną grę

Dodał: , · Komentarzy: 2

Wiecie co? Myślałem, że mnie już dzisiaj nic nie zaskoczy. Żyłem w tej błogiej nieświadomości, że w tą leniwą, wyborczą niedziele nikt nie wyskoczy z informacją, która spowoduje, że aż mi kapcie spadną z zaskoczenia. No cóż, znów Pana nie doceniłem, Panie Boll.

uwe boll

Otóż moi drodzy, nasz niestrudzony reżyser po ukończeniu prac nad filmem „Bloodrayne 3”, postanowił wziąć się za kolejną ekranizację gry komputerowej. Zgadnijcie na co padło tym razem? Trzy małe podpowiedzi – Hack'n'slash, Ehb i Jason Statham.

ArcaniA: Gothic 4

Recenzja gry "Arcania: Gothic 4" na Game Exe!

Dodał: , · Komentarzy: 1

Bardzo mi miło poinformować, że wraz z tą chwilą na Game Exe pojawił się nowy artykuł. Wszystko za sprawą naszego redaktora, Thorina, który pograł i specjalnie dla Was zrecenzował grę "Arcania: Gothic 4", a więc tytuł, na jaki czekali nie tylko, co oczywiste, wszyscy fani serii Gothic, ale również reszta miłośników cRPG'ów. Jeśli zastanawiacie się, czy gra spełniła stawiane oczekiwania, przeczytajcie świeżutką recenzję i przekonajcie się!

okładka

"„Arcania: Gothic 4” jest kolejną próbą przywrócenia do świetności kultowej serii gier o przygodach Bezimiennego. Po bardzo słabym i niezwykle chłodno przyjętym dodatku do trzeciej części cyklu, wydawcy postanowili zatrudnić do tego zadania zupełnie nowego dewelopera. Wybór padł na niemiecki Spellbound – autorów takich produkcji, jak „Desperados: Wanted Dead or Alive” czy „Robin Hood: The Legend of Sherwood”. Nowa odsłona serii miała kontynuować tradycję cyklu „Gothic”."

Two Worlds 2
two worlds ii, edycja kolekcjonerska

Jak zapewne wiecie od kilkunastu dni, Edycja Kolekcjonerska „Two Worlds II” w naszym pięknym kraju jest zwyczajnie niedostępna. Na próżno szukać jej na półkach sklepowych czy ofertach wirtualnych sprzedawców, dystrybutor wycofał te wydanie ze swojej oferty. Powód? Przyczyny niezależne od niego. Czy tylko tyle CD Projekt ma na swoją obronę? Każdy gracz słyszał już taką kiepską śpiewkę milion razy i dość ma już tego typu nonszalanckich wyjaśnień – on żąda konkretów. Co dokładnie zawiniło? Niekompetencja dystrybutora czy może totalne zlekceważenie nadwiślańskiego rynku przez zachodniego wydawcę?

Redakcji Polygamii udało się pociągnąć za język i namówić na szersze wyjaśnienia w tej sprawie Michała Gębickiego z CD Projektu. Co więc zawiniło?

Mythos

Kunszt i Rzemiosło

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

mythos, system rzemiosła, system osiągnięć

Jedną z głównych cech nadchodzącej gry typu Hack’n’Slash Mythos jest kompleksowy System Rzemiosła (Crafting System). Przedmioty zrabowane z niebezpiecznych lochów lub wydarte paskudnym potworom mogą być przez graczy rozebrane na poszczególne części, które można wykorzystać do tworzenia nowych, potężniejszych elementów ekwipunku. Gracze mają do wyboru trzy Drzewka Rzemiosła (crafting trees): „Tworzywo” (Terran), „Biomateria” (Sylvan) i „Metafizyka” (Ethereal), które będą mogli rozwijać. Wykorzystując premie wzmacniania oraz inwestując Punkty Rzemiosła (crafting points), gracze są w stanie fabrykować coraz bardziej potężne przedmioty w grze.

Wczytywanie...