Diablo III

Wielkie zmiany w Statystykach

Dodał: , · Komentarzy: 2

Jedną z najważniejszych rzeczy w Diablo II, obok przedmiotów i umiejętności, były statystyki. Ze względu na rozmaite machinacje przy systemie "Zasobów" (Furia, Mana, Duch itp.) znaną nam dobrze "Energię" zamieniono na "Siłę Woli". Jednak Bashiok ogłosił właśnie dość poważną i przełomową zmianę – modyfikację wszystkich dotychczasowych statystyk.

diablo 3
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
wiedźmin 2: zabójcy królów

Jesteście dość szaleni, aby spróbować?

Amatorzy mocnych wrażeń i malkontenci narzekający na niski poziom trudności współczesnych gier komputerowych, powinni być zachwyceni tą opcją. Twórcy obiecują, że prócz klasycznej skali utrudnienia rozgrywki, pojawi się możliwość pewnego urealnienia wirtualnych przygód Geralta. Otóż, jeżeli na początku zabawy wybierzemy „szalony” poziom trudności, to nasz dumny wiedźmin będzie miał możliwość kopnięcia w kalendarz, gryzienia piachu, przywitania się ze Świętym Piotrem, wypicia piwa u Abrahama czy powąchania kwiatków od spodu. Konkludując, gdyby nasz „biały wilk” był jednym z bohaterów „Asterixa”, miałby szansę nie pojawić się na końcowej uczcie.

No, ale zaraz – moment! Jaka śmierć, o co chodzi? To proste, na tym poziomie trudności, co prawda istnieje możliwość zachowywania stanu gry, ale gdy nasz heros polegnie w boju, te zapisy zostają bezpowrotnie zablokowane (choć chodzą słuchy, że pojawią się płatne DLC dające „drugą szansę”). Ciekawe, choć takie wyzwanie kompletnie do mnie nie trafia. Jestem jednak przekonany, że znajdzie się wielu ochotników skłonnych rzucić mu rękawicę.

Dragon Age II

Witam Was, drodzy miłośnicy smoków i gier cRPG! Dzisiejszego wieczora mam ogromną przyjemność podzielić się z Wami fantastyczną nowiną – wraz z tą chwilą szeregi Game Exe zostały poszerzone o kolejny dział. Wszystko za sprawą naszego redaktora, Lionela, który specjalnie dla Was, z okazji trwającego Jubileuszu, przygotował aż 11 interesujących artykułów o grze "Dragon Age 2".

okładka

O czym traktują naszykowane teksty? Część z nich zaprezentuje Wam różne postacie, inne przedstawią poszczególne potwory z bestiariusza, a kolejne pozwolą Wam szczegółowo zapoznać się z lokacjami, które przyjdzie nam zwiedzać podczas rozgrywki. Korzystając z okazji pragnę przypomnieć i zachęcić Was do wzięcia udziału w konkursie, jaki wczoraj ujrzał światło dzienne. Niezwykle cenne nagrody – testowanie "Dragon Age 2" w siedzibie EA oraz egzemplarze tejże gry – czekają! Tym samym nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam zarówno miłego czytania, jak i pomysłów, które oczarują nasze jury!

Mass Effect 2

Mass Effect 2 na PS3 ozłocony

Dodał: , · Komentarzy: 2

Internet obiegła informacja, że prace nad konwersją Mass Effect 2 na konsolę Sony zostały właśnie ukończone. Gra ma oferować rozdzielczość 720p oraz stałą liczbę klatek animacji. Niektórzy pozwolili sobie również na graficzne porównanie dwóch wersji Efektu Masy pochodzących z konsol Xbox 360 i Playstation 3. Filmy możecie znaleźć pod tym adresem.

bioware, mass effect 2, ps3

I na tym zakończyłaby się ta nowinka, gdyby nie wypowiedź Jesse Houstona, producenta Mass Effect 2 na PS3, który uświadomił wszystkich, że konwersja powstała na ulepszonym silniku graficznym stworzonym z myślą o zapowiedzianej niedawno trzeciej części trylogii.

Oznacza to tyle, że posiadacze konsol Sony będą mogli wstępnie zobaczyć, jak najprawdopodobniej będzie wyglądać Mass Effect 3, którego premiera została ustalona na koniec przyszłego roku.

Dragon Age II

Drodzy Czytelnicy! Jeśli uważnie śledzicie serwowane przez nas newsy, to pewnie dobrze zdajecie sobie sprawę z dwóch rzeczy. Primo, pewnie każdy z Was doskonale wie, że aktualnie trwa nasz urodzinowy Jubileusz, a wraz z nim mnóstwo godnych uwagi konkursów. Secundo, w trakcie ostatnich dni kolega po fachu – Matthias Circello – stale zabawiał się Waszą ciekawością i ciągle obiecywał "coś"...

okładka

"Odwiedzajcie GE, niespodzianka wisi w powietrzu!" – brzmiało tu i ówdzie. Właśnie teraz mam niezmierną przyjemność odsłonić przed Wami tę tajemniczą kartę i zdradzić nasz smoczy sekret, a zarazem przedstawić obiecywaną niespodziankę, którą jest... Smoczy Konkurs! O co tyle hałasu? Przede wszystkim o nagrody, bowiem laureat otrzyma nie tylko grę "Dragon Age 2", ale również będzie mógł ją osobiście testować w siedzibie EA. Zaszczyt taki, że szczęka opada! Pozostała dwójka zwycięzców będzie musiała obejść się smakiem testowania, jednak na pocieszenie również dostanie po egzemplarzu tego tytułu, na który z niecierpliwością czekają wszyscy wielbiciele cRPG'ów. Co trzeba zrobić, by stanąć przed tą smoczą szansą? Sprawdźcie sami, rozgrzejcie szare komórki i do dzieła. Czekamy na zgłoszenia!

Dragon Age II
dragon age 2

No proszę, a jednak można! Wczoraj sobie trochę ponarzekałem na BioWare i żenującą kampanię informacyjną tej firmy, związaną z „Dragon Age II”, a dzisiaj nie mogę mieć ku temu podstaw. Wiele miesięcy czekałem, ale w końcu dostałem soczystą, kanadyjską dziczyznę na złotej tacy. Tak, tak… koniec analizowania kilkusekundowych urywek rozgrywki, nakręconych przez pijanego niemieckiego kamerzystę i oglądania do nieprzytomności tych samych fragmentów pustkowi. BioWare na poważnie wziął się za odkrywanie kart.

Co nowego? Filmik z rozgrywki skupiający się na systemie walki (z wersji na PC, co powinno ucieszyć każdego), ujawnienie nowego towarzysza i wyjaśnienie kwestii DLC „Staff of Parlathan”.

Mythos

Hack 'n' Crash

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Gra Mythos właśnie wkroczyła w fazę testów „Family & Friends” w ramach przygotowań do odpalenia nadchodzącej wielkimi krokami wersji testów beta. Oznacza to, że firma Frogster wystawi serwery na pierwszą próbę wytrzymałości. 28 grudnia tysiące graczy po raz pierwszy wejdzie do świata gry Mythos, aby przetestować wydajność serwerów. Rozpoczynamy o godzinie 11:00 czasu środkowoeuropejskiego, gdy pierwsza grupa graczy zostanie dopuszczona do testu serwera. Gracze będą dołączać do gry w tzw. falach.

Każdy, kto do 26 grudnia wejdzie na stronę http://www.mythos-europe.com/pl/mmo i stworzy konto, będzie mógł uczestniczyć w testach serwerów. Mogą w nim również brać udział wszyscy, którzy już wcześniej otrzymali klucze do wersji beta. Gracze, którzy zarejestrowali się na zamknięte testy, zostaną automatycznie włączeni w proces wyboru testerów, nie muszą się, więc rejestrować ponownie. Wszyscy, którzy zgłosili chęć wzięcia udziału w beta testach serwerów, zostaną poinformowani o wyborze na testera drogą mailową. Dowiedzą się także, kiedy będą mogli dołączyć się do gry.

Dodatkowe informacje dostępne są na oficjalnej stronie internetowej mythos-europe.com oraz oficjalnym kanale na portalu Facebook. Można tam także zarejestrować się do zamkniętych testów beta.

TERA: The Exiled Realm of Arborea

It's kind of magic

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

tera, czarodziej, ludzie

Frogster odkrywa coraz więcej sekretów, związanych z innowacyjną grą action MMORPG TERA, której premiera została przewidziana na 2011 rok. Cechy dwóch klas – Mistyka (Mystic) i Czarodzieja (Sorcerer), publikujemy razem z opisem rasy Ludzi, jednej z najważniejszych grup w nieustannie rozwijającym się świecie gry.

Runes of Magic

Informacja prasowa

Firma Frogster rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię gromadzenia funduszy na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w Królestwie Bhutanu, znanym także jako "Kraj Smoka". Od wczoraj gracze mogą nabyć wyjątkowego Charytatywnego Wilka w Sklepie z Przedmiotami w grze fantasy MMO Runes of Magic. Wilk pozwala dwóm graczom jednocześnie podróżować przez wirtualny świat z maksymalną prędkością. Od każdego zakupionego wierzchowca Frogster przekaże 5 euro na program edukacyjny organizacji Save the Children w celu wspierania rodziców i dzieci w odległych regionach górskich Bhutanu. Save the Children jest największą pozarządową organizacją pomocy dla dzieci i wykorzystuje środki na tworzenie tzw. „odległych klas" w celu podnoszenia świadomości problemów, z jakimi boryka się młodzież w Bhutanie w zakresie odpowiedniego wykształcenia i opieki zdrowotnej.

frogster, bhutan, akcja charytatywna
Darkspore

„Darkspore” i tryb PvP

Dodał: , · Komentarzy: 0

Kwestia „Darkspore” powraca jak bumerang, a Maxis wciąż dwoi się i troi, aby przekonać do siebie mocno sceptycznych graczy. Pomysły mają co prawda ciekawe, ale jakoś niespecjalnie wierzę w to, aby chłopcy podołali na rynku hack'n'slashy. Tym bardziej, że 2011 rok będzie naprawdę obfity w premiery znanych oraz dobrych marek, które od wielu miesięcy dzielą i rządzą w tym gatunku. Czyżby jedna z największych porażek firmy od lat? Nie chcę być złym prorokiem, ale na to wygląda.

Tak czy inaczej, kolejna część dziennika developerskiego „Darkspore” skupia się na mordobiciu w sieci i wszystkich jego aspektach. Smacznego.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Pomysł z arenami nie jest nowy i wcześniej wpadł na niego chociażby Blizzard, choć musiałbym być naprawdę krótkowzroczny, aby stwierdzić, że Maxis podwędził ten pomysł z nienarodzonego jeszcze „Diablo III”. Takie rzeczy obmyśla się przecież przy pierwszej fazie projektowania, więc plagiat w tym przypadku jest niemożliwy, ale to generalnie zabawne, że obydwaj potentaci wpadli na ten pomysł praktycznie równocześnie. Kto wychodzi z tego pojedynku z tarczą, a kto na tarczy? Oceńcie sami.

Wczytywanie...