Inne

"Wildman" – padł...

Dodał: , · Komentarzy: 0

... przynajmniej na Kickstarterze. Niestety, zbliżający się termin końca zbiórki, przy niezadeklarowaniu przez graczy nawet połowy wymaganej sumy (potrzeba było 1,1 miliona dolców), doprowadził do podjęcia takiej, a nie innej decyzji. Czy prace nad "Dzikusem" zostały definitywnie zakończone? Póki co, twórcy – Gas Powered Games – chcą się skupić raczej na utrzymaniu firmy przy życiu, i to, co zrozumiałe, jest dla nich priorytetem. W jaki sposób mają zamiar tego dokonać? Na razie, z rozmaitych powodów, nie mogą zdradzić szczegółów. Jeśli coś się pod tym względem zmieni, to stosowna informacja pojawi się na stronie firmy.

wildman, gas powered games, kickstarter, hack
Inne

Niech Was zmrozi Sensei [RAW] Frost Blue

Dodała: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Wraz z odświeżonym wyglądem gracze otrzymają wszystkie najlepsze cechy standardowej SteelSeries Sensei [RAW].

Czerpiąc inspirację ze słuchawek SteelSeries Siberia v2 Frost Blue, firma SteelSeries zaprojektowała nową mroźną edycję swojej flagowej, wielokrotnie nagradzanej myszy – Sensei [RAW] Frost Blue. Białe szkło zostało połączone z jasnoszarymi gumowymi wykończeniami, a całość rozświetla błękitne podświetlenie, umiejscowione w rolce, przycisku zmiany CPI i logo. Liczne możliwości modyfikacji w oprogramowaniu SteelSeries Engine, pozwolą między innymi na stworzenie zaawansowanych makro przy każdym z 8 przycisków, a także na zmianę intensywności podświetlenia.

steelseries, sensei, myszki, hardware, raw, sensei raw, frozen blue

Mysz Sensei [RAW] Frost Blue, oferująca najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, dostępna będzie w sklepie internetowym SteelSeries oraz w wybranych sklepach on-line już wkrótce.

Więcej informacji na stronie steelseri.es/rawfrost.

Torment: Tides of Numenera

Torment 2? A co z Planescape 2?

Dodał: , · Komentarzy: 9

Fani podchodzą do Tormenta 2 z dużymi obawami. I jest to uzasadnione zachowanie, bo gra nie będzie rozgrywała się w świecie Planescape, lecz Numenery. A przecież mogło być inaczej.

planescape torment

Brian Fargo, szef studia inXile Entertainment, odpowiedzialnego za duchowego spadkobiercę "Planescape: Torment", próbował pozyskać prawa do świata Planescape. Niestety, nie udało się. Właściciele tego systemu RPG, firma Wizards of the Coast, twierdzą jednak, że rozważyliby tę propozycję, podobnie jak każdą inną związaną z którąś z ich marek D&D. Colin McComb, który także próbował pozyskać prawa do uniwersum Planescape, uważa, że prawdopodobnie doszło do nieporozumienia wewnątrz "Czarodziejów". Ale nie przejmuje się tym, bo pracownicy inXile Entertainment od dawna mieli na oku Numenerę, a te nieporozumienie pozwoliło im podjąć ostateczną decyzję.

Inne

W tym jakże ciekawym odcinku, Panowie prowadzący, zajmą się kilkoma sprawami. Na pierwszy ogień naszych chryzostomów pójdzie serwis "EN World", a dokładniej – dowiemy się, jak sobie radzi po ataku hackerów. Uroczy głos z offu wspomoże naszych gwiazdorów przy dyskusji około "Star Warsowej". Jeśli poprzedni odcinek przypadł wam go gustu (jakaś szansa na to zawsze jest), to mam dobrą wiadomość – panowie znów w sposób szalenie zabawny nawiążą do odmowy budowy "Gwiazdy Śmierci" przez władze USA. A na koniec coś o "Stargate". Co dokładnie? Ha, sami się przekonajcie! To co, zaczynamy?

logo, raport obieżyświata
Wasteland 2

InXile Entertainemnt udostępniło graczom, swoim bezpośrednim sponsorom, materiał wideo prezentujący gameplay sequela dziadka "Fallouta", gry Wasteland 2. Na filmie – po krótkim wprowadzeniu prezentującym stronnictwa polityczne świata po zagładzie – śledzimy poczynania ekipy Rangerów, kierowanych przez Chrisa Keenana – dyrektora ds. rozwoju produktu. Przypominam, że to w zasadzie drugi materiał wideo dotyczący "Wasteland 2", tyle że ten pierwszy ukazywał raczej pracę kamery i wczesny desing gry, niż rozgrywkę. W tym wypadku mamy do czynienia z konkretnym, bo aż 17-minutowym, materiałem ukazującym różne aspekty tej postapokaliptycznej gry. Zapraszam niniejszym do oglądania, jak i komentowania.

Neverwinter

W sieci pojawił się kolejny zwiastun Neverwinter. Tym razem twórcy pokazali nam nową klasę postaci, którą znajdziemy w grze – kleryka. Potrafi on leczyć swoich rannych sojuszników oraz zadawać wrogom pokaźne obrażenia za pomocą swoich "świętych" mocy. Chcecie zobaczyć go w akcji? Obejrzyjcie najnowszy zwiastun! Ja przyznam, że przypadku "Neverwinter", materiały z fragmentami gry są lepsze od tych wykonanych technologią CGI.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Prezes Ubisoftu, Yves Guillemot, wyjawił, że w drodze jest już kolejna część serii Assassin's Creed. Z nowym bohaterem i epoką historyczną!

assassin's creed iii

Premiera gry ma nastąpić w przyszłym roku fiskalnym, czyli pomiędzy 1 kwietnia 2013 a 31 marca 2014. Ta informacja mogła zaskoczyć niektórych graczy, bo oczekiwano bardziej dodatków do świetnie sprzedającej się "trójki", która znalazła 12 mln nabywców. Tymczasem Ubisoft podjął ciekawą decyzję, tylko czy nowy bohater i epoka historyczna wystarczą, aby po raz kolejny zachwycić graczy na całym świecie? Cóż, to się okaże. Niedługo mają pojawić się pierwsze informacje o zbliżającym się "asasynie", a fani już zaczynają spekulować na jego temat. Jeden z nich ponoć spotkał na pokładzie samolotu kogoś, kto przygotowywał marketingową prezentację kilku nadchodzących premier. A wśród nich znalazł się...

Inne

Nowa nadzieja dla gry Obsidianu!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ta informacja powinna ucieszyć fanów Obsidianu. Studio ma przygotowany projekt gry, która ma duże szanse na ujrzenie światła dziennego. Jaką? Z mieczami świetlnymi!

star wars knights of the old republic

Feargus Urquhart, prezes Obsidianu, w wywiadzie z RockPaperShotgun wyjawił, że w przeszłości przedstawił Lucasowi Arts projekt kolejnej gry, osadzonej w uniwersum Gwiezdnych wojen. Akcja tej produkcji miałaby rozgrywać się między trzecim a czwartym epizodem filmowych "Star Warsów", który według pracowników studia jest bardzo interesującym okresem. Ponoć Chris Avellone miał już pomysł na świetną fabułę! Niestety, plany na tym się skończyły, bo Lucas Arts nie zaakceptował projektu, a raczej nie zdążył tego zrobić, bo został wykupiony. Teraz wszystko zależy od Disneya.

Pillars of Eternity
project eternity

"Eternity" wciąż jeszcze znajduje się na etapie preprodukcji, stąd pewnie przyjdzie nam jeszcze "trochę" poczekać na jakiś konkretny, prezentujący w całej okazałości możliwości graficzne gry screen czy też gameplay. Nie ma się temu zanadto co dziwić, w końcu prace trwają ledwie od kilku miesięcy. Obsidiani, co jest godne pochwały, co jakiś czas (z reguły co dwa tygodnie) wypuszczają krótkie, nazwijmy to raporty odnośnie postępu prac nad grą. Czy to w związku z grafiką, silnikiem "Wieczności", czy też kwestii związanych z rozwiązaniami mechanicznymi bądź z lore. Społeczność na bieżąco to komentuje i ma wpływ na niektóre decyzje twórców. Tym razem uchylono rąbka tajemnicy odnośnie krasnoludów i drzwi.

Age of Wonders III

Przepraszam, ale wprost uwielbiam takie "rozbuchane" tytuły z wykrzyknikiem na końcu, tym bardziej, że powód ku temu jest, i to nie byle jaki. Powraca w nowej odsłonie, znana i lubiana wśród wielbicieli strategii turowych w konwencji fantasy, gra – "Age of Wonders"! Przypominam, że od premiery poprzedniej – w 2002 – minęła cała dekada. Wtedy też seria starła się w walce o serca fanów z prawdziwym tytanem – "Heroes of Might and Magic IV". Czy zwyciężyła? Cóż... nie. Ale to w końcu żaden "obciach" przegrać z czwartym "herosem".

Wczytywanie...