


"The Elder Scrolls V: Skyrim" – mimo sędziwego już wieku – nadal nie umarł. A wręcz przeciwnie – żyje i ma się dobrze. Właśnie ukazała się do niego duża, fanowska modyfikacja pt. "The Forgotten City". Wprowadza ona do produkcji nowy wątek fabularny oparty o zupełnie odrębną historię.

Michael Brinker ze studia Crystal Dynamics (odpowiedzialnego min. za serię "Legacy of Kain") poinformował w wywiadzie z serwisem Finder.com.au, że wielu pracowników jego firmy zastanawia się nad przywróceniem do życia wampirzej sagi zapoczątkowanej w 1997 roku, której ostatnia część ukazała się w roku 2003.

Twórcy "The Elder Scrolls Online" zapowiedzieli nowy dodatek do gry. Centrum jego wydarzeń rozgrywać będzie się w Orsinium – nowym domu orków. No może nie takim nowym, w końcu to dom ich przodków, który mieliśmy okazję oglądać już w "The Elder Scrolls II: Darggerfall". Jednak tym razem ma być nieco inne, chociaż wciąż mroźne i pełne orków.
Miasto ulokowane będzie na nowym obszarze – górach Wrothgar, który będziemy mogli zwiedzać między asystowaniem orków w obronie oraz odbudowywaniu Orsinium. Znajdzie się tu również Maelstrom Arena, nowe wyzwanie dla pojedynczych graczy. Dodatek wystartuje 2 listopada i będzie bezpłatny dla posiadaczy ESO Plus, resztę natomiast będzie kosztować 3000 koron. Zapowiedzi towarzyszy oczywiście także odpowiednio epicki trailer.

David Ortiz, Communication Lead na Europę, za pośrednictwem głównej strony "Guild Wars 2" ogłosił nowy program partnerski dla twórców contentu związanego z grą. Jest on adresowany głównie dla osób tworzących filmy na YouTube, ale także cosplay, concept arty i wiele innych form fanowskiej twórczości. Jak deklaruje Ortiz ArenaNet chce wspierać kreatywnych fanów najbardziej jak to możliwe.
W ramach programu partnerskiego ArenaNet będzie ściśle współpracować z twórcami contentu, aby zapewnić im odpowiednie narzędzia oraz wszelkie możliwe wsparcie. Członkowie programu będą mieli także okazję uczestniczyć w wybranych wydarzeniach i współpracować w przygotowywaniu specjalnych okazji. Aby się zgłosić wystarczy wypełnić odpowiedni formularz.

Muzyka jest w grze czymś bardzo ważnym. Szczególnie jeśli chodzi o tak wielkie tytuły, jak "Wiedźmin 3: Dziki Gon". Cieszy więc fakt, że Marcin Przybyłowicz, autor ścieżki dźwiękowej z trzeciej części przygód Geralta, przygotował kolejne kompozycje do nadchodzącego DLC, czyli "Serc z Kamienia".
W rozwinięciu newsa znajdziecie główny motyw muzyczny rozszerzenia opublikowany na kanale YouTube Przybyłowicza. Na samym kanale znajdziecie też filmy z sesji nagraniowych do tego soundtracku.

Przedstawiciel firmy Warner Bros. poinformowali, że pecetowa wersja gry "Batman: Arkham Knight" najprawdopodobniej ukaże się pod koniec tego miesiąca. Twórcy mają nadzieje, że do tego czasu uda im się doprowadzić to wydanie do stanu, który pozwoli graczom na bezstresową zabawę.
Przy okazji warto dodać, że "Batman: Arkham Knight" na PC będzie kompatybilny ze wszystkimi dodatkami DLC, które ukazały się do tej pory.

W lipcu pisaliśmy o antologii gier "Fallout", jaką Bethesda ma zamiar wydać w gustownym opakowaniu mini-bomby. Mamy z związku z tym dwie wiadomości, jak się pewnie domyślacie: dobrą i złą. Dobra jest taka, że gra od dzisiaj jest dostępna w sprzedaży. Zła natomiast, że... została już wyprzedana.
Większość egzemplarzy prawdopodobnie trafiło do różnych podejrzanych typów, którzy teraz oferują ją za podwójną, a nawet jeszcze wyższą, cenę na Amazonie. Czyli, jak to zwykle bywa z Edycjami Kolekcjonerskimi.

Nazwisko Marcina Przybyłowicza powinno wam się już obić o uszy. A na pewno jest warte zapamiętania, bo możemy słyszeć je dużo częściej. Przybyłowicz jest reżyserem dźwięku oraz kompozytorem odpowiedzialnym za wyśmienitą oprawę muzyczną "Wiedźmina 3: Dziki Gon". Teraz dowiadujemy się także, że pomoże ekipie z Fool’s Theory i IMGN.PRO w skomponowaniu kompletnej ścieżki dźwiękowej to ich nadchodzącej produkcji pt. "Seven".
"Seven" ma być klasycznym izometrycznym cRPGiem inspirowanym grą "Thief". Poznamy w nim autorskie uniwersum Empire of Vetrall, które jak obiecują twórcy ma być "nielinearne i sandboxowe", a klimatem przypominać coś w rodzaju post-postapokalipsy. Przybyłowicz skomponował już główny motyw muzyczny dla gry, którego możecie posłuchać na stronie projektu (górny prawy róg, nie odtwarza się automatycznie).

Informacja prasowa
Fantasy MMO "AION Free-to-Play" jest już dostępne we wszystkich swoich wersjach językowych w odsłonie 4.8. W tej aktualizacji o tytule "Wiatr Przeznaczenia" świat Atrei ulega dużej zmianie. Obszary Katalam, Sarpan i Tiamaranta zostały zniszczone przez władcę Balaurów, Beritrę, a z głębin oceanu wyłoniły się dwie nowe krainy: Vengar i Signia. Ten sam antagonista, Beritra, jest równocześnie bossem nowej, 12-osobowej instancji o nazwie Makarna. Ponadto graczy oczekują legionowe bitwy terytorialne oraz zmiany interfejsu i systemu umiejętności.
- 980 stron
- « Pierwsza
- ←
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- →
- Ostatnia »





