The Technomancer

Jak na marsjańskie standardy, Ophir to starożytne miasto. Jego powstanie datuje się na okres przybycia pierwszych osadników na Czerwoną Planetę.

Centralna część Ophir została zbudowana w Rozpadlinie Ophir z pozostałości po schronach ziemskich osadników. Pierwotnie ten duży kompleks był wykorzystywany jako centrala dla hydroinżynierów ze Zjednoczonych Narodów Marsa (ZNM).

technomancer

Czytaj dalej...

Fantastyka w kadrze

Fantastyka w Kadrze #62: Lipcowe premiery

Dodał: , · Komentarzy: 0

Zanim wszyscy ruszycie tłumnie na wakacyjne wojaże, wypoczynek pod gruszą czy smażing plażing, warto zerknąć, a to, co będzie się działo w słonecznym (oby!) lipcu. A zaczyna się całkiem egzotycznie, od dżunglowych przejażdżek po lianach wraz z "Ja kochać Jane". Potem dość politycznie i amerykańsko. Niechybnie krew poleje się w tegorocznych wyborach na PotUSa. A jeśli wisi wam, kto rezydować będzie w Białym Domu, to może zainteresuje was rzekomy spadkobierca "E.T.", na którym wychowały się rzesze dzieciaków z lat 80. i 90. Nieco później powieje nieco grozą, bo ekranizują którąś z kolei książkę Kinga – tym razem w temacie telefonicznej apokalipsy zombie (martwy trend trzyma się mocno).

filmy, cykl, seriale, fantastyka w kadrze

Lekkoduchom może przypaść do gustu remake "Pogromców Duchów" z 1984 roku. Tytuł już przed premierą zelektryzował publiczność, która zarzucała produkcji populistyczny feminizm i uwłaczanie legendzie. A to wszystko na podstawie kilkuminutowego trailera. Dla romantyków pozostaje wpatrywanie się w zakazane miłosne uniesienia "kochanicy wampira" i madmaxowego Nuxa.

Wiedźmin 3: Krew i wino

Sekret Krwi i wina nie dla nielotów

Dodał: , · Komentarzy: 0

Easter Eggi to coś, co dla niektórych graczy jest wręcz sensem grania. Okazuje się, że w grze "Wiedźmina 3: Krew i Wino" jedną ze "znajdziek" odkryto stosunkowo długo po premierze tytułu. Głównym powodem jest to, że nie jest ona dostępna dla graczy, którzy nie korzystają z modów.

wiedźmin 3
The Technomancer

Nie każdy na Marsie chce wyrządzić ci krzywdę. Wraz z rozwojem przygody zgromadzisz bandę towarzyszy w łachmanach, którzy będą walczyli u twojego boku.

technomancer

Musisz uzbroić swoją ekipę stworzonym lub znalezionym wyposażeniem, żeby zwalczyć wiele zagrożeń, które na ciebie czekają. Rozwijaj przyjaźnie z towarzyszami, ale pamiętaj, że nie wszyscy będą patrzeć przychylnym okiem na twoje czyny i wybory, których dokonasz.

Czytaj dalej...

Darkest Dungeon

Darkest Dungeon – poradnik

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na koniec, to co najważniejsze, czyli strategia. Jednak zakończenie poradnika nie jest ostatnim artykułem poświęconym tej grze. Jeszcze coś o celu i sensie aktualizacji będzie.

przeraza

Idealny skład nie istnieje. Więcej, każda próba zbudowania go jest poważnym błędem. Doprowadzi, raczej wcześniej niż później, do załamania. Niekoniecznie nerwowego, choć i to może się zdarzyć. Myślę o załamaniu ekonomicznego rozwoju osady i powstrzymaniu na długo (a może i na stałe ze względu na zniechęcenie) szturmów na kolejne poziomy lochów. Trzeba zwracać uwagę na koszty alternatywne, czyli zadawać sobie ciągle pytanie, czy wydawanej kasy (w grze są zasadniczo dwie waluty) nie można wydać lepiej.

Czytaj dalej...

Inne

Kijek Prawdy w Biedronce (i nie tylko)

Dodał: , · Komentarzy: 1

"South Park: The Fractured But Whole" ukaże się dopiero 6 grudnia bieżącego roku, ale trzeba przyznać, że to dobra informacja dla tych, którzy nie zaznajomili się jeszcze z "Kijkiem Prawdy", ponieważ produkcję w wersji pudełkowej będziecie mogli dorwać już w poniedziałek (27.06) w sieci sklepów Biedronka za jedyne 19,99 zł.

biedronka
Crudelis

Crudelis – recenzja gry

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było już tylko gorzej.

crudelis

Zacznijmy od fabuły. Zostajemy wrzuceni do XIX-wiecznego miasteczka, a dokładniej do domu wynalazcy Henry'ego Shackeltona. Gra zaczyna się w piwnicy, gdzie naukowiec wprowadza ostatnie poprawki do swej tajemniczej maszyny, gdy nagle jego eksperyment zostaje przerwany dziwnymi hałasami na piętrze. Bohater niezwłocznie pędzi po schodach, by sprawdzić cóż to za odgłosy.

Czytaj dalej...

Wczytywanie...