Podobnie jak w przypadku ukończenia "Hearts of the North", tak też wykonanie ostatniego zadania głównej linii fabularnej "Winds of Change" premiowane jest odblokowaniem bohatera, który przyłącza się do naszej drużyny. W zależności od ukończonego wątku w Trybie Normalnym lub Zaawansowanym, będzie to inny heros.
Miku
Zabójczyni towarzyszy nam przez kilka zadań i jest najbliższą rodziną Ashu, którego próbuje wyrwać spod wpływu Reiko. Aby przyłączyć do swojej drużyny Miku, musimy ukończyć zadanie "Ostateczna konfrontacja" w Trybie Normalnym i odebrać nagrodę u samej zainteresowanej w Tunelach Shenzun.
Podobnie jak większość Bohaterów, Miku ma ukryte wyświetlanie nakrycia głowy. Jej zbroja jest połączeniem alternatywnego wyglądu Obsydianowych Rękawic i Butów, jak też Kintajskiej Maski oraz Legginsów. Uzbrojona jest w Gesshoku. Te sztylety dopasowane są do konkretnej postaci, tak więc możemy używać ich tylko my lub nasi bohaterowie.
Miku wyróżnia się tym, że po przyłączeniu do drużyny ma już na swoim pasku umiejętności umiejętność elitarną Powalenie Marnotrawcy (Wastrel's Collapse). Opis wszystkich przedstawia poniższa tabela.
Nazwa | Obraz | Czas aktywacji | Atrybut |
Czas odnawiania | Koszt |
Powalenie Marnotrawcy (Wastrel's Collapse) | ½ | Brak Atrybutu | |
1 | 5 energii | ||
Wykonujesz krok cienia do wybranego przeciwnika. Jeśli wybrany przeciwnik używa umiejętności, to zostaje powalony. Wyłącza twoje ataki niezwiązane ze sztyletami (10 sek.). |
Rozdzierające Uderzenie (Jagged Strike) | ½ | Biegłość w Sztyletach | |
1 | 5 energii | ||
Atak poprzedzający. Wywołuje przypadłość krwawienie (5… 17… 20 sek.). |
Cios Złotego Kła (Golden Fang Strike) | - | Biegłość w Sztyletach | |
4 | 5 energii | ||
Atak drugą ręką. Wywołuje przypadłość głęboka rana (5… 17… 20 sek.), jeśli jesteś pod wpływem zaklęcia. Musi nastąpić po ataku poprzedzającym. |
Krytyczne Uderzenie (Critical Strike) | - | Trafienia Krytyczne | |
6 | - | ||
Atak podwójny. Zadaje + (10… 26… 30) obrażeń. Automatyczne trafienie krytyczne. Otrzymujesz 1… 3… 3 pkt. energii. Musi nastąpić po ataku drugą ręką. |
Podłe Uderzenie (Malicious Strike) | - | Trafienia Krytyczne | |
6 | - | ||
Atak wręcz. Jeśli wybrany przeciwnik jest pod działaniem przypadłości, atak zadaje + (10… 26… 30) pkt. obrażeń i jest trafieniem krytycznym. |
Kolczatka (Caltrops) | ¼ | Sztuka Cienia | |
10 | 10 energii | ||
Czar o połowie zasięgu. Okulawia (5… 13… 15 sek.) wybranego przeciwnika i wszystkich przeciwników bezpośrednio przy nim. |
Cieniste Schronienie (Shadow Refuge) | 1 | Sztuka Cienia | |
8 | 5 energii | ||
Zaklęcie (czar). (6 sek.) Posiadasz regenerację żywotności + 5… 9… 10. Efekt końcowy: otrzymujesz 40… 88… 100 pkt. żywotności, jeśli atakujesz. |
Ścieżka ku Doskonałości (Way of Perfection) | ¼ | Sztuka Cienia | |
30 | 5 energii | ||
Zaklęcie (czar). (60 sek.) Twoje trafienia krytyczne dodają ci 10…34 … 40 pkt. żywotności. |
Przyłączając się do drużyny, Miku ma 20 poziom i domyślnie ustalone atrybuty Biegłość w Sztyletach i Trafienia Krytyczne na 12 pkt. każdy. Nie posiada drugiej klasy postaci ani żadnych zaimplementowanych run.
Zei Ri
Rytualistę poznajemy na samym początku naszej przygody z "Winds of Change", gdyż to on zleca nam pierwsze zadania. Wówczas jest Nowicjuszem w Ministerstwie Czystości, który po śmierci Xana Hei powoli traci wiarę w to, że Reiko pragnie dobra Kintaju dla wszystkich, a nie władzy wyłącznie dla siebie. Znika pod koniec zadania "Przypadkowe spotkanie" i pojawia się dopiero podczas zadania "Ostateczna konfrontacja" (wyłącznie w Trybie Zaawansowanym). Po zwycięstwie nad Reiko, to właśnie on wręcza nam nagrodę w Tunelach Shenzun, jednocześnie dołączając do naszej drużyny.
Jego nakrycie głowy nie jest wyświetlane, dzięki czemu w końcu możemy poznać jego twarz. Nadal ma na sobie strój członka Ministerstwa Czystości. Walczy bronią o nazwie Determinacja Xan Hei, której miano pochodzi od zmarłego przyjaciela Zei Ri. Ten dwuręczny kostur, podobnie jak oręż Miku, jest przypisany do naszej postaci, więc tylko ona i inni bohaterowie mogą z niego skorzystać.
Zei Ri na swoim pasku umiejętności domyślnie posiada elitarny czar Szarża Opiekuna (Caretaker's Charge). Opis wszystkich jego umiejętności, z jakimi odblokowujemy tę postać, znajdziecie w poniższej tabeli.
Nazwa | Obraz | Czas aktywacji | Atrybut |
Czas odnawiania | Koszt |
Szarża Opiekuna (Caretaker's Charge) | 1 | Magia Połączeń | |
4 | 5 energii | ||
Elitarny czar. Zadaje 20… 64… 75 pkt. obrażeń od błyskawic. Otrzymujesz 5 pkt. energii i 5… 41… 50 pkt. żywotności, jeżeli trzymasz przedmiot. |
Ochronny Oręż (Weapon of Warding) | 1 | Magia Odnowy | |
5 | 10 energii | ||
Czar z broni. (3… 7… 8 sek.) Regeneracja żywotności + 2… 4… 4. 50% szans na blokowanie. |
Wytrzymały Oręż (Resilient Weapon) | 1 | Magia Odnowy | |
6 | 10 energii | ||
Czar z broni. (3… 10… 12 sek.) Regeneracja żywotności + 1… 5… 6 i +24 pkt. pancerza. Bez efektu, chyba że wybrany sojusznik jest pod wpływem klątwy lub przypadłości. |
Duchowe Wyssanie (Spirit Siphon) | ¼ | Magia Połączeń | |
3 | 5 energii | ||
Czar. Duch znajdujący się najbliżej ciebie traci całą energię. Otrzymujesz 15… 43… 50% tej energii. |
W momencie odblokowania ten Rytualista ma maksymalny, czyli dwudziesty poziom. Domyślnie atrybuty Zei Ri ustawione są na poziomie 12 punktów w Magii Odnowy i tyle też Mocy Przywoływania. Podobnie jak Miku, nie posiada wybranej drugiej klasy postaci ani żadnych run.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz