Najważniejsze postacie w Guild Wars: Factions:
Shiro Tagachi – główny antagonista w całej kampanii. Były ochroniarz cesarza Angsiyana, którego zdradził i zamordował dwieście lat przed wydarzeniami mającymi miejsce w samej kampanii. Zginął, zabity przez trójkę sprzymierzonych wojowników, zaś jego przedśmiertny okrzyk, wspierany mocą Abaddona, zmienił las w kamień oraz morze w jadeit. Próba jego powrotu do świata żywych jest główną osią kampanii.
Wieszczka – enigmatyczna kobieta, której podejrzanym przepowiedniom uległ Shiro. Wmówiła Tagachiemu, że cesarz go zabije podczas Święta Zbiorów, co nakłoniło cesarskiego ochroniarza do zdrady.
Mistrz Togo – rytualista, głowa Klasztoru w Shing Jea, oraz brat obecnego cesarza Kintaju. Jest odpowiedzialny za trening wielu bohaterów (między innymi znanego z Prophecies brata Mhenlo). Poważany, spokojny mężczyzna, do którego po radę zwracają się wszyscy, nawet sam Cesarz.
Vizu – zabójczyni, której atak rozbroił Shiro i pozwolił dwóm bohaterom, Świętemu Wiktorowi oraz Archemorusowi, pokonać zabójcę cesarza. Jej duch wciąż obecny jest w świątyni Tahnnakai – miejscu, gdzie zbierają się duchy bohaterów Kintaju.
Święty Wiktor – bohater Kurzików. To on, wraz z Archemorusem, zadał Tagachiemu ostateczny cios. Jego prochy są przechowywane w poświęconej urnie w Katedrze Zu Heltzer i są przedmiotem najwyższej wartości dla Kurzików.
Archemorus – bohater Luksonów. Wraz ze świętym Wiktorem, pokonał Shiro Tagachiego. Z jego kości została zrobiona Włócznia Archemorusa, najświętszy artefakt dla Luksonów. Przedmiot ten otrzymuje największy czempion, wyłaniany podczas Zgromadzenia.
Minister Cho – przyjaciel Mistrza Togo, któremu ten, co roku, przedstawia swoich najbardziej obiecujących uczniów. W Kintaju jest odpowiedzialny za kulturę. Minister Cho to także znany kolekcjoner zwierząt.
Cesarz Kisu – obecny władca Kintaju. Młodszy brat Mistrza Togo, kochany i szanowany przesz swój lud. Mieszka i przebywa w prywatnej części Kaineng, zwanej Pałacem Raisu. Bardzo często zwraca się do swojego brata o radę i pomoc w trudnych kwestiach, uznając jego głos za ważny i pomocny.
Emisariusze – grupa niematerialnych istot, służących jako przewodnicy dla zmarłych. Za każdym razem, gdy umiera śmiertelnik, to właśnie emisariusz prowadzi go do Mgieł – eterycznej krainy, w której żyją dusze. Emisariusze w Factions pełnią bardzo ważną rolę, nie raz ingerując w sprawy materialnego świata.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz