Profesje w Guild Wars:
Profesje dodane w Guild Wars: Factions:
Profesje dodane w Guild Wars: Nightfall:
Profesje w Guild Wars
Wojownik (ang. Warrior) – Dla ciebie liczy się dobry oręż, dobra zbroja i umiejętność posługiwania się całym tym sprzętem. Opierasz się na adrenalinie (zamiast energii) i specjalizujesz w pozostaniu na polu bitwy jak najdłużej. Jeśli po ciężkiej walce ktoś będzie w stanie ustać i walczyć dalej – będziesz to ty.
Atrybuty
- Siła (podstawowy): Zwiększa szansę na przebicie pancerza przeciwnika, + 1% na każdy poziom tego atrybutu. Dodatkowo zwiększa efektywność umiejętności, które utrzymują cię przy życiu, bądź zadają przeciwnikowi obrażenia.
- Taktyka: Zwiększa skuteczność Okrzyków oraz Postaw, które zapewniają tobie i twojej drużynie przewagę w walce.
- Biegłość w mieczach: Zwiększa skuteczność walki mieczem.
- Biegłość w toporach: Zwiększa skuteczność walki toporem.
- Biegłość w młotach: Zwiększa skuteczność walki młotem.
Mnich (ang. Monk) – Twoim podstawowym zadaniem jest wsparcie. Przy pomocy magii leczysz swoich towarzyszy, chronisz ich przed obrażeniami, a nawet przywracasz do życia, jeśli zajdzie taka potrzeba. Potrafisz również zadać praworządny cios wszelkiemu złu i występkowi – niszcząc i paląc wszelką nieprawość, która zagrodzi ci drogę.
Atrybuty
- Łaska bogów (podstawowy): Zwiększa skuteczność leczenia oraz zaklęć korzystających z pomocy boskich mocy.
- Modlitwy Leczące: Zwiększają czas trwania i skuteczność zaklęć leczących.
- Modlitwy Ochronne: Zwiększają czas trwania i skuteczność zaklęć ochronnych.
- Modlitwy Ofensywne: Zwiększają czas trwania i skuteczność zaklęć ofensywnych.
Elementalista (ang. Elementalist) – Woda, ogień, powietrze i ziemia – to twoje narzędzia. Używając tylko siły woli kształtujesz je wedle potrzeby, chroniąc swoich towarzyszy, bądź niszcząc przeciwników jednym potężnym zaklęciem.
Atrybuty
- Zasób Energii (podstawowy): Zwiększa ilość twojej maksymalnej energii.
- Magia Ziemi: Pozwala na skuteczniejsze korzystanie z magii ziemi, służącej przede wszystkim do ochrony ciebie i twoich towarzyszy.
- Magia Powietrza: Pozwala na skuteczniejsze korzystanie z magii powietrza, która skupia się na ogłuszaniu przeciwnika i pozbawianiu go ochrony.
- Magia Ognia: Zwiększa czas trwania i skuteczność zaklęć korzystających z ognia, przeznaczonych głównie do obszarowego niszczenia przeciwników.
- Magia Wody: Zwiększa skuteczność i czas trwania magii wody, która ma na celu spowolnienie przeciwnika.
Nekromanta (ang. Necromancer) – Podczas gdy Elementalista skupia się na żywiołach, ty skupiasz się na ciele i duszy; używasz ich by nasycić siebie i swoje nieumarłe sługi, które potrafisz tworzyć na zawołanie. Przeciwnicy drżą na samą myśl o tobie, bowiem przekleństwa, jakimi możesz ich obdarzyć przyprawiają o mdłości nawet najbardziej odpornych.
Atrybuty
- Wydzieranie Duszy (podstawowy): Za każdy punkt tego atrybutu, otrzymujesz punkt energii za każdą kreaturę (nie będącą duchem), która ginie w twoim pobliżu.
- Klątwy: Zwiększa skuteczność klątw, które rzucane na przeciwnika, obniżają jego bojową skuteczność.
- Magia Krwi: Zwiększa skuteczność zaklęć kradnących życie z przeciwników.
- Magia Śmierci: Pozwala na kontrolowanie nieumarłych sług – im wyższa wartość tego atrybutu, tym więcej sług możesz kontrolować. Zwiększa skuteczność i moc zaklęć związanych z przyzywaniem nieumarłych.
Łowca (ang. Ranger) – Cenisz sobie dystans między sobą a przeciwnikiem. Gdy jest daleko, szpikujesz go śmiertelnie niebezpiecznymi strzałami, jeśli zaś skróci dystans – stanie się ofiarą twoich pułapek i bestii, z którą podróżujesz.
Atrybuty
- Biegłość (podstawowy): Za każdy punkt tego atrybutu, zmniejszasz koszt niektórych umiejętności o 4%.
- Panowanie nad Zwierzętami: Zwiększa moc twojego zwierzęcego towarzysza oraz pozwala na skuteczniejsze korzystanie z umiejętności, które mają chronić go od obrażeń.
- Umiejętności Strzeleckie: Zwiększa skuteczność w posługiwaniu się łukami.
- Przetrwanie w Dziczy: Usprawnia postawy, pułapki i przygotowania.
Mesmer (ang. Mesmer) – twój niepozorny wygląd to kamuflaż – wydajesz się niegroźny lecz drżą przed tobą wszyscy, którzy korzystają z magii. Na twoje życzenie ich własne zaklęcia mogą obrócić się przeciw nim, zaś ty nigdy nie przestaniesz atakować – to przecież jest powód, dla którego wykradłeś im energię, prawda?
Atrybuty
- Szybkie Czarowanie (podstawowy): Pozwala na częstsze i szybsze rzucanie czarów.
- Magia Dominacji: Zwiększa skuteczność magii dominacji, która opiera się na zakłócaniu oraz przerywaniu działań przeciwników.
- Magia Iluzji: Sprawia, że zaklęcia, które zwodzą przeciwników a także osłabiają jego bojową skuteczność, są potężniejsze.
- Magia Inspiracji: Pozwala skuteczniej kraść energię przeciwnikom, niszczyć ich magiczną ochronę oraz zapobiegać obrażeniom.
Profesje dodane w Guild Wars: Factions
Zabójca (ang. Assassin) – Jesteś przekleństwem wszystkich, którzy mogą stanowić zagrożenie dla twojej drużyny. W jednej chwili możesz pojawić się przy przeciwniku i za pomocą sztyletów wyprowadzić zabójczą kombinację ciosów, która zapewni, że oponent już dla nikogo nie będzie groźny.
Atrybuty
- Trafienia Krytyczne (podstawowy): Zwiększa szansę na zadanie krytycznych obrażeń przeciwnikowi oraz odnawia energię, gdy takie trafienie ma miejsce.
- Biegłość w Sztyletach: Zwiększa skuteczność walki za pomocą sztyletów i umiejętności związane z atakami wykonywanymi za ich pomocą.
- Sztuka Śmierci: Zwiększa skuteczność klątw; czarów sprawiających, że przeciwnik staje się podatny na atak.
- Sztuka Cienia: Zwiększa skuteczność Kroków Cienia (natychmiastowej teleportacji do celu), oraz ochrony, którą nakłada na siebie zabójca.
Rytualista (ang. Ritualist) – Lata treningów i medytacji uczyniły cię wrażliwym na inny świat. Potrafisz przyzywać duchy – niematerialnych sojuszników, którzy zmienią wrogów w popiół, wspierając przy tym zarówno ciebie, jak i twoich towarzyszy.
Atrybuty
- Moc Przywoływania (podstawowy): Zwiększa skuteczność twoich umiejętności związanych z duchami i zwiększa moc samych duchów.
- Magia Połączeń: Zwiększa skuteczność wielu twoich umiejętności, szczególnie tych związanych z obrażeniami oraz energią.
- Zjednoczenie: Zwiększa skuteczność rytuałów, przyzywających duchy.
- Magia Odnowy: Zwiększa skuteczność leczenia, wykradania życia i tym podobnych umiejętności.
Profesje dodane w Guild Wars: Nightfall
Patron (ang. Paragon) – Jesteś urodzonym dowódcą. Korzystając z włóczni masakrujesz szeregi swoich przeciwników, zaś twoje inspirujące okrzyki wspierają i zagrzewają do walki twoich towarzyszy.
Atrybuty
- Dowodzenie (podstawowy): Za każdego sojusznika znajdującego się pod wpływem okrzyku lub zaklęcia, patron otrzymuje punkt energii na każdy punkt tego atrybutu.
- Rozkazy: Zwiększa skuteczność umiejętności chroniących sojuszników i mających wpływ na pozycję na polu bitwy.
- Motywacja: Zwiększa skuteczność umiejętności związanych z leczeniem oraz zarządzaniem energią.
- Biegłość w Włóczniach: Poprawia umiejętności związane z walką przy pomocy włóczni.
Derwisz (ang. Dervish) – Jesteś świętym wojownikiem, poświęconym bogom. To dzięki nim posiadasz swoją siłę i swoje umiejętności, to do nich modlisz się o wsparcie. Jeśli jesteś dostatecznie oddany, bogowie obdarzają cię najwyższą łaską z możliwych – stajesz się ich awatarem, siejąc postrach i zniszczenie pośród tych, którzy ośmielają się im sprzeciwiać.
Atrybuty
- Mistycyzm (podstawowy): Mistycyzm zapewnia ci odnowienie życia oraz energii za każdym razem, gdy przestanie działać rzucone na ciebie zaklęcie.
- Modlitwy Ziemi: Wpływają na zaklęcia zwiększające obronę derwisza i zadające obrażenia od magii ziemi.
- Modlitwy Wiatru: Wpływa na umiejętności związane z poruszaniem się i zadawaniem obrażeń od zimna.
- Biegłość w Kosach: Pozwala skutecznie posługiwać się kosami a także związanymi z nimi umiejętnościami.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz