




Dobry wieczór, drodzy czytelnicy! Pragnę uroczyście zaprezentować świeżutką serię artykułów w ramach kolejnej mini aktualizacji działu o Mass Effect 2.
Dzisiejszego wieczora, specjalnie dla Was, przygotowaliśmy dziesięć tekstów opisujących wszelkie organizacje i grupy występujące w grze:
- Błękitne Słońca
- Cerberus
- Handlarz Cieni
- Krwawa Horda
- Liga Pierwszych i Oddziały do Zadań Specjalnych
- Rada Admirałów
- Rada Cytadeli i Widma
- SOC
- Terra Firma
- Zaćmienie
Życzę miłej lektury i polecam odwiedzać GameExe systematycznie, bowiem kolejne mini aktualizacje przed Wami!

Na ten weekend ANet przygotowała kolejny event w świecie sieciowej gry Guild Wars.
Od piątku, od godziny 21.00, korzystając z odpowiednich kapliczek w Elonie będzie można zdobywać podwójne punkty do tytułów Niosącego Światło oraz Słonecznych Włóczni. Event nie dotyczy sytuacji oddania wypełnionej książki do Adepta Szeptów w Świątyni Tajemnic lub Kapitana Ahkenchu w Twierdzy Słonecznych Włóczni.
Event zakończy się, tradycyjnie, w poniedziałek, o 8:59 czasu środkowoeuropejskiego.


No i zaczęło się, pierwszy zwiastun otworzył tylko „Puszkę Pandory” zawierającą masę informacji na temat drugiej części „Wiedźmina”. Wczoraj otrzymaliśmy ucztę dla oczu i uszu, a dziś przyszedł czas na bardziej konkretne wieści. Co przyniosą nam więc „Zabójcy Królów”? Nowy system walki, zmiany w aspekcie dialogów, bardziej rozbudowany i mroczniejszy wątek fabularny, możliwość podróżowania i wypełniania zadań wraz z towarzyszami czy usprawnienie interfejsu. No i jeżeli macie w sobie naturę chomika i przechowaliście swoje stany gry z pierwszej części, na lepsze czasy, to możecie sobie pogratulować – te, podobnie jak w przypadku chociażby „Mass Effect 2”, przydadzą się i to bardzo. Potencjalna premiera – pierwszy kwartał 2011 roku.
Opisywanie w tym newsie tych wszystkich zmian jest dość deficytowym pomysłem, gdyż źródłem tych danych, są dwa duże polskie serwisy traktujące o grach komputerowych, które brały udział w ekskluzywnym pokazie „Wiedźmina 2”. Oznacza to, że o wszystkich nich możecie przeczytać w naszym rodzimym języku. Dlatego też po prostu odeśle Was do wspomnianych relacji:
- Polygamia.pl – „Żaden płotek nie zatrzyma Geralta, czyli nasze wrażenia z pokazu Wiedźmina 2”.
- GameCorner – „Wiedźmin 2 – tak miało być od samego początku”.
Natomiast w rozszerzeniu nowy zwiastun, który właśnie pojawił się w sieci, stworzony na podstawie jednego z przerywników filmowych.

Informacja prasowa

Firmy Agora, CD Projekt RED i CD Projekt podpisały umowę, na mocy której Agora została koproducentem polskiej wersji gry Wiedźmin 2 na PC, zaś CD Projekt jej wydawcą w Polsce. Agora, jako koproducent gry "Wiedźmin 2", wykorzysta swoje możliwości dystrybucyjne i marketingowe.
"Ta współpraca to kamień milowy w przemyśle gier komputerowych w Polsce. Po raz pierwszy duża grupa medialna angażuje się w produkcję tego typu. Wierzę, że uda nam się stworzyć nowe standardy w kwestii promocji i dystrybucji gier w Polsce" – powiedział Marcin Marzęcki, członek zarządu CD Projekt RED odpowiedzialny za marketing.
"Udział w koprodukcji "Wiedźmina 2" to kolejne bardzo ważne doświadczenie w całkowicie nowym dla nas obszarze – świecie gier komputerowych. Wierzymy wspólnie z partnerami z firm CD Projekt RED i CD Projekt, że będziemy mieli możliwość wykorzystania naszych kompetencji, które zdobyliśmy przy produkcjach książkowych, muzycznych i filmowych" – powiedział Robert Kijak, dyrektor pionu Projekty Specjalne Agory.


Tak... Odwieczny archetyp praktycznie każdego cRPG. Od zera do bohatera, od wieśniaka do żywej legendy. Umówmy się, każdy z nas ma już dość tej sztampy i marazmu, jaki toczy gatunek komputerowych gier fabularnych, ale ciągle zjadamy ten rozmamłany oraz odgrzewany na wszystkie sposoby kotlet. Ba, jeszcze sprawia nam to wielką przyjemność i domagamy się nieczęsto dokładki, o ile schaboszczak był ładnie udekorowany i nie śmierdział. Oczywiście można inaczej, co niejednokrotnie potwierdzano, ale po co ryzykować? Przecież każdy lubi sprawdzone dania, a przez coś nowego możemy nabawić się niestrawności.
Byłbym strasznym arcyłgarzem, gdybym nie przyrównał swojej skromnej osoby do powyższego akapitu. Lubię czasem zapomnieć o szarej rzeczywistości, wdziać lśniącą zbroje, osiodłać wiernego rumaka i skopać tyłek kilku kmiotkom czy jakiemuś tałatajstwu. Przecież „Zbawca ludzkości” czy „Tarcza Pustkowi” brzmi dumnie, nieprawdaż? No, ale aby dojść to wielkich tytułów czy poklasku niewiast, trzeba wpierw zdobyć doświadczenie, jakiś pieniądz i przydatny ekwipunek (najlepiej magiczny). Jak je początkowo najłatwiej osiągnąć? Oczywiście ograbiając chaty biednych oraz dobrodusznych mieszczan, czyli innymi słowy – być wielkim palantem.


Znów będzie krótko, bo w sumie o dodatku „Firewalker” napisaliśmy już raczej wszystko i do tego zbyt długo oraz namiętnie. Dlatego też tylko raczej z gameexe’owskiego obowiązku należy wspomnieć, że wspomniane rozszerzenie można już pobrać całkowicie za darmo z platformy „The Cerberus Network”. Czy spełni nasze oczekiwania? Czy to będzie kolejne, niezapominanie półtorej godziny? Czy faktycznie będziemy mogli wcisnąć „gaz do dechy” i poczuć wiatr we włosach? Czy też może ponownie okaże się, że BioWare znów nie przyłożyło się do sterowania i skończymy nasze planetarne wojaże na pierwszej, lepszej skalnej półce? Zaraz się przekonamy.

Dobrze się złożyło, że recenzja książki i konkurs, w którym można ją wygrać, równocześnie trafiają na stronę. Dzięki Wydawnictwu Telbit już dziś możecie przeczytać, jakie miałem wrażenia po zapoznaniu się z powieścią "EON: Powrót Lustrzanego Smoka", a potem wziąć udział w konkursie. Do wygrania 2 egzemplarze dzieła australijskiej pisarki Alison Goodman.
Alison Goodman – do tej pory to imię i nazwisko mówiło mi dokładnie tyle, co nic. Jednak zanim zabrałem się do czytania jej najbardziej znanej powieści, w Polsce wydanej pod tytułem "EON: Powrót Lustrzanego Smoka", postanowiłem poszperać i znaleźć jakieś informacje na temat samej autorki. Okazało się, że Australijka wspomnianą książką podbiła serca nie tylko czytelników w swoim kraju, ale i w 13 innych, w których została wydana. "EON" nagrodzony został Nagrodą Aurealis za Najlepszą powieść fantasy (2008) oraz nagrodą ALA (American Library Association – 2010) w kategorii "Najlepsza książka dla młodzieży". Jako że wciąż śmiem zaliczać się do tej zacnej grupy, z dużym zapałem wziąłem się za lekturę.
- 1601 stron
- « Pierwsza
- ←
- 1192
- 1193
- 1194
- 1195
- 1196
- →
- Ostatnia »