Outriders

Demo "Outriders"

Dodał: , · Komentarzy: 0

Już pierwszego kwietnia (i to nie jest prima aprilis) nastąpi premiera "Outriders", kooperacyjnej strzelanki z elementami RPG dla 1–3 graczy od polskiego studia People Can Fly ("Bulletstorm", "Painkiller"). Akcja rozgrywa się w dalekiej przyszłości, gdy Ziemia została całkowicie zniszczona. Wcielasz się w jednego z Outriderów – świetnie wyszkolonych żołnierzy, wysłanych na odległą planetę Enoch, by zapewnić przetrwanie ludzkości (czy ja o czymś podobnym przed chwilą nie pisałem?).

Początkowo wszystko idzie gładko, jednak po pewnym czasie osadnicy odbierają dziwny sygnał. Podczas podróży do jego źródła dochodzi do brzemiennej w skutkach katastrofy. Wśród ocalałych znajdujesz się oczywiście ty. Aby przetrwać, zostajesz poddany hibernacji. Budzisz się po 30 latach i odkrywasz, że piękna Enoch zmieniła się w ziemię jałową. Co więcej, po wspomnianym wypadku wiele osób zyskało nadnaturalne moce (ty też!). Wyspany, możesz ponowić poszukiwania źródła tajemniczego sygnału.

Within the Cosmos

Nowe informacje o "Within the Cosmos"

Dodał: , · Komentarzy: 0
within the cosmos

Twórcy nadchodzącego pierwszoosobowego RPG science-fiction dla jednego gracza, "Within the Cosmos", udostępnili nowe informacje na temat swojej produkcji. Tym razem skupili się na systemie skanowania oraz przestępstw.

Akcja gry rozgrywa się w 2278 roku, gdy ludzkość stoi na krawędzi zagłady. Jesteś jedną z 500 osób pracujących dla UESA (United Earth Space Agency), którzy zostali poddani hibernacji i wysłani na planetę "Berith II". Glob znajduje się w ukrytym systemie Adallio – daleko od rozgrywającej się na Ziemi wojny. Po lądowaniu załoga zostaje napadnięta przez nieznanego wroga – do ciebie należy odkrycie, kto stoi za atakiem i jakie są jego pobudki.

Świat Wiedźmina
geralt,moneta-figurka

Mennica Gdańska kolejny raz przygotowała coś dla hardcorowych fanów prozy Sapkowskiego i growego cyklu CD Projekt RED. Instytucja chwali się wyprodukowaniem pierwszej na świecie kolekcjonerskiej “monety-statuy”, która przedstawia właśnie głównego bohatera sagi – Białego Wilka.

Okaz odlany z czystego srebra, został przygotowany z dokładnością o najmniejszy detal. Waży 1 kilogram, a jego nominał wynosi 50 dolarów. Rozmiar “moneto-statuetki” wynosi 95x85x152.6 milimetra, natomiast mennica planuje wykonanie jedynie 100 sztuk, więc wszyscy zainteresowani nie powinni się długo zastanawiać i szybko ustawiać się w kolejce. No i przygotować odpowiedni zapas gotówki, bo jak mawiał klasyk – “to nie są tanie rzeczy, panie wiedźmin”.

Anthem
anthem

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Electronic Arts postanowiło zakręcić kurek z kasą w kwestii dalszego rozwoju “Anthem”, co generalnie oznacza, że tytuł powoli zmierza w kierunku kosza. Teraz korporacja tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na taki krok i dała czerwoną kartkę projektowi “Anthem 2.0”.

Laura Miele, piastująca stanowisko nadzorujące zespoły znajdujące się w portfelu EA, podkreśliła, że w przeciwieństwie do “Star Wars: Battlefront 2” korporacja nigdy publicznie nie obiecywała, że naprawi “Anthem”. Zdecydowano także, że lepsze dla przyszłości BioWare i społeczności graczy zebranej wokół studia będzie, gdy skupi się ono na kolejnych częściach “Dragon Age” i “Mass Effect”, a także na dalszym rozwoju sieciówki “The Old Republic”. Tylko taka droga pozwoli na realizację celu, jakim jest “służenie graczom”.

Dragon Age: Straż Zasłony
dragon age iv

Jak widać pozytywny odbiór i sukces finansowy “Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, a także totalna porażka gry-usługi “Anthem”, spowodowały pewne zmiany w wizji strategicznej Electronic Arts. Dowodem, który na to wskazuje jest fakt, że w karcie “Dragon Age IV” zniknęły zapowiadane elementy sieciowe i podkreślono nacisk na na kampanię dla pojedynczego gracza.

Dying Light 2: Stay Human
dying light 2

Na łamach serwisu TheGamer ukazał się bardzo ciekawy artykuł na temat problemów trawiących polskie studio Techland i prace nad grą "Dying Light 2". Wynika z niego, że jedno i drugie są w bardzo kiepskim stanie, co tłumaczy zeszłoroczną decyzję o przesunięciu premiery produkcji na bliżej nieokreśloną przyszłość. Opisane w tekście bałagan i chaos wynikają głównie z apodyktycznych i arbitralnych decyzji szefostwa, w szczególności właściciela firmy Pawła Marchewki oraz dyrektora kreatywnego Adriana Ciszewskiego.

Anthem

Anthem 2.0 jednak nie powstanie

Dodał: , · Komentarzy: 0
anthem

Gra też nie będzie dalej rozbudowywana. Jakiś czas temu informowaliśmy, że Electronic Arts ma podjąć decyzję odnośnie dalszej przyszłości “Anthem” i ewentualnym poświęceniu na rzecz naprawy produkcji dodatkowych funduszów – jak widać korporacja podeszła do całej sprawy negatywnie.

BioWare potwierdziło, że przerwało pracę nad projektem “Anthem 2.0”, więc gracze nie mogą już liczyć na przebudowanie mechanik, nowe misje czy też poprawioną rozgrywkę. Kanadyjczycy ograniczą się jedynie do okazjonalnego wspierania obecnego stanu gry i nie zamierzają jej już rozwijać. Równie dobrze oznacza to, że tytuł w oparach rozczarowania i niesławy idzie prosto do piachu.

Cyberpunk 2077
cyberpunk 2077

Wygląda na to, że są pierwsze reperkusje wielkiego ataku hakerskiego na CD Projekt RED, który miał miejsce parę tygodni temu. Wyczekiwana przez graczy łatka 1.2 do “Cyberpunk 2077” nie zadebiutuje we wcześniej zaplanowanym terminie. Twórcy potrzebują dodatkowego czasu, aby wszystko zostało odpowiednio zaimplementowane.

Aktualizacja początkowo miała pojawić się pod koniec miesiąca. Studio zapowiadało, że to największy dotychczasowy patch, który wnosi mnóstwo ogólnych ulepszeń i poprawek jakościowych.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
vampire the masquerade: bloodlines 2

Po początkowej euforii związanej z zapowiedzią kontynuacji kultowego “Vampire: The Masquerade – Bloodlines”, z tygodnia na tydzień otrzymywaliśmy informacje, które skutecznie temperowały nasz entuzjazm. A to fragmenty prezentujące dość drętwą i mocno budżetową rozgrywkę. A to cykliczne opóźnienia motywowane chęcią podszlifowania gry. A to roszady kadrowe i inne istotne odejścia ze studia Hardsuit Labs. Niestety, to nie koniec problemów projektu.

Wygląda na to, że wydawca tytułu stracił cierpliwość i postanowił podziękować Hardsuit Labs za współpracę. Gra nadal jest w fazie rozwoju, a Paradox Interactive z racji braku możliwości określenia orientacyjnej daty premiery wstrzymał przyjmowanie zamówień przedpremierowych.

Diablo IV
diablo iv

Nie ulega wątpliwości, że jedną z istotnych rzeczy, którą pokpiono najbardziej w “Diablo III” były potyczki pomiędzy graczami. Ba, przy premierze nie było w ogóle żadnego PvP, a kiedy po długich miesiącach oczekiwania pojawiła się taka opcja to cóż… spuśćmy lepiej na to zasłonę milczenia.

Blizzard twierdzi, że wziął sobie do serca krytykę graczy i w “Diablo IV” pojedynki pomiędzy naszymi wirtualnymi herosami są jednym z aspektów, nad którego projektowaniem studio poświęciło mnóstwo czasu.

Jak to będzie wyglądało? Starcia pomiędzy graczami ponownie odbędą się tylko w wyznaczonych miejscach. Strefy te zostały nazwane Polami Nienawiści (Fields of Hatred) i tylko w nich będzie można atakować innych użytkowników.

Wczytywanie...