
Studio Obsidian niedawno poinformowało graczy o tym, że ich gra nie będzie posiadała zabezpieczeń DRM i pojawi się na Macu. Ale takie informacje zostały podane przy kwocie 1,6 milionów dolarów, kiedy twórcy zobowiązali się także udostępnić graczom, którzy zapłacą co najmniej 140 dolarów wersję beta (gdy tylko powstanie), a osobom, które wpłacili przynajmniej 25 dolarów wybór między dostaniem wersji cyfrowej gry na Steam a wolną od DRM-ów edycję na GOG-u. Za to dając twórcom 50 dolarów gracze mają otrzymać klucz do gry, ścieżkę dźwiękową, cyfrową wersję Książki Kolekcjonera, tapety w różnych rozdzielczościach i formatach, mapę świata gry i dzwonki na telefon, a za 80 dolarów wszystko wymienione, drugi klucz do gry i elektroniczną kopię poradnika. Ale to, jak wspominałem, Obsidian ujawnił przy kwocie 1,6 milionów dolarów, a ja o tym napisałem ze względu na to, że taka informacja nie pojawiła się u nas na stronie. Przejdźmy więc teraz do świeższych wieści – Obsidian zebrał 1,8 miliona dolarów i zdradził kolejne szczegóły o swej nadchodzącej produkcji.
