
Obsidian zebrał już 2,2 miliona dolarów na "Project Eternity" – RPG-a w starym, ale świetnym stylu, nastawionego na fabułę, dialogi i relacje z towarzyszami. Warto także nadmienić, że grę wsparło ponad 50 tysięcy osób.
Tym samym twórcy ujawnili kolejny próg – 2,4 miliona dolarów, który według mnie jest trochę śmieszny. Mianowicie zostanie dodany system rzemiosła, pozwalający na gromadzenie różnych surowców i przedmiotów oraz robienie z nich przydatnych rzeczy. Czy tylko ja uważam, że powinno to się znaleźć w grze nawet, gdyby nie zebrała ona 2,4 miliona dolarów? Moje podejrzenie jest następujące – Obsidian nie ma chyba już pomysłów na kolejne progi.
Ale to nie wszystko, bo twórcy chcąc odwdzięczyć się graczom stworzą nowy loch o nazwie "The Endless Paths of Od Nua". Obecnie liczy on trzy piętra, ale po każdych 2,5 tysiącach osób, które wesprą "Project Eternity", zostanie dodany kolejny poziom.
I jak wam się podobają pomysły Obsidanu w związku z zachęceniem graczy na wsparcie ich produkcji?



















