System Shock

System Shock otrzyma serial aktorski

Dodał: , · Komentarzy: 1
system shock 3

Kolejna kultowa opowieść growa zostanie ukazana za pośrednictwem serialu aktorskiego. Tym razem padło na futurystyczny pojedynek ze zbuntowaną SI, a więc ociekający niepokojąco mrocznym klimatem “System Shock”. Za produkcję będzie odpowiadać nowa platforma streamingowa Binge, której podstawowym targetem są właśnie gracze (niedawno ogłosiła adaptację “Drivera”).

Głównymi producentami tytułu zostali Stephen Kick i Larry Kuperman, a więc prezes i dyrektor handlowy Nightdive Studios, które pracuje także nad remakem pierwszej części sagi. Twórcy obiecują, że całość ma być stworzona w duchu cyberpunkowego body-horroru. Póki co, oprócz tych zdawkowych planów, nie podano nawet przybliżonej daty premiery.

Warto jednak zaznaczyć, że po latach nieobecności “System Shock” czeka naprawdę tłuste lata. Obok wspomnianego serialu i remake'u pierwszej części, przygotowywana jest także zupełnie świeża, trzecia część, która po miesiącach perturbacji trafiła w ręce chińskiego Tencentu.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
vampire: the masquerade bloodlines 2

Seria “Vampire: The Masquerade – Bloodlines” wydaje się już na tyle przeklęta, że podczas jej produkcji nie może obejść się bez żadnych większych perturbacji. Po początkowej euforii związanej z wykupieniem praw do marki przez Paradox Interactive i informacji potwierdzającej, że Hardsuit Labs pracuje nad pełnoprawną kontynuacją kultowego cRPG, było już tylko gorzej. Ciągłe poślizgi premier czy innych ważnych dat, dyskusyjna jakość prezentacji na branżowych eventach, a także istotne odejścia najmocniej zaangażowanych osób, spowodowały że studiu podziękowano za współpracę i przekazano projekt w ręce innych osób.

Teraz Paradox Interactive ustami Fredrika Westera, szefa korporacji, zdradził, że “Bloodlines 2” było o włos od bezpowrotnego wyrzucenia do kosza. Firma po zrezygnowaniu z usług Hardsuit Labs uważnie wzięła pod lupę to, co studio do tej pory zrealizowało i kompleksowo analizowało, czy jest jeszcze sens wracać do tego projektu. Szczęśliwie, materiał okazał się na tyle przekonujący i dający jakieś nadzieje, że dano zielone światło do realizacji innemu developerowi.

Diablo II
diablo ii: resurrected

Choć Blizzard poradził sobie znacznie lepiej z remasterem “Diablo II” niż z fatalnie wspominanym odgrzaniem “Warcraft III”, to obecną sytuację i klimat wokół gry trudno określić jako kolorowy. Gracze narzekają na optymalizację, niestabilne serwery czy wiele pomniejszych, acz irytujących błędów. Społeczność jest wściekła, gdyż za produkcję trzeba zapłacić tyle, ile za zupełnie nowy tytuł, a więc niemałe pieniądze. No, a jak wiadomo – płacę to wymagam.

Blizzard postanowił odnieść się do części zarzutów i wytłumaczyć, gdzie leży problem. Przedstawiciel studia wytłumaczył, że “Resurrected” wciąż bije rekordy popularności w liczbie logujących się równocześnie użytkowników, co już samo w sobie ma stanowić niemałe wyzwanie dla serwerów. Jednak największym problemem ma być kod oryginału, który nie radzi sobie zupełnie ze współczesnymi przyzwyczajeniami graczy.

Lone Echo II

Dziś premiera Lone Echo II

Dodał: , · Komentarzy: 0
lone echo ii

Dziś premiera "Lone Echo II", sequela produkcji uważanej za jedną z lepszych dostępnych na VR, o czym przeczytacie w recenzji Strażnika. Gra ukazała się wyłącznie na systemy marki Oculus – Oculus Rift S oraz Oculus Go. Możecie kupić ją w Oculus Store za 39,99 dolarów.

W "Lone Echo II" ponownie wcielasz się w androida Echo One o pseudonimie "Jack", który wspólnie z kapitan Olivią Rhodes przebywa na pokładzie stacji wydobywczej Kronos II, zlokalizowanej na pierścieniach Saturna. Tym razem przenosisz się 400 lat w przyszłość. Po wystąpieniu groźnej anomalii przestrzennej musisz poradzić sobie w środowisku pozbawionym grawitacji, zidentyfikować nieznane zagrożenie i uratować kapitan Rhodes.

Dying Light 2: Stay Human

Dying Light 2 znowu opóźnione

Dodał: , · Komentarzy: 2
dying light 2

"Dying Light 2" nie ma łatwej drogi do zawojowania rynku. Co chwilę pojawiają się newsy o przekładanej premierze produkcji czy bałaganie organizacyjnym jej towarzyszącym. W zeszłym miesiącu ponownie gruchnęła wieść o nowej dacie publikacji gry – 4. lutego 2022. Serwis Wccftech podaje kilka cytatów Tymona Smektały, który w magazynie EDGE tłumaczył się z powodów obsuwy.

Dwukrotnie sprawdzamy każdy aspekt rozgrywki. "Dying Light 2" składa się z licznych skomplikowanych, zachodzących na siebie systemów, tworzonych przez setki ludzi. W pewnym momencie produkcji wszystkie zaczynają ze sobą współgrać, jednak zaczynasz wtedy dostrzegać kilka przypadków, gdzie są zgrzyty i chcesz je naprawić. To zazwyczaj proste naprawy, ale chcesz być pewien, że przetestujesz i wyłapiesz jak najwięcej się da. Te dodatkowe dwa miesiące zostaną wykorzystane właśnie po to. Może uda nam się wcisnąć Easter egg czy dwa...

Mechajammer

Gangi Calitany: Agro-Fax

Dodał: , · Komentarzy: 1
agro-fax

Twórcy "Mechajammera" ujawnili kolejny fragment o swoim świecie – tym razem otrzymaliśmy parę informacji na temat jednego z gangów Calitany – syndykatu Agro-Fax. Organizacja ta skupia się na technologii biologicznej – jej członkowie odwiedzają wiele światów, zbierając liczne formy życia do swojej bazy danych. Zajmują się chemikaliami, pigułkami na odchudzanie czy problemem wyżywienia ludzkości.

Główna siedziba Agro-Fax na Calitanie zlokalizowana jest na obrzeżach miasta, w placówkach geologicznych. Otoczona jest polami zboża oraz szklarniami. Zanim syndykat zajął się masową produkcją jedzenia, ludzie w koloniach pozostawali na łasce żywiołów, głodu, suszy, zmiennej pogody, a zwłaszcza wojny. Obecnie ich zaawansowanie technologiczne zapewnia stały dopływ żywności, nawet jeżeli mowa o zapakowanej w puszki mieszance białka owadów i syntetycznych witamin.

ATOM RPG: Trudograd

Patch 1.03 do ATOM RPG: Trudograd

Dodał: , · Komentarzy: 0
atom rpg: trudograd

W zeszłym miesiącu miała miejsce premiera "ATOM RPG: Trudograd", tymczasem twórcy opublikowali trzecią już drobną łatkę do gry. Tym razem patch zawiera pełne tłumaczenie na język chiński, liczne poprawki bugów, literówek czy mechaniki. Pełna lista zmian (w języku angielskim) dostępna jest pod tym adresem.

Gamedec

Patch 1.1 do Gamedeca

Dodał: , · Komentarzy: 0
gamedec

Niedawno Strażnik uraczył nas recenzją "Gamedeca", adaptatywnej cyberpunkowej gry RPG, w której wcielamy się w tytułowego gamedeca, czyli detektywa rozwiązującego sprawy (kryminalne i nie tylko) w grach. Twórcy opublikowali dziś patch do swojej produkcji oznaczony numerkiem 1.1, mający za zadanie naprawić większość zgłaszanych przez społeczność błędów. Najważniejsze zmiany obejmują uregulowanie wszystkich znanych kłopotów językowych, poprawę jakości muzyki, licznych bugów mających wpływ na rozgrywkę czy szybkość działania.

Listę poprawek (w języku angielskim) znajdziecie pod tym adresem. Twórcy jednocześnie obiecują wypuszczenie w tym roku przynajmniej dwóch łatek.

Life is Strange: True Colors

Recenzja Life is Strange: True Colors

Dodał: , · Komentarzy: 0
Life is Strange: True Colors

"Life is Strange: True Colors" jest czwartą grą serii i zarazem drugą stworzoną przez studio Deck Nine. Wcielamy się w niej w Alex Chen, amerykankę chińskiego pochodzenia. Ma 21 lat, co czyni ją trochę starszą od dotychczasowych bohaterów. Młodość upłynęła jej w systemie opieki społecznej. Nie miała lekko, ale w jej życiu pojawia się płomyk nadziei w postaci starszego brata Gabe'a, z którym nie widziała się od lat. Dziewczyna udaje się do urokliwego małego miasteczka Haven Springs w stanie Kolorado, gdzie zostaje bardzo ciepło przyjęta. Szczęście oczywiście nie może trwać wiecznie i Gabe ginie w niefortunnym wypadku. Celem Alex staje się wyjaśnienie okoliczności jego śmierci oraz próba odnalezienia się w nowym miejscu.

Wczytywanie...