Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi

Poprzednia odsłona zmagań Chrisa z Arcanum, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony widzów. Wyciągnąwszy wnioski co do słabej jakości nagrania odcinka pilotowego, tym razem nie powtórzono tego błędu. Filmiki znów opatrzone są nieraz zgryźliwymi komentarzami Avellone'a, przy okazji wspomina co nieco o "Project: Eternity", więc jeśli kogoś interesuje ta gra, ma powód by zainteresować się tym materiałem wideo.

chris avellone

No dobrze, bez zbędnych słów – zapraszam do obejrzenia zmagań Twórcy legendarnego "Tormenta" ze słynnym "Arcanum"!

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Jaka jest różnica między Wiedźminem 3: Dzikim Gonem a Skyrim? – na to pytanie próbował odpowiedzieć przedstawiciel CD Projekt RED, odpowiedzialny z marketing Michał Platkow-Gilewski.

wiedźmin 3: dziki gon

Jak twierdzi marketingowiec i pewnie wiele osób się z nim zgodzi – podejście obu twórców do tworzenia gier są różne. CD Projekt RED uważa za najważniejsze aspekty swojej produkcji historię, wybory i ich konsekwencje, moralną szarość oraz postacie, bogate w złe lub dobre cechy, nadające im wiarygodny charakter. Gracz ma je zapamiętywać – kim są, czego od niego chcą, a to dla polskich developerów jest najważniejsze. Bethesda zaś, co można łatwo ocenić, w "Skyrim" stawiała na inne elementy. CD Projekt RED zamierza jednak dać graczom otwarty świat – czy to coś zmienia? Z wypowiedzi marketingowca można wywnioskować jedno – nie.

Torment: Tides of Numenera

Ostrzegam co wrażliwszych – w materiale filmowym padają słowa ostre, miejscami wręcz niecenzuralnie ostre. Chris Avellone, bohater tego wideo, był tym człowiekiem, który opracował fabułę "Planescape: Torment", napisał praktycznie 3/4 dialogów w grze. Dlatego też jego zdanie na temat następcy jest nie tylko bardzo interesujące, lecz również bardzo ważne. Czy dał swoje błogosławieństwo kolegom z inXile, czy raczej odwodził ich od pomysłu stworzenia nowej "Udręki"? Odpowiedź znajdziecie w poniższym filmie.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Od dziś w polskich sklepach można nabyć pudełkowe, w pełni zlokalizowane dzięki staraniom Cenegi, wydanie Dragonborn, rozszerzenia do obsypanej nagrodami gry "Skyrim". Tym razem odwiedzimy dobrze znaną z Bloodmoon, dodatku do kultowego już "Morrowinda", wyspę Solstheim. Tam przyjdzie nam stanąć na drodze złowrogiemu kultowi, kierowanemu przez pierwsze Smocze Dziecię. Zaraz, zaraz – przecież to my jesteśmy Smoczym... Ha! Czyli szykuje się starcie: Dragonborn vs Dragonborn. Brzmi to dość "EPICKO", czyż nie? Skusicie się?

Torment: Tides of Numenera

Pisałem ledwie kilka dni temu, że następca "Tormenta" wkrótce zadebiutuje na Kickstarterze i dziś już dokładnie wiem kiedy. Jak donosi serwis Gamespot, w środę ma rozpocząć się zbiórka pieniędzy na "Torment: Tides o Numenera". Jeśli wszystko pójdzie po myśli panów i pań z InXile, to gra będzie gotowa już w grudniu 2014 roku.

torment 2

Wcześniej, bo w październiku, czeka nas zaś premiera cRPG – "Wasteland 2" – innego projektu inXile, który został ufundowany na Kickstarterze. Finalizowanie prac nad postapokaliptycznym sequelem dziadka Falloutów, jest jednym z głównych powodów szukania funduszy na rozpoczęcie prac nad kolejnym projektem przez ekipę pana Fargo.

Mass Effect 3: Cytadela

"Citadel" – to płatne rozszerzenie dla pojedynczego gracza, z fabułą wpakowująca komandora wprost w sieć intryg, która sięga aż do członków rady tytułowej Cytadeli. Dodatek ma także pogłębić relacje bohatera z towarzyszami z drużyny, rozwinąć watki romansowe i rozbudować stację o nowe lokacje (np. kasyno). Co ważne, to już ostatni produkt powstały z myślą o "Mass Effect 3", pożegnanie Bioware z komandorem Shepardem. Czy udane? Już dziś niektórzy z was będą mogli odpowiedzieć sobie na to pytanie.

Wczytywanie...