


Gra hack-and-slash pt. "Wolcen: Lords of Mayhem" od studia Wolcen Studio (dawniej SolarFall Games) zadebiutowała na Steamie w ramach Steam Early Access. Produkcja została sfinansowana na Kickstarterze i początkowo znana była pod nazwą "Umbra". Aktualnie w wasze ręce może trafić pierwsza misja, a także losowo generowane lochy ze wzrastającym poziomem trudności, zależnym od poziomu doświadczenia postaci. Do tego 20 umiejętności na start.

"Dark Souls III" zadebiutuje już 12 kwietnia, ale zapewne wiele osób nie może się doczekać, aż przyjrzy się produkcji głębiej. W sieci znalazł się niespełna 100 minutowy film przygotowany przez serwis Polygon, w którym możemy zobaczyć fragmenty zabawy z pierwszych 15 godzin nowego "Dark Souls'a".
Materiał znajdziecie w rozwinięciu newsa, ale uważajcie na spoilery.


Jak informuje studio Crate Entertainment, jeszcze przed końcem kwietnia otrzymamy narzędzia moderskie do gry "Grim Dawn". Wprawdzie nie pozwolą one na tworzenie nowej kampanii, ale w ramach tej oryginalnej będziemy mogli przygotowywać autorskie zadania i pełne dialogi, a także dodawać obiekty graficzne i ścieżki dźwiękowe. Dostaniemy też możliwość stworzenia zupełnie nowych frakcji.

Firma Nordic Games udostępniła swoje plany wydawnicze na nadchodzące dwa lata, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, kiedy mniej więcej ukaże się nowa produkcja studia Piranha Bytes, czyli gra pt. "Elex". Z zamieszczonych informacji wynika, że tytuł swoją premierę będzie miał w roku 2017 i trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One. W roku 2017 ukaże się również RPG pt. "Battle Chasers: Nightwar". A jeszcze w tym roku przed nami "SpellForce 3".

Podczas Game Developers Conference 2016 studio BioWare w sposób niedosłowny ujawniło swoją zupełnie nową markę. Fakt jest jednak taki, że mało kto zwrócił na to uwagę i nie mamy praktycznie żadnych informacji na ten temat, poza tym, że coś się święci. Po konferencji Alistair McNally, odpowiedzialny za kierunek artystyczny produkcji BioWare, który w koszulkę się ubrał, pochwalił się na Twitterze, że nikt się nie zorientował, że w pewien sposób zapowiedziany został zupełnie nowy tytuł. Niestety póki co nie znalazł się nikt, kto by uwiecznił koszulkę na fotografii.

Niektóre filmy czy seriale można poznać już po jednej nutce, nawet nie rzucając okiem na ekran telewizora czy monitor, zwłaszcza jeśli chodzi o seriale z lat 90., które wielu z nas chłonęło garściami. Taką legendą jest niezaprzeczalnie serial "Z archiwum X", który z początkiem tego roku doczekał się wznowienia.
Kto nie obserwował pogoni za wilkołakiem, kontaktów trzeciego stopnia z obcymi i niezawodnego teamu: Mulder-Scully, ten mało wie o klasyce małoekranowego kina. Ale dzisiejsza młodzież może zasugerować, że "geriatria" po prostu żyje mrzonkami i upaja się nostalgią, bo ząb czasu gryzie niemożebnie każdą kinową produkcję. Ale czy jednak? Czy tajemnice chowające się za tytułowym X to w dzisiejszych czasach żenada i plastik? Tego można dowiedzieć się z recenzji Ati (tak, nie tylko Medivh traci życie przed szklanym pudłem!), która zajrzała do starych akt i naruszyła szkielety z szafy.

I nie, nie chodzi o "Pillars of Eternity". Zdziwieni? Sami producenci twierdzą, że obie produkcje łączy tylko silnik. Więc na jakiej grze będzie wzorowało się najnowsze dziecko Obsidian Entertainment, w którym to nasz bohater będzie tym złym?

W Faerunie aż huczy od plotek, przekazywanych szeptem informacji, orędzi wzywających do walki z agresorem lub opozycją. Jeszcze niedawno wszyscy spoglądali w stronę Cormyru, gdzie na włosku wisi pokój wewnątrz państwa, a zamieszki na ulicach i spory wśród szlachty każdego dnia zbliżają Leśny Kraj do wojny domowej.
Dziś jednak sprawy Cormyru wydają się błahostką wobec niewypowiedzianego konfliktu pomiędzy interesami Skraju i Amn.
- 980 stron
- « Pierwsza
- ←
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- →
- Ostatnia »






