


Studio MercurySteam, odpowiedzialne między innymi za grę "Castlevania: Lords of Shadow", odświeżyło swoją stronę internetową, która stałą się swoistą zapowiedzią nowej produkcji firmy. Z wcześniejszych doniesień na temat gry wiemy tyle, że będzie to produkcja science-fiction, w której autorzy postawią na eksplorację wielu światów, walkę i bohaterów.
Teraz zaś do pakietu informacji dołączyły te, które można znaleźć na obecnym na stronie studia ekranie misji. Wiemy, że załoga statku, który widzimy na ekranie, jest w hibernacji, a także, że w grze pojawi się swego rodzaju sztuczna inteligencja zwana Matką. Czeka nas również pewna "ekspedycja".


Developerzy ze studia Iron Tower określają „The Age of Decadence” mianem turowego postapokaliptycznego RPG – a low fantasy. Gdy jeszcze doda się do tego inspirację starożytnym Rzymem można uznać, że autorzy napchali przypadkowych, fajnie brzmiących przymiotników mających przyciągnąć uwagę graczy bez oglądania się czy składniki pasują do siebie. Po kilkukrotnym przejściu gry mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że twórcy wyszli z swojego zadania obronną ręką oferując graczom spójne i interesujące uniwersum, w którym żaden z wymienionych wcześniej przymiotników nie wydaje się nie na miejscu i oddali w ręce graczy długą i wciągającą grę.

"Baldurs Gate: Siege of Dragonspear" to produkcja ważna dla studia Overhaul Games. Dzięki niej mogą dowieść, że nie są tylko gośćmi od pucowania starych gier, ale studiem potrafiącym stworzyć własny produkt, który w niczym nie ustępuje innym hitom gatunku cRPG – ie. Żeby nakręcić nas na kupno ich najnowszej gry podzielili się z internetem trailerem. Co się w nim znajduje? Streszczenie fabuły pierwszej części, dwóch tajemniczych ważniaków dyskutujących o fabule gry i parę innych ciekawych wydarzeń. Film znajdziecie w rozwinięciu newsa.


Wydane w zeszłym roku "Skyshine's BEDLAM" zebrało mieszane oceny. Recenzenci chwalili klimat, styl graficzny i pomysł, ale walka oraz niektóre elementy gameplay'u strasznie kulały. Aby zaradzić tym niedogodnościom twórcy współpracując z społecznością wydali ogromny update mocno zmieniający wiele aspektów gry. Pełną listę zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa.

W zeszłym roku w Kanadzie powstało nowe studio zajmujące się produkcją gier komputerowych – Borealys Games, które właśnie zapowiedziało swój pierwszy projekt. Mowa tu o grze cRPG pt. "Mages of Mystralia", w której gracz, zamiast sztandarowego oręża i magii, otrzyma wyłącznie dostęp do arsenału związanego z tym drugim typem broni, czyli czarami.

Kto jest z nami nie od dziś, na pewno zauważył tu i ówdzie wizerunki wielkiego, włochatego stwora z uroczą parasolką. Tak, to kultowa postać świata animacji. Może niemowny, ale jego przygody podbiły serca nie tylko dzieci, ale także dorosłych. Naszym redakcyjnym wielkim miłośnikiem Totoro jest nie kto inny, jak Medivh, który od lat próbuje zarazić nas wszystkich totoromanią (podobnie jak Courun wiarą w Pajęczą Królową).
I nikt nie odważyłby się skraść mu możliwości zrecenzowania "Mojego sąsiada Totoro". Ale nie bójcie się, nie jest to lukrowany tekst, autor widzi niedociągnięcia i wady produkcji, więc warto zapoznać się z punktem widzenia maniaka charakterystycznego stwora, jakim jest Totoro.

Ostatnio informowaliśmy was, że studia Obsidian Entertainment i Paradox Interactive planują współpracę przy kolejnym tytule. Dziś wiemy już dokładniej o czym mowa. Podczas konferencji GDC zaprezentowana została bowiem produkcja cRPG pt. "Tyranny". Trzeba przyznać że dość mocno przypomina ona wcześniejsze dziecko tego duetu, czyli "Pillars of Eternity".
- 980 stron
- « Pierwsza
- ←
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- →
- Ostatnia »







