Atrybuty

2 minuty czytania

Punkty Życia

Życie stanowi podstawową jednostkę energii życiowej naszego bohatera. Jeśli spadnie do zera, bohater umrze. By temu zapobiec, należy je regenerować na kilka możliwych sposobów. Pierwszym, a zarazem jedynym, który nic nie kosztuje, jest spanie. Można też odnawiać życie poprzez jedzenie artykułów spożywczych, owoców czy odpowiednich roślin. Nieco bardziej prestiżowym rozwiązaniem jest korzystanie z specjalnych eliksirów. Ostatnią alternatywą pozostają regenerujące życie czary.

Życie ma to do siebie, że nie można zwiększać jego ilości u nauczycieli. Rośnie zawsze wtedy, gdy nasz bohater awansuje na kolejny poziom. Jedynym innym sposobem na zwiększenie jego ilości jest wypicie wyjątkowych, a co za tym idzie – rzadko spotykanych, eliksirów.

Mana

Mana jest magiczną mocą, dzięki której można rzucać czary. Im potężniejsze zaklęcia, tym więcej many musi posiadać nasz bohater, by móc je rzucić. W jaki sposób odnawiać manę? Najprostszym jest zapadnięcie w sen, choć nie zawsze jest ku temu okazja. Na polu bitwy niezawodne okazują się specjalne rośliny bądź eliksiry.

Oczywistą rzeczą jest, iż atrybut ten będą rozwijać szczególnie osoby parające się magią. Nie przez przypadek to właśnie magowie są jedynymi nauczycielami many.

Koszty nauki

  • 1 punkt many – 1 punkt umiejętności
  • 5 punktów many – 5 punktów umiejętności

Nauczyciele

  • Torrez (w Starym Obozie)
  • Cronos (w Nowym Obozie)
  • Baal Cadar (w Obozie Bractwa)

Siła

Każdy, kto chce, by jego bohater zyskał miano szanującego się wojownika, który znakomicie sprawdza się na polu bitwy, powinien inwestować w rozwijanie siły. Ten atrybut nie tylko decyduje o tym, jaką broń można używać, ale też o obrażeniach, które zadaje nasz bohater.

Koszty nauki

  • 1 punkt many – 1 punkt umiejętności
  • 5 punktów many – 5 punktów umiejętności

Nauczyciele

  • Diego (w Starym Obozie)
  • Lares (w Nowym Obozie)
  • Cor Angar (w Obozie Bractwa)

Zręczność

Na ten atrybut powinni zwrócić uwagę wszyscy, którzy pragną, by ich bohater sprawnie posługiwał się łukiem bądź kuszą, a więc był skuteczny z dystansu. Im większa zręczność, tym lepszych łuków oraz kusz można używać.

Koszty nauki

  • 1 punkt many – 1 punkt umiejętności
  • 5 punktów many – 5 punktów umiejętności

Nauczyciele

  • Diego (w Starym Obozie)
  • Lares (w Nowym Obozie)
  • Cor Angar (w Obozie Bractwa)

Komentarze

0
·
Skręt z bagiennego ziela (ten za 20 bryłek) dodaje +2 do many, można o tym wspomnieć

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...