Stary Obóz
Usytuowany w samym centrum Kolonii Stary Obóz jest nie tylko najstarszy, ale i największy. Na co dzień rządzą tu Magnaci, z Gomezem na czele, którzy handlują magiczną rudą ze światem zewnętrznym. W miarę spokojne miejsce, gdzie panują pewne zasady. Każda nowa osoba, która będzie ich przestrzegać, może czuć się tu bezpiecznie.
Nowy Obóz
Owiany złą sławą Nowy Obóz został zbudowany na zachodzie. Powiadają, że pełno tam bandytów i rabusiów, złodziei i morderców, którzy czekają na żółtodziobów. Rzeczywistość nieco się różni, a to za sprawą rządzących tam Magów Wody oraz przywódcy najemników, Lee. Magowie gromadzą magiczną rudę, bowiem wierzą, że wysadzając ją zniszczą otaczającą Kolonię barierę.
Obóz Bractwa
Obóz Bractwa znajduje się na zajmujących wschodnią część Kolonii bagnach. Skupia ludzi, którzy, pod przywództwem Y'Beriona, modlą się do Śniącego, dlatego niektórzy złośliwie nazywają ich sekciarzami. Członkowie Bractwa znani są nie tylko z religijności, ale i handlu bagiennym zielem.
Wieża Xardasa
Zamieszkiwana przez Xardasa, nekromantę, który swego czasu był Magiem Ognia i brał udział w tworzeniu bariery. Majestatyczna wieża dumnie stoi na południu Kolonii. Wiodącą tu drogę strzegą śmiertelnie niebezpieczne golemy, a w rolę gospodarza wciela się demon będący na usługach Xardasa.
Miasto Orków
Prymitywna osada plemienia Orków. Aby móc poruszać się po Mieście Orków bez obaw o życie, należy mieć ze sobą symbol pokoju – dwuręczną broń zwaną Ulu-Mulu. Pod miastem znajduje się Świątynia Śniącego.
Stara Kopalnia
Położona w północno-zachodniej części Kolonii Stara Kopalnia jest własnością ludzi ze Starego Obozu. Przysyłani tu kopacze stale wydobywają magiczną rudę, którą magnateria handluje z zewnętrznym światem. W ciemnych tunelach roi się od wygłodniałych Pełzaczy. Koordynatorem pracy, a tym samym najważniejszą osobą w Starej Kopalni, jest Ian.
Wolna Kopalnia
Jedna z trzech kopalni w Kolonii, będąca w rękach ludzi z Nowego Obozu. Wydobywana magiczna ruda trafia do Magów Wody, którzy gromadzą ją i każdą dostawę usypują na ogromny kopiec. Szefem Wolnej Kopalni jest Okyl.
Plac Wymian
Miejsce, w którym zaczynamy swoją przygodę. To właśnie tutaj odbywa się wymiana magicznej rudy na towary z zewnętrznego świata. Podobnie jak nasz bohater, trafiają tu nowi więźniowie.
Stary Klasztor
Stary Klasztor został wybudowany na północy Kolonii. Mówi się, że kiedyś czczono tam bóstwo, które zezwalało swym wyznawcom przemieniać się w zwierzęta. Dziś w miejscu tym widnieją jedynie ruiny, pośród których spoczywa jeden z Kamieni Ogniskujących.
Górska Forteca
Niegdyś zamieszkiwana przez namiestnika Kolonii. Dziś wykuta w skale Górska Forteca skrywa w swych murach jeden z Kamieni Ogniskujących.
Wieża Mgieł
Wieża Mgieł została zbudowana we wschodniej części Koloni. Przypuszcza się, że kiedyś zamieszkiwali ją piraci, lecz na obecną chwilę są tam wyłącznie agresywne szkielety. Warto dodać, że właśnie we Wieży Mgieł można rozpocząć przygodę z Chromaninami.
Cytadela Orków
Owiane tajemnicą miejsce. Jedyną pewną informacją jest fakt o istnieniu kamiennego golema, który skrywa się w podziemiach Cytadeli Orków.
Świątynia Śniącego
Wspaniała świątynia została wybudowana przez Orków w ramach podziękowania i wyrażenia czci Śniącego, który pokonał wrogie klany. W nieznanej nikomu komnacie spoczywa legendarny miecz, Uriziel.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz