Zniesmaczeni nieudolną władzą Gomeza, Lee, kilku Magów Ognia oraz niewielka grupa członków Starego Obozu, postanowili odejść i znaleźć własne miejsce. Dziś wiemy, że okazała się nim zachodnia część Kolonii, gdzie powstał Nowy Obóz. Szóstka dezerterujących Magów Ognia mianowała się Magami Wody.
Nieopodal odkryto kolejną kopalnię rudy, jednak członkowie Nowego Obozu nie wzięli przykładu z ludzi Gomeza i nie handlowali cennym surowcem ze światem zewnętrznym. Magowie Wody zaczęli gromadzić magiczną rudę wierząc, że wysadzając ją uda się zniszczyć barierę. Pomysł spodobał się Lee i jego ludziom, którzy zgodzili się strzec nie tylko kopca rudy, ale i samych magów.
Mówi się, że w Nowym Obozie przebywają wyłącznie złodzieje i rabusie, a w każdym zakątku można dostać w nos. Jednak okazuje się, że nie ma w tym zbyt wiele prawdy, ludzie są dla siebie przyjaźni i zwykle trzymają się razem.
Społeczeństwo
Zbieracze – ludzie, którzy żyją po to, by zbierać ryż. Choć brak im wszelkich wygód i dobytku, nie narzekają na swój los.
Krety – odpowiadają za wydobywanie rudy w kopalni. Nie muszą obawiać się o swe życie, bowiem najemnicy zapewniają im ochronę przed czyhającymi w cieniu pełzaczami.
Szkodniki – ich nazwa nie powstała przypadkowo. Szkodniki to głównie bandyci, rabusie i mordercy. Wiodą przystępne życie, nie interesują się sprawami najemników. W Nowym Obozie zachowują się w porządku, jednak poza jego murami ukazują swe prawdziwe oblicze, co jest głównym powodem, że po Kolonii krąży taka, a nie inna opinia na temat całego Nowego Obozu.
Najemnicy – pełnią rolę ochroniarzy Magów Wody. Darzeni są przez resztę społeczeństwa szacunkiem, choć nie odwzajemniają go. Dobrze zdają sobie sprawę z pozycji, jaką zajmują w Nowym Obozie. Wiernie wykonują polecenia swojego dowódcy, Lee.
Magowie Wody – najważniejsze osoby w Nowym Obozie. Czczą Adanosa. Chronieni przez najemników, mogą w spokoju badać nieodkryte karty magii. Gromadzą rudę, posiadają dużą wiedzę, chętnie handlują zwojami bądź miksturami.
Miejsca
Nowy Obóz obejmuje górzyste tereny, dlatego można podzielić go na kilka części. Gdy przekroczymy jego bramę, naszym oczom ukażą się pokaźne pola ryżowe, z wielką tamą w tle. Idąc stromą ścieżką w górę można dotrzeć do następnej części Nowego Obozu. Znajduje się tam obszerne jezioro, na środku którego została wybudowana karczma, oraz wielka jaskinia mieszkalna.
Karczma
Duży budynek postawiony na wyspie na samym środku jeziora. Właścicielem jest Silas, który gości u siebie głównie zmęczonych pracą kretów oraz szkodników. Na zapleczu swą gorzelnię ma Jeremiasz, warzący ryżówkę, jaką pija się w każdym zakątku Nowego Obozu.
Pola ryżowe
Stanowią pierwszą część Nowego Obozu. Należą do Ryżowego Księcia, którzy nadzoruje pracę zbieraczy. Spore zbiory pozwalają nie tylko wyżywić całą społeczność Nowego Obozu, ale wyprodukować pokaźny zapas ryżówki.
Tama
Została wybudowana dzięki głównemu architektowi, Homerowi, a dziś wspaniale spełnia swą rolę, idealnie nawadniając pola ryżowe.
Wielka Jaskinia
Główna mieszkalna część Nowego Obozu. Ponad połowa postawionych tam domów należy do szkodników. Na boku swe chaty mają najemnicy, a najwyższe partie jaskini zajmują Magowie Wody. Na samym środku jaskini widać wielką kratę, pod którą dumnie piętrzy się kopiec rudy.
Wolna Kopalnia
Jedna z trzech kopalni w Kolonii. Wydobywana ruda transportowana jest do kopca Magów Wody.
Jak dołączyć?
Jeśli chcemy dołączyć do Nowego Obozu, powinniśmy rozpocząć swe działanie w Starym Obozie.
- Należy poprosić Mordraga, by zaprowadził nas do Nowego Obozu. Gdy dotrzemy na miejsce, szkodnik przekaże nam pierścień, który powinniśmy zanieść Laresowi.
- Trzeba odwiedzić Laresa, zgodzić się na okradzenie Baal Isidro i oddać przywódcy szkodników zyskane pieniądze.
- Można pogadać z Laresem i przekazać informacje Mordragowi.
- Kluczowym zadaniem będzie zdobycie listy od Iana, o którą poprosi nas Diego. Jeśli zdradzimy Stary Obóz, dostarczając listę Laresowi, zyskamy uznanie uradowanego przywódczy szkodników.
Po wykonaniu tych zadań dostaniemy tytuł szkodnika i nie pozostanie nam nic innego, jak udać się do Cronosa, który po rozmowie mianuje nas posłańcem Magów Wody.
Komentarze
Dodaj komentarz