Zaklęcia Pierwszego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Zwój/runa | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju/runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Ognisty pocisk | ![]() ![]() |
Obr. Magia 30 | 1 | 30/300 | W I rozdziale od Torreza. Niewielka ognista kula, która zadaje małe obrażenia i nie robi wrażenia na wrogach. |
Sopel lodu | ![]() ![]() |
Obr. Magia 20 | 1 | 50/500 | W I rozdziale od Cronosa. Jeden z podstawowych czarów; tani i mało skuteczny. Używany na początku. |
Światło | ![]() ![]() |
Światło na 5 minut | 1 | 50/300 | W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Błyszcząca kulka, która oświetla nam drogę. |
Zaklęcia Drugiego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Zwój/runa | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju/runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Sen | ![]() ![]() |
Usypia przeciwnika | 3 | 50/500 | W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Usypia przeciwnika na chwilę. |
Uderzenie wiatru | ![]() ![]() |
Obr. Burza/mana: 10 | 3 | 50/500 | W I rozdziale od Baala Cadar. Wywołuje powiew wiatru, który odpycha i rani przeciwnika. |
Uzdrowienie | ![]() ![]() |
Uzdrowienie/mana: 10 | 1 za 10 punktów życia | 50/500 | W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Odnawia punkty życia kosztem mana. |
Zaklęcia Trzeciego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Zwój/runa | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju/runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Bryła lodu | ![]() ![]() |
Obrażenia: 50 | 3 | 70/700 | W I rozdziale od Cronosa. Choć zadaje małe obrażenia, przydaje się, bowiem zamraża na chwilę wroga. |
Kula Ognia | ![]() ![]() |
Obr. Ogień 20 | 5 | 90/900 | W III rozdziale od Torreza. Praktyczna; im więcej poświęcimy mana, tym większe obrażenia. |
Piorun kulisty | ![]() ![]() |
Obr. czary/mana: 20 | 5 | 90/900 | W III rozdziale od Cronosa. Przydatny; im więcej poświęcimy mana, tym większe zadaje obrażenia. |
Pirokineza | ![]() ![]() |
Obrażenia/sek.: 20 | Zależy od długości trwania czaru | 70/700 | W IV rozdziale od Baala Cadar. Zapala wroga od środka, co powoduje, że nie może się ruszać. |
Telekineza | ![]() ![]() |
Przyciąga przedmioty | Zależy od długości trwania czaru | 70/700 | W III rozdziale od Baala Cadar. Umożliwia przyciąganie przedmiotów z miejsc, w które nie można dojść. |
Urok | ![]() ![]() |
Rzucenie uroku | 5 | 70/700 | W III rozdziale od Baala Cadar. Trafiony przeciwnik przez chwilę zachowuje się przyjaźnie. |
Zaklęcia Czwartego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Zwój/runa | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju/runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Grom | ![]() ![]() |
Obrażenia/sek.: 25 | Zależy od długości trwania czaru | 70/700 | Używany przez Magów Wody oraz jednego szamana w Świątyni Śniącego. Strzela błyskawicą we wroga. |
Kontrola | ![]() ![]() |
Wróg nie kontroluje swojego ciała | Zależy od długości trwania czaru | 90/900 | W IV rozdziale od Baala Cadar. Lepsza wersja Uroku. |
Ognista burza | ![]() ![]() |
Obr. Ogień/mana: 50 | 10 | 110/1100 | W III rozdziale od Baala Cadar. Wystrzelony ognisty pocisk po zetknięciu z wrogiem rozpryskuje się i rani wszystkich w promieniu 3m. |
Śmierć ożywieńcom | ![]() ![]() |
Obr. Magia 9999 (wyłącznie nieumarli) | 5 | 110/1100 | W IV rozdziale od Xardasa, w V od Cronosa. Skutecznie niszczy nieumarłych. |
Uderzenie burzy | ![]() ![]() |
Obr. Magia 15 | 8 | 90/900 | W IV rozdziale od Baala Cadar. Ulepszona wersja Uderzenia wiatru; zadaje większe obrażenia. |
Zaklęcia Piątego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Zwój/runa | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju/runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Deszcz ognia | ![]() ![]() |
Obr. Ogień 100 | 15 | 130/1300 | W V rozdziale od Xardasa. Powoduje ognisty deszcz, który zadaje wrogom bardzo duże obrażenia. |
Lodowa fala | ![]() ![]() |
Obrażenia: 50 | 8 | 110/1100 | W IV rozdziale od Cronosa. Zamraża i rani grupę wrogów. |
Zaklęcia Szóstego Kręgu
Nazwa zaklęcia | Runa | Działanie | Koszt mana | Wartość runy | Jak zdobyć? Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
Fala śmierci Uriziela | ![]() |
Obr. Magia 200 | 10 | 10000 | Najpotężniejsze zaklęcie; tworzy rozchodzący się wokół maga pierścień, który śmiertelnie razi wrogów. |
Tchnienie śmierci | ![]() |
Obr. Magia 100 | 5 | 1500 | W rękach jednego z szamanów w Świątyni Śniącego. Powstająca chmura śmierci zadaje bardzo duże obrażenia. |
Inne zwoje
Nazwa zaklęcia | Zwój | Działanie | Koszt mana | Wartość zwoju | Jak zdobyć? |
---|---|---|---|---|---|
Armia ciemności | ![]() |
Przywołuje armię szkieletów | 25 | 666 | W V rozdziale od Cronosa. |
Orkowe zaklęcie teleportacji | ![]() |
Teleportacja | 5 | - | Znajduje się w Cmentarzysku Orków i Świątyni Śniącego. |
Przemiana w Chrząszcza | ![]() |
Przemiana | 5 | 100 | W III rozdziale od Torreza i Cronosa, w IV od Baala Cadar. |
Przemiana w Cieniostwora | ![]() |
Przemiana | 25 | 200 | W V rozdziale od Cronosa. |
Przemiana w Kretoszczura | ![]() |
Przemiana | 5 | 100 | W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar. |
Przemiana w Krwiopijcę | ![]() |
Przemiana | 10 | 100 | W II rozdziale od Torreza i Baala Cadar, w III od Cronosa. |
Przemiana w Orkowego psa | ![]() |
Przemiana | 20 | 200 | W IV rozdziale od Cronosa i Baala Cadar. |
Przemiana w Pełzacza | ![]() |
Przemiana | 20 | 100 | W II rozdziale od Torreza i Baala Cadar, w III od Cronosa. |
Przemiana w Ścierwojada | ![]() |
Przemiana | 5 | 100 | W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar. |
Przemiana w Topielca | ![]() |
Przemiana | 15 | 100 | W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar. |
Przemiana w Wilka | ![]() |
Przemiana | 10 | 100 | W II rozdziale od Baala Cadar, w III od Torreza i Cronosa. |
Przemiana w Zębacza | ![]() |
Przemiana | 25 | 150 | W IV rozdziale od Cronosa, w V od Baala Cadar. |
Przyzwanie Demona | ![]() |
Przywołuje Demona | 20 | 550 | W IV rozdziale od Xardasa. |
Przyzwanie Golema | ![]() |
Przywołuje Golema | 15 | 450 | W IV rozdziale od Xardasa. |
Przyzwanie Szkieletów | ![]() |
Przywołuje trzy szkielety | 10 | 350 | W IV rozdziale od Xardasa. |
Strach | ![]() |
Wpływ na wroga | 5 | 250 | W III rozdziale od Baala Cadar. |
Teleport do Magów Wody | ![]() |
Teleportacja | 10 | 100 | Dostajemy od Saturasa. |
Zmniejszenie potwora | ![]() |
Zmniejsza wybranego potwora | 5 | 1000 | W V rozdziale od Xardasa. |
Inne runy
Nazwa zaklęcia | Runa | Działanie | Koszt mana | Wartość runy | Jak zdobyć? |
---|---|---|---|---|---|
Teleportacja do Magów Ognia | ![]() |
Teleportacja | 5 | - | W skrzyni, w zatopionej wieży Xardasa. |
Teleportacja do Magów Wody | ![]() |
Teleportacja | 5 | - | Dostajemy od Saturasa. |
Teleportacja do Nekromanty | ![]() |
Teleportacja | 5 | - | Dostajemy od Demona w wieży Xardasa. |
Teleportacja do Obozu na Bagnie | ![]() |
Teleportacja | 5 | - | Dostajemy od Cor Angara. |
Komentarze
Dodaj komentarz