Zaklęcia

6 minut czytania

Zaklęcia Pierwszego Kręgu

Nazwa zaklęcia Zwój/runa Działanie Koszt mana Wartość zwoju/runy Jak zdobyć? Uwagi
Ognisty pocisk ognisty pocisk zwój ognisty pocisk runa Obr. Magia 30 1 30/300 W I rozdziale od Torreza. Niewielka ognista kula, która zadaje małe obrażenia i nie robi wrażenia na wrogach.
Sopel lodu sopel lodu zwój sopel lodu runa Obr. Magia 20 1 50/500 W I rozdziale od Cronosa. Jeden z podstawowych czarów; tani i mało skuteczny. Używany na początku.
Światło światło zwój światło runa Światło na 5 minut 1 50/300 W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Błyszcząca kulka, która oświetla nam drogę.

Zaklęcia Drugiego Kręgu

Nazwa zaklęcia Zwój/runa Działanie Koszt mana Wartość zwoju/runy Jak zdobyć? Uwagi
Sen sen zwój sen runa Usypia przeciwnika 3 50/500 W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Usypia przeciwnika na chwilę.
Uderzenie wiatru uderzenie wiatru zwój uderzenie wiatru runa Obr. Burza/mana: 10 3 50/500 W I rozdziale od Baala Cadar. Wywołuje powiew wiatru, który odpycha i rani przeciwnika.
Uzdrowienie uzdrowienie zwój uzdrowienie runa Uzdrowienie/mana: 10 1 za 10 punktów życia 50/500 W II rozdziale od Torreza i Cronosa, w III od Baala Cadar. Odnawia punkty życia kosztem mana.

Zaklęcia Trzeciego Kręgu

Nazwa zaklęcia Zwój/runa Działanie Koszt mana Wartość zwoju/runy Jak zdobyć? Uwagi
Bryła lodu bryła lodu zwój bryła lodu runa Obrażenia: 50 3 70/700 W I rozdziale od Cronosa. Choć zadaje małe obrażenia, przydaje się, bowiem zamraża na chwilę wroga.
Kula Ognia kula ognia zwój kula ognia runa Obr. Ogień 20 5 90/900 W III rozdziale od Torreza. Praktyczna; im więcej poświęcimy mana, tym większe obrażenia.
Piorun kulisty piorun kulisty zwój piorun kulisty runa Obr. czary/mana: 20 5 90/900 W III rozdziale od Cronosa. Przydatny; im więcej poświęcimy mana, tym większe zadaje obrażenia.
Pirokineza pirokineza zwój pirokineza runa Obrażenia/sek.: 20 Zależy od długości trwania czaru 70/700 W IV rozdziale od Baala Cadar. Zapala wroga od środka, co powoduje, że nie może się ruszać.
Telekineza telekineza zwój telekineza runa Przyciąga przedmioty Zależy od długości trwania czaru 70/700 W III rozdziale od Baala Cadar. Umożliwia przyciąganie przedmiotów z miejsc, w które nie można dojść.
Urok urok zwój urok runa Rzucenie uroku 5 70/700 W III rozdziale od Baala Cadar. Trafiony przeciwnik przez chwilę zachowuje się przyjaźnie.

Zaklęcia Czwartego Kręgu

Nazwa zaklęcia Zwój/runa Działanie Koszt mana Wartość zwoju/runy Jak zdobyć? Uwagi
Grom grom zwój grom runa Obrażenia/sek.: 25 Zależy od długości trwania czaru 70/700 Używany przez Magów Wody oraz jednego szamana w Świątyni Śniącego. Strzela błyskawicą we wroga.
Kontrola kontrola zwój kontrola runa Wróg nie kontroluje swojego ciała Zależy od długości trwania czaru 90/900 W IV rozdziale od Baala Cadar. Lepsza wersja Uroku.
Ognista burza ognista burza zwój ognista burza runa Obr. Ogień/mana: 50 10 110/1100 W III rozdziale od Baala Cadar. Wystrzelony ognisty pocisk po zetknięciu z wrogiem rozpryskuje się i rani wszystkich w promieniu 3m.
Śmierć ożywieńcom śmierć ożywieńcom zwój śmierć ożywieńcom runa Obr. Magia 9999 (wyłącznie nieumarli) 5 110/1100 W IV rozdziale od Xardasa, w V od Cronosa. Skutecznie niszczy nieumarłych.
Uderzenie burzy uderzenie burzy zwój uderzenie burzy runa Obr. Magia 15 8 90/900 W IV rozdziale od Baala Cadar. Ulepszona wersja Uderzenia wiatru; zadaje większe obrażenia.

Zaklęcia Piątego Kręgu

Nazwa zaklęcia Zwój/runa Działanie Koszt mana Wartość zwoju/runy Jak zdobyć? Uwagi
Deszcz ognia deszcz ognia zwój deszcz ognia runa Obr. Ogień 100 15 130/1300 W V rozdziale od Xardasa. Powoduje ognisty deszcz, który zadaje wrogom bardzo duże obrażenia.
Lodowa fala lodowa fala zwój lodowa fala runa Obrażenia: 50 8 110/1100 W IV rozdziale od Cronosa. Zamraża i rani grupę wrogów.

Zaklęcia Szóstego Kręgu

Nazwa zaklęcia Runa Działanie Koszt mana Wartość runy Jak zdobyć? Uwagi
Fala śmierci Uriziela fala śmierci uriziela Obr. Magia 200 10 10000 Najpotężniejsze zaklęcie; tworzy rozchodzący się wokół maga pierścień, który śmiertelnie razi wrogów.
Tchnienie śmierci tchnienie śmierci Obr. Magia 100 5 1500 W rękach jednego z szamanów w Świątyni Śniącego. Powstająca chmura śmierci zadaje bardzo duże obrażenia.

Inne zwoje

Nazwa zaklęcia Zwój Działanie Koszt mana Wartość zwoju Jak zdobyć?
Armia ciemności zwój Przywołuje armię szkieletów 25 666 W V rozdziale od Cronosa.
Orkowe zaklęcie teleportacji zwój Teleportacja 5 - Znajduje się w Cmentarzysku Orków i Świątyni Śniącego.
Przemiana w Chrząszcza zwój Przemiana 5 100 W III rozdziale od Torreza i Cronosa, w IV od Baala Cadar.
Przemiana w Cieniostwora zwój Przemiana 25 200 W V rozdziale od Cronosa.
Przemiana w Kretoszczura zwój Przemiana 5 100 W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar.
Przemiana w Krwiopijcę zwój Przemiana 10 100 W II rozdziale od Torreza i Baala Cadar, w III od Cronosa.
Przemiana w Orkowego psa zwój Przemiana 20 200 W IV rozdziale od Cronosa i Baala Cadar.
Przemiana w Pełzacza zwój Przemiana 20 100 W II rozdziale od Torreza i Baala Cadar, w III od Cronosa.
Przemiana w Ścierwojada zwój Przemiana 5 100 W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar.
Przemiana w Topielca zwój Przemiana 15 100 W II rozdziale od Torreza, Cronosa i Baala Cadar.
Przemiana w Wilka zwój Przemiana 10 100 W II rozdziale od Baala Cadar, w III od Torreza i Cronosa.
Przemiana w Zębacza zwój Przemiana 25 150 W IV rozdziale od Cronosa, w V od Baala Cadar.
Przyzwanie Demona zwój Przywołuje Demona 20 550 W IV rozdziale od Xardasa.
Przyzwanie Golema zwój Przywołuje Golema 15 450 W IV rozdziale od Xardasa.
Przyzwanie Szkieletów zwój Przywołuje trzy szkielety 10 350 W IV rozdziale od Xardasa.
Strach zwój Wpływ na wroga 5 250 W III rozdziale od Baala Cadar.
Teleport do Magów Wody zwój Teleportacja 10 100 Dostajemy od Saturasa.
Zmniejszenie potwora zwój Zmniejsza wybranego potwora 5 1000 W V rozdziale od Xardasa.

Inne runy

Nazwa zaklęcia Runa Działanie Koszt mana Wartość runy Jak zdobyć?
Teleportacja do Magów Ognia runa Teleportacja 5 - W skrzyni, w zatopionej wieży Xardasa.
Teleportacja do Magów Wody runa Teleportacja 5 - Dostajemy od Saturasa.
Teleportacja do Nekromanty runa Teleportacja 5 - Dostajemy od Demona w wieży Xardasa.
Teleportacja do Obozu na Bagnie runa Teleportacja 5 - Dostajemy od Cor Angara.

Komentarze

0
·
Bardzo fajne!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...