Braga
- Aila
- Danina Bernardo
- Danina Jose
- Danina Luki
- Danina z Bragi
- Eskortuj Riordiana
- Podążaj za Tufailem
- Polowanie na nagrody: Asaru
- Polowanie na nagrody: Braga
- Polowanie na nagrody: Malir
- Polowanie na nagrody: Taklar
- Przygotowania do wyzwolenia Bragi
- Puchar sprzedawców wody
- Ruiny w pobliżu Bragi
- Skóra mrocznego zębacza
- Wyzwolenie Bragi
Ben Erai
- Bagienne ziele dla Vasco
- Brudne sprawki
- Dziesięć kwiatów kaktusa
- Lepiej, żeby Lukar wyniósł się z miasta
- Łowy na pełzacze
- Nieoczekiwana wiadomość od Sigmora z Bakareshu
- Niewolnicy dla Lago
- Oswobodź Ben Erai
- Polowanie na nagrody: Ben Erai
- Polowanie na nagrody: Hurit
- Polowanie na nagrody: Yespas
- Porozmawiaj z Vasco
- Praca dla Sancha
- Tunel w Lago
Lago
- Dowiedz się kim jest więzień!
- Dziwne sny Sibura
- Kamień lwa
- Krwawi krwiopijcy
- Odstaw Vatrasa do Hurita
- Oswobodź Lago!
- Polowanie na nagrody: Shakyor, lew pustyni
- Trofea z topielców
- Zmierz się z Grubuzem
- Zmierz się z Mamukiem
Ben Sala
- Bankiet dla sępów
- Eskortuj Miguela do wioski
- Na ratunek Ben Sali
- Oswobodź Ben Salę!
- Problemy z Basirem
- Przeklęty!
- Ruiny
- Sześć skrzyń ze stalą
- Tunele
- Zrabowane dobra
Bakaresh
- Agresywni koczownicy
- Drobna przysługa…
- Gniazdo pełzaczy
- I po kłopocie!
- Koczownicy i najeźdźcy
- Lekcja gościnności
- Odszukaj Sinikara!
- Oswobodź Bakaresh
- Pokonaj Achmeda na arenie
- Pokonaj Irhabara na arenie
- Pokonaj Mufassę na arenie
- Przekonaj kupców
- Raport z południa
- Raport z północy
- Ruiny Bakareshu
- Słowa tu nie wystarczą…
- Świątynia w Bakareshu
- Trzy szkatuły
- Walka o tytuł
- Wsparcie
- Zanieś Amulowi daninę kupców
Al Shedim
- Odszukaj 3 zwoje badaczy!
- Odszukaj 5 kuflów uzdrowicieli
- Odszukaj 7 figurek wojowników
- Odszukaj 7 kamiennych tablic kapłanów
- Odszukaj 10 urn strażników umarłych!
- Pomoc koczowników z Al Shedim
- Spenetruj pole ruin Al Shedim
- Wyzwolenie Al Shedim.
- Znajdź czwarty klucz do świątyni w Al Shedim
- Znajdź drugi klucz do świątyni w Al Shedim
- Znajdź piąty klucz do świątyni w Al Shedim
- Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Al Shedim
- Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim
- Znajdź pięć kluczy do świątyni w Mora Sul
- Znajdź trzeci klucz do świątyni w Al Shedim
Mora Sul
- Alima
- Człowiek, który zabił Ramireza
- Delikatna sprawa
- Dług i weksle
- Droga do Merdariona
- Eskortuj Mezira do oazy Murata
- Handel artefaktami
- Hassan
- Idź z Cruzem do jego dawnego obozu
- Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul
- Ilja chce artefakt ze świątyni
- Kaffu chce odzyskać swoje złoto
- Kalesch chce klucze do świątyni w Mora Sul
- Kirk i pustynni rabusie
- Księżycowe ostrze
- Miecz dla Gonzalesa
- Orknarok, niewolnik ze świątyni
- Osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników
- Oswobodź Mora Sul!
- Otwórz świątynię w Al Shedim
- Otwórz świątynię w Mora Sul
- Podarunki dla Gonzalesa
- Podążaj za Merdarionem
- Podążaj za Merdarionem
- Podążaj za Merdarionem
- Podążaj za Merdarionem
- Podążaj za Mezirem
- Pokonaj Angara na arenie
- Pokonaj Anktosa na arenie
- Pokonaj Grubasa
- Pokonaj Oelka na arenie
- Pokonaj Paladyna na arenie
- Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych
- Puchary duszy
- Ramirez, zaginiony asasyn
- Ranny pełzacz piaskowy
- Smakowity prezent
- Strażnicy Kaffu
- Ukarz niewolnika Yussufa
- Yasmin
- Yussuf znika
- Zabij Cronosa, Maga Wody
- Zabij Merdariona, Maga Wody
- Zabij Myxira, Maga Wody
- Zabij Nefariusa, Maga Wody
- Zabij Riordiana, Maga Wody
- Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody
- Zabij Vatrasa, Maga Wody
- Zabij wszystkich Magów Wody
- Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul
- Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin
- Złoto dla Gonzalesa
- Złoto Hectora
- Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul
- Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul
- Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul
- Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Mora Sul
- Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul
Ishtar
- Atak szakali!
- Cenna misa
- Dostarcz dziesięć sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
- Dostęp do Ishtar
- Materiały treningowe
- Mikstury dla niewolników!
- Mistrz walki
- Oswobodź Ishtar!
- Pomysłodawca kradzieży rudy
- Skóry rozkładających się bestii
- Studnie poza miastem
- Trzech przywódców stada
- Uzbrój niewolników!
- Walka na arenie!
- Walka na arenie!
- Walka na arenie!
- Walka z Surusem
- Więcej szakali!
- Zarkos
- Złodzieje rudy
Inne
Braga
AilaZleceniodawca: Nafalem
Musisz odzyskać „kwiat Bragi” (dziewczynę), którą uprowadzili koczownicy, których znajdziesz wykonując zadanie „Eskortuj Riordiana”. Teraz do wyboru masz dwie opcje: wysiekanie wszystkich Koczowników albo przyłączenie się do nich. Niezależnie, którą opcję wybierzesz, zaprowadź później Ailę do Nafalema.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Braga +15, Złoto 300
Zleceniodawca: Nafalem
Bernardo nie chce zapłacić daniny, więc musisz mu dać nauczkę lub zaszantażować listem zdobytym od Taklara.
Nagrody: Doświadczenie +1250, Braga +5
Zleceniodawca: Nafalem
Odbierz od Jose jego daninę.
Nagrody: Doświadczenie +500, Braga +5
Zleceniodawca: Nafalem
Luka nie ma pieniędzy, więc prosi cię, abyś za niego zapłacił.
Nagrody: Doświadczenie +500, Braga +5
Zleceniodawca: Nafalem
Musisz wykonać zadania: „Danina Jose”, „Danina Luki”, „Danina Bernardo” i „Puchar sprzedawców wody” oraz porozmawiać z Tufailem.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Asasyni +10, Braga +15
Zleceniodawca: Riordian
Podążaj za Riordianem do kryjówki koczowników oraz uchroń go od śmierci.
Nagrody: Doświadczenie +1500
Zleceniodawca: Tufail
Idź za Tufailem do kryjówki bandytów.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Jose
Wykonaj zadanie „Eskortuj Riordiana”, aby trafić do Asaru, a następnie zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Braga +15, Złoto 500
Zleceniodawca: Jose
Jose chce, abyś pozabijał dowódców koczowników w okolicy. Wykonaj zadania z serii „Polowanie na Nagrody: (Malir, Asaru, Taklar)”.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Braga +5, Złoto 900
Zleceniodawca: Jose
Wykonaj zadanie „Podążaj za Tufailem”, aby trafić do Malira i w efekcie go zabić. Po tym porozmawiaj z Jose.
Nagrody: Doświadczenie +2750, Braga +10, Złoto 300
Zleceniodawca: Jose
Zabij Taklara, przywódcę małej grupy rabusiów, znajdujących się na północ od Bragi.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Braga +10, Złoto 300
Zleceniodawca: Marus
Dostarcz Marusowi trzy paczki z bronią
Nagrody: Doświadczenie +1500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Abbas
Wykonaj zadanie „Podążaj za Tufailem”, aby zdobyć puchar (będzie w jednej ze skrzyń), a później oddaj go Nafalemowi.
Nagrody: Doświadczenie +1750, Braga +5, Złoto 200
Zleceniodawca: Ayitos
Zabij grupkę rabusiów, siedzących w ruinach na północ od Bragi.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Koczownicy + 5
Zleceniodawca: Luka
Przynieś Luce pięć skór mrocznego zębacza.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Lekki pancerz Asasyna
Zleceniodawca: Asaru
Wybij wszystkich Asasynów z Bragi.
Nagrody: Doświadczenie +3500, Koczownicy +5
Ben Erai
Bagienne ziele dla VascoZleceniodawca: Vasco
Wykonaj zadanie „Krwawi krwiopijcy” w Lago lub pokonaj wszystkich na arenie w Lago i przynieś Vasco paczkę bagiennego ziela.
Nagrody: Doświadczenie +500, Alchemia +1, Złoto 500
Zleceniodawca: Vasco
Powiedz Sancho, że napadli cię koczownicy i zabrali złoto.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Złoto 500
Zleceniodawca: Eusebio
Przynieś Eusebio dziesięć kwiatów kaktusa.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ben Erai +5, Alchemia +1, Przepis na wódę z kwiatów kaktusa
Zleceniodawca: Sancho
Porozmawiaj z Sancho na temat zachowania Lukara. Następnie pogadaj z Lukarem i zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ben Erai +10
Zleceniodawca: Vasco
Zabij dwanaście twardych pełzaczy piaskowych grasujących na zachód od Ben Erai.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Erai +15, Złoto 300
Zleceniodawca: Sancho
Zanieś Sigmorowi z Bakareshu wiadomość od Sancha
Nagrody: Doświadczenie +500, Asasyni +15
Zleceniodawca: Wychudły niewolnik
Po wykonaniu zadania „Porozmawiaj z Vasco”, pogadaj z wychudłym niewolnikiem i zabierz go do tunelu w Lago.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Erai +20, Złoto 500
Zleceniodawca: Lukar
Daj Lukarowi 2100 sztuk złota i wybij wszystkich Asasynów w Ben Erai.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Campa
Wykonaj zadania z serii „Polowanie na nagrody (Hurit, Shakyor, Yespas)”.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Erai +20, Złoto 500
Zleceniodawca: Sugut
Zabij Hurita, koczownika obozującego na południe od Ben Erai.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Erai +15, Złoto 400
Zleceniodawca: Campa
Zabij Yespasa, koczownika, który znajduje się na południowy zachód od Ben Erai.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Ben Erai +10, Złoto 200
Zleceniodawca: Sancho
Porozmawiaj z Vasco.
Nagrody: Doświadczenie +250
Zleceniodawca: Navaras
Wykonaj dla Sancha misje: „Tunel w Lago”, „Porozmawiaj z Vasco”, „Niewolnicy dla Lago” i wróć do Navarasa.
Nagrody: Doświadczenie +500
Zleceniodawca: Sancho
Pogadaj z Fabiem w Lago, a następnie wróć do Sancha i powiedz mu o tym, czego się dowiedziałeś.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Erai +5, Złoto 100
Lago
Dowiedz się kim jest więzień!Zleceniodawca: Lekceważący strażnik
Pogadaj z lekceważącym strażnikiem, aby uzyskać zadanie. Kto jest więźniem dowiesz się od Mamuka, po wykonaniu dla niego zadania „Trofea topielców”.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Sibur Narad
Przynieś Siburowi 5 futer lodowych wilków, które możesz znaleźć w Nordmarze.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Lago +15, Alchemia +1
Zleceniodawca: Shakyor
Wyzwól Lago i porozmawiaj z Shakyorem. Powie ci, abyś pogadał z przywódcami Koczowników – Asaru, Huritem, Kayorem, Sinikarem i Wutrasem. A więc zrób (nie musisz nic dla nich robić – wystarczy, że zagadasz do nich).
Nagrody: Doświadczenie +1500, Druidzki kamień lwa
Zleceniodawca: Rasul
Zabij dziesięć krwiopijców grasujących na wzgórzu obok Lago.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Lago +15
Zleceniodawca: Vatras
Po wybiciu Lago pogadaj z Vatrasem. Będzie chciał wrócić do swojego plemienia, któremu przewodzi Hurit. Doprowadź go do niego.
Nagrody: Doświadczenie +4500, Koczownicy +3
Zleceniodawca: Shakyor
Wybij wszystkich Asasynów w Lago.
Nagrody: Doświadczenie +6500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Fabio
Zabij Shakyora, Koczownika mieszkającego przy Lago.
Nagrody: Doświadczenie +4500, Asasyni +4, Lago +25, Złoto 900
Zleceniodawca: Mamuk
Przynieś Mamukowi dziesięć szponów i dziesięć skór topielców.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Lago +15
Zleceniodawca: Grubuz
Pokonaj Grubuza na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +3000, Lago +20, Siła +1
Zleceniodawca: Mamuk
Pokonaj Mamuka na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Lago +10, Siła +1
Ben Sala
Bankiet dla sępówZleceniodawca: Julio
Zabij Suguta, Asasyna obozującego na północ od Ben Sali (przy oazie).
Nagrody: Doświadczenie +3500, Ben Sala +10, Złoto 1200
Zleceniodawca: Miguel
Miguel, przebywający w jednym z tuneli Ben Sali, poprosi cię o eskortę do tego miasta. Problem w tym zadaniu stanowi to, że Miguel może zginąć zanim do niego dojdziesz.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ben Sala +10, Złoto 500
Zleceniodawca: Julio
Aby wykonać to zadanie, musisz oczyścić świątynię, tunele oraz ruiny i oznajmić to Julio.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Ben Sala +15, Złoto 1500
Wybij wszystkich Asasynów w Ben Sali.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Julio
Zabij Basira, Asasyna siedzącego w karczmie w Monterze.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Ben Sala +15, Złoto 500
Zleceniodawca: Dolok
Idź z Dolokiem na wykopaliska Ben Sali i zabij szamana Yugula, znajdującego się w środku.
Nagrody: Doświadczenie +5000, Ben Sala +20, Mikstura siły życiowej
Zleceniodawca: Daro
Zabij sześć niespokojnych zwiadowców w ruinach nad Ben Salą.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Ben Sala +10
Zleceniodawca: Enzo
Przynieś Enzowi sześć ciężkich kufrów z dwóch tuneli przy Ben Sali.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Sala +5, Kowalstwo +1, Złoto 500
Zleceniodawca: Daro
Zabij osiem przeklętych niewolników w dwóch tunelach przy Ben Sali.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Ben Sala+10
Zleceniodawca: Giores
Przynieś Gioresowi osiem kufrów z towarami jaskini niedaleko Ben Sali.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ben Sala +5, Złoto 400
Bakaresh
Agresywni koczownicyZleceniodawca: Arkabor
Zabij Rasarusa, koczownika przebywającego w jaskini, niedaleko od Arkabora.
Nagrody: Doświadczenie +1750, Bakaresh +10, Złoto 100
Zleceniodawca: Aldo
Pogadaj z Sigmorem w świątyni Bakareshu i poleć mu Aldo.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Silvio
Zabij dziesięć piaskowych pełzaczy w jaskini na północ od Bakareshu.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Bakaresh +15, Złoto 250
Zleceniodawca: Sigmor
Gdy powiesz Sigmorowi, że Aldo nie sprawuje się dobrze, to ten rozkaże ci go zabić.
Nagrody: Doświadczenie +4000, Bakaresh +5, Złoto 500
Zleceniodawca: Knut
Przekonaj Aterasa i Redge’a do ataku na Bakaresh. Redge’owi zapłać 5000 monet, a dla Aterasa odszukaj Sinikara.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Koczownicy +3
Zleceniodawca: Tizgar
Wybij wszystkich koczowników przebywających w oazie.
Nagrody: Doświadczenie +3500, Asasyni +20, Złoto 500
Zleceniodawca: Ateras
Odszukaj Sinikara, koczownika znajdującego się w jaskini, na południe od Bakareshu.
Nagrody: Doświadczenie +500
Zleceniodawca: Knut
Wybij wszystkich asasynów w Bakareshu.
Nagrody: Doświadczenie +6000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Hernando
Pokonaj Achmeda na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Bakaresh +5, Siła +1, Złoto 1000
Zleceniodawca: Hernando
Pokonaj Irhabara na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Bakaresh +5, Siła +1, Złoto 1000
Zleceniodawca: Hernando
Pokonaj Mufassę na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Bakaresh +5, Siła +1, Złoto 1000
Zleceniodawca: Aschnu
Zbierz daninę od Jaffara (przekup go lub powiedz co wcześniej zrobiłeś dla asasynów), Carlosa (wykonaj misję „Ruiny Bakareshu”) i Aldo (obiecaj oddać mu przysługę) do Aschnu.
Nagrody: Doświadczenie +1500
Zleceniodawca: Silvio
Pogadaj z Benito i wróć opowiedzieć wszystko Silvio.
Nagrody: Doświadczenie +500, Bakaresh +5, Złoto 100
Zleceniodawca: Silvio
Wykonaj dla Akrabora misję „Agresywni koczownicy”, po czym złóż Silvio raport.
Nagrody: Doświadczenie +500, Bakaresh +5, Złoto 200
Zleceniodawca: Carlos
Zabij pięć szakali i cztery dzikie lwy w ruinach przy Bakareshu.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Bakaresh +15, Zdolności myśliwskie +1, Złoto 100
Zleceniodawca: Murak
Przynieś Murakowi trzy paczki z bronią.
Nagrody: Doświadczenie +1500
Zleceniodawca: Amul
Zdobądź 75% reputacji w Bakareshu (zadanie czasami się nie zalicza, mimo że możesz już wejść do świątyni – w takim wypadku musisz zostawić to niewykonane).
Nagrody: Doświadczenie +1500
Zleceniodawca: Aldo
Znajdź w ruinach, niedaleko Bakareshu trzy szkatuły i zanieś je do Aldo.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Złoto 600
Zleceniodawca: Hernando
Pokonaj dwóch strażników świątynnych na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +3000, Bakaresh +10, Siła +1, Złoto 2000
Zleceniodawca: Sinikar
Pogadaj z Murakiem znajdującym się w świątyni Bakareshu.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +3
Zleceniodawca: Aschnu
Zanieś Amulowi daninę kupców.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Bakaresh +20
Al Shedim
Odszukaj 3 zwoje badaczy!Odszukaj trzy zwoje badaczy w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +750
Odszukaj pięć kufli (błędna pisownia tego wyrazu w nazwie zadania jest wynikiem błędu w tłumaczeniu przez grupę lokalizacyjną) uzdrowicieli w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Odszukaj siedem figurek wojowników w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Odszukaj siedem kamiennych tablic kapłanów w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Odszukaj dziesięć urn strażników umarłych w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +1250
Zleceniodawca: Wutras
Pogadaj z Pakwanem i Onatasem – koczownikami przebywającymi w pobliżu ruin Al Shedim i powiedz, żeby byli gotowi do walki.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Saturas
Weź od Saturasa mapę ruin Al Shedim i odszukaj 5 grup przedmiotów: „Prastara Biblioteka” – zwoje badaczy; „Kwatery uzdrowicieli” – kufle uzdrowicieli; „Szkoła wojowników” – figurki wojowników; „Kwatery kapłanów” – kamienne tablice kapłanów; „Ruiny strażników umarłych” – urny strażników umarłych.
Nagrody: Doświadczenie +2500
Wybij wszystkich orków w okolicy świątyni Al Shedim. Jeżeli nakłoniłeś koczowników, aby ci pomogli, to hasłem do ataku dla nich będzie twój atak na przywódcę orków – Tamkoscha.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Koczownicy +5
Weź ze skrzyni w ruinach klucz do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Weź od Lestera klucz do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Weź ze skrzyni w ruinach klucz do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Weź od Saturasa klucz do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Saturas
Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +5000
Zleceniodawca: Yussuf
Znajdź pięć kluczy do świątyni w Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +2500
Weź ze skrzyni w ruinach klucz do świątyni w Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Mora Sul
AlimaZleceniodawca: Murat
Kup od Murata i dostarcz bezpiecznie Alimę Nasibowi.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Mora Sul +5
Zleceniodawca: Ningal
Pogadaj z Ismaelem na temat Hassana, po czym odszukaj go w ruinach Mora Sul i donieś o tym Ningalowi.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Asasyni +15
Zleceniodawca: Hamid
Odkup od Ilji amulet (nie mów nic o Hamidzie) i dostarcz go zleceniodawcy.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Złoto 100
Zleceniodawca: Masil
Musisz spłacić długi Masila. W tym celu udaj się do Ilji, Ramona i Hectora i odbierz od nich weksle. Przygotuj się na małe wydatki.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Złoto 200, Ognisty Puchar
Zleceniodawca: Sanuyem
W ruinach Mora Sul spotkasz Sauyema – koczownika. Idź za nim do Merdariona.
Nagrody: Doświadczenie +500
Zleceniodawca: Mezir
Eskortuj Mezira do oazy Murata.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Złoto 300
Zleceniodawca: Faesul
Idź do świątyni Mora Sul i znajdź tam Grubasa. Przekonaj go do ponownego handlu artefaktami z Faesulem – pobij go lub wykonaj dla niego misję.
Nagrody: Doświadczenie +3500, Mora Sul +5, 5 mikstur leczniczych, Złoto 146
Zleceniodawca: Ningal
Zabij Hassana, asasyna przebywającego gdzieś w ruinach Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Złoto 500
Zleceniodawca: Cruz
Idź z Cruzem do jego dawnego obozu.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Kayor
Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Ilja
Weź z jednej ze skrzyń w świątyni Mora Sul wazę dla Ilji.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Złoto 2000
Zleceniodawca: Kaffu
Weź złoto z ciał strażników Kaffu i zanieś je zleceniodawcy.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Mora Sul +5, 3 wody, Złoto 200
Zleceniodawca: Kalesch
Przynieś Kaleschowi cztery klucze do świątyni w Mora Sul. Gdy to zrobisz, ten zaatakuje cię, więc pobij go zabierz wszystkie klucze. Nie rozmawiaj z nim więcej, gdyż za każdym razem będzie cię atakował.
Nagrody: Doświadczenie +2500
Zleceniodawca: Kirk
Idź za Kirkiem, a następnie pobij (lub zabij) go i pustynnych najeźdźców.
Nagrody: Doświadczenie +500
Zleceniodawca: Ismael
Sprzedaj Ismaelowi księżycowe ostrze wygrane na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Złoto 600
Zleceniodawca: Nasib
Daj Nasibowi księżycowe ostrze, wygrane na arenie, dla Gonzalesa.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Mora Sul +10
Zleceniodawca: Masil
Zabierz Orknaroka do Fasima (ruiny w Mora Sul), a następnie do Kalescha (świątynia Mora Sul). Wykonaj zadanie „Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych”, po czym powiedz Orknarokowi, że jest wolny.
Nagrody: Doświadczenie +4000, 3 mikstury lecznicze
Zleceniodawca: Grubas
Przynieś Grubasowi osiem mikstur wytrzymałości dla niewolników.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Kayor
Wybij wszystkich asasynów w Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +7500, Koczownicy +5
Użyj 5 kluczy do otwarcia świątyni w Al Shedim
Nagrody: Doświadczenie +2500
Zleceniodawca: Kalesch
Użyj 5 kluczy do otwarcia świątyni w Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +3500
Zleceniodawca: Nasib
Wykonaj zadania: „Miecz dla Gonzalesa”, „Alima”, „Smakowity prezent”, „Złoto dla Gonzalesa” i zdobądź 75% reputacji w Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +2500
Zleceniodawca: Merdarion
Podążaj za Merdarionem do pierwszego wodza ożywieńców i zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Merdarion
Podążaj za Merdarionem do drugiego wodza ożywieńców i zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Merdarion
Podążaj za Merdarionem do trzeciego wodza ożywieńców i zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Merdarion
Podążaj za Merdarionem do czwartego wodza ożywieńców i zabij go.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Mezir
Podążaj za Mezirem do miejsca, gdzie przebywa Ramirez.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Felipe
Pokonaj Angara na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +3500, Mora Sul +15, Siła +1, Księżycowe ostrze, Złoto 500
Zleceniodawca: Felipe
Pokonaj Anktosa na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1750, Mora Sul +5, Siła +1, Złoto 250
Pokonaj Grubasa.
Nagrody: Doświadczenie +500, Siła +1
Zleceniodawca: Felipe
Pokonaj Oelka na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Mora Sul +10, Siła +1, Złoto 400
Zleceniodawca: Felipe
Pokonaj Paladyna na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Siła +1, Złoto 100
Zleceniodawca: Kalesch
Zabij sześć nieustraszonych gońców pustynnych (pustynna odmiana cieniostworów) w ruinach Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +6500, Złoto 1000
Zleceniodawca: Ramon
Przynieś Ramonowi pięć pucharów duszy. Znajdziesz je na łóżkach, w chatach Ilji, Ismaela, Masila, Hamida i Faesula.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Złoto 3000
Zleceniodawca: Bandaro
Wykonaj zadanie „Podążaj za Mezirem”, aby znaleźć ciało Ramireza.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Złoto 500
Zleceniodawca: Cruz
Wykonaj zadanie „Idź z Cruzem do jego dawnego obozu”, a następnie zabij tam rannego pełzacza piaskowego.
Nagrody: Doświadczenie +3500, Ognisty Puchar
Zleceniodawca: Nasib
Daj Nasibowi paczkę bagiennego ziela dla Gonzalesa.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Mora Sul +5
Zleceniodawca: Kaffu
Zabij trzech strażników Kaffu przebywających na zachodzie, w ruinach.
Nagrody: Doświadczenie +6500, Mora Sul +15, Złoto 1200
Zleceniodawca: Bandaro
Zabij Yussufa, niewolnika przebywającego na północ od Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Mora Sul +5, Złoto 200
Zleceniodawca: Hamid
Daj Muratowi amulet Hamida, w zamian za Yasimn, po czym eskortuj ją do zleceniodawcy.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Złoto 500
Zleceniodawca: Yussuf
Powiedz Bandaro, że Yussuf zdołał uciec.
Nagrody: Doświadczenie +1000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Cronosa, przebywającego przy jaskini, przy drodze wiodącej z Ben Sali do Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +6000, Asasyni +3, Złoto 1000
Zleceniodawca: Gonzales
Wykonaj zadanie „Droga do Merdariona”, aby go znaleźć i zabić.
Nagrody: Asasyni +3, Złoto 1000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Myxira, przebywającego w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +6000, Asasyni +3, Złoto 1000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Nefariusa, przebywającego w oazie, na północ od Ishtar.
Nagrody: Doświadczenie +6000, Asasyni +3, Złoto 1000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Riordiana, przebywającego na południe od Bragi lub (jeżeli zaprowadziłeś go do koczowników) w jaskini Asaru.
Nagrody: Doświadczenie +6000, Asasyni +3, Złoto 1000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Saturasa, przebywającego w ruinach Al Shedim.
Nagrody: Doświadczenie +11000, Asasyni +3, Złoto 2000
Zleceniodawca: Gonzales
Zabij Vatrasa, przebywającego w więzieniu, w Lago.
Nagrody: Doświadczenie +8500, Asasyni +3, Złoto 1500
Zleceniodawca: Gonzales
Wykonaj misje: „Zabij Cronosa, Maga Wody”, „Zabij Merdariona, Maga Wody”, „Zabij Myxira, Maga Wody”, „Zabij Nefariusa, Maga Wody”, „Zabij Riordiana, Maga Wody”, „Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody”, „Zabij Vatrasa, Maga Wody” i powiadom o tym Gonzalesa.
Nagrody: Doświadczenie +12500, Asasyni +4, Złoto 2000
Wybij wszystkich orków przy świątyni Mora Sul.
Nagrody: Doświadczenie +2500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Merdarion
Wykonaj cztery misje „Podążaj za Merdarionem” i zabij czterech wodzów ożywieńców.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Koczownicy +5, Prastara wiedza +1, 5 mikstur leczenia oraz many
Zleceniodawca: Nasib
Daj Nasibowi 1000 sztuk złota dla Gonzalesa.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Mora Sul +5
Zleceniodawca: Hector
Pożycz od Hectora 1000 sztuk złota, po czym oddaj mu 1400 sztuk złota.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Zapłać Gonzalesowi 10000 złota lub pobij go i zabierz mu klucz.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Zgódź się przynieść dla Ilji artefakt ze świątyni, po czym weź od niego klucz.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Wykonaj misję „Kirk i pustynni rabusie”, po czym weź z ciała Kirka klucz.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Pobij Kalescha i zabierz mu jego klucz.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Weź od Yussufa (pobij go lub poproś o niego) klucz.
Nagrody: Doświadczenie +2000
Ishtar
Atak szakali!Zleceniodawca: Kafa
Zabij pięć szakali, które zaatakują studnie.
Nagrody: Doświadczenie +1250
Zleceniodawca: Asam
Zabij Zarkosa i odbierz mu misę Asama.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ishtar +10
Zleceniodawca: Sven
Dostarcz dziesięć sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi.
Nagrody: Doświadczenie +5500, Złoto 893
Zleceniodawca: Asam
Uzyskaj 75% reputacji u Asasynów i wejdź do Ishtar (zadanie czasami się nie zalicza, mimo że możesz już wejść do Ishtar – w takim wypadku musisz zostawić to niewykonane).
Nagrody: Doświadczenie +1500
Zleceniodawca: Emet
Przynieś Emetowi paczkę bagiennego ziela (jeżeli dałeś wcześniej ją komuś, to wystarczy pobić tego osobnika i zabrać paczkę :))
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ishtar +5, 2 Czarne Rhobary
Zleceniodawca: Karmok
Przynieś Karmokowi dwadzieścia mikstur leczniczych.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Koczownicy +3
Zleceniodawca: Ugrasal
Naucz się umiejętności mistrza dwóch ostrzy.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ishtar +5
Wybij wszystkich Asasynów w Ishtar.
Nagrody: Doświadczenie +7500, Koczownicy +5
Zleceniodawca: Ningal
Zabij Nerusula.
Nagrody: Doświadczenie +5500, Złoto 1500
Zleceniodawca: Musan
Przynieś Musanowi pięć skór rozkładających się bestii. Stwory możesz znaleźć na zachód od obozu Zarkosa (a nie jak sam powiedział – na północy).
Nagrody: Doświadczenie +2500, Ishtar +15, Zdolności myśliwskie +1
Zleceniodawca: Makas
Porozmawiaj z Kafą, znajdującym się przy studniach, na północ od Ishtar.
Nagrody: Doświadczenie +1000, Ishtar +10
Zleceniodawca: Kafa
Zabij trzech przywódców stada szakali, Jednego znajdziesz w jaskini nieopodal, natomiast dwóch biega w pobliżu.
Nagrody: Doświadczenie +1750, Ishtar +10
Zleceniodawca: Karmok
Przynieś Karmokowi trzy paczki z bronią.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Koczownicy +3
Zleceniodawca: Kasim
Pokonaj Emeta na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Ishtar +15, Siła +1, Złoto 600
Zleceniodawca: Kasim
Pokonaj Makasa na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ishtar +5, Siła +1
Zleceniodawca: Kasim
Pokonaj Musana na arenie.
Nagrody: Doświadczenie +1500, Ishtar +10, Siła +1
Zaatakuj Surusa i go zabij.
Nagrody: Doświadczenie +250, Ishtar +5, Siła +1
Zleceniodawca: Kafa
Zabij siedem szakali, które znów zaatakują studnie.
Nagrody: Doświadczenie +1250, Siła +1
Zleceniodawca: Asam
Zabij Zarkosa, którego obóz znajdziesz na północ od Ishtar.
Nagrody: Doświadczenie +2000, Ishtar +5, Złoto 200
Zabij złodziei rudy (Suguta i Hassana).
Nagrody: Doświadczenie +3000
Inne
Dotrzyj do Varantu!Wejdź w obszar Varantu.
Nagrody: Doświadczenie +500
Zleceniodawca: Nefarius
Zabij pięć pełzaczy w grobowcu Haran Ho.
Nagrody: Doświadczenie +2250
Zleceniodawca: Nefarius
Zaprowadź Nefariusa do grobowca Haran Ho, znajdującego się na północny zachód od obozu koczowników.
Nagrody: Doświadczenie +2500
Komentarze
Dodaj komentarz