- Znajdź Xardasa
- Znajdź runę teleportującą, która zabierze cię do króla
- Znajdź króla
- Znajdź Zubena
- Zabij króla Rohbara
- Zabij Zubena
- Zabij Xardasa
- Zabij orkowych przywódców
- Uwolnij Myrtanę
- Uwolnij pustynię spod panowania Asasynów
- Dowiedz się dla Rohbara, co planuje Xardas!
- Dowiedz się dla Zubena, co planuje Xardas!
- Zniszcz wszystkie główne obozy buntowników
- Znajdź pięć artefaktów Adanosa
- Znajdź Koronę
- Znajdź szatę
- Znajdź boski pierścień Życia
- Boski artefakt Trelis
- Znajdź boski pierścień magii!
- Na Innosa!
- Na Beliara!
- Laska Wiecznego Wędrowca!
- Berło Varantu!
- Przyjmij moc Innosa!
- Przyjmij moc Beliara!
- Piąta Świątynia
- Znajdź wszystkie Ogniste puchary Magów Ognia.
- Wrzuć Ogniste puchary do świętego ognia.
- Zniszcz pięć artefaktów Adanosa!
- Wykonaj plan Xardasa za pomocą książki.
- Idź do portalu z Xardasem
- Otwórz wrota do nieznanych krain!
- Otwórz wrota do nieznanych krain!
Znajdź Xardasa
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Quest otrzymujemy w pierwszych sekundach gry. Po wylądowaniu na wyspie wszyscy są wrogo usposobieni do Xardasa. Właściwie cała gra toczy się wokół tego zadania (tak jak w „dwójce” wokół Oka Innosa) i większość zadań wykonujemy z myślą o ostatecznej rozmowie z magiem.
Nagroda:
+1250 exp
Zleceniodawca: Roland (Okara)
Przebieg:
Roland powie nam, że buntownicy potrzebują kontaktu ze stolicą. W tym celu wchodzimy do Gothy i zabieramy kamień z jaskini.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Musimy po prostu zagadać, do króla (patrz zadania z Vengardu).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Musimy po prostu zagadać do Zubena. Zadanie jest o tyle trudniejsze od powyższego, że musimy zdobyć 75% reputacji u Asasynów.
Nagroda:
+1000 exp (dyskryminacja Asasynów?)
Zleceniodawca: Zuben
Przebieg:
Zadanie daje nam Zuben, ale jestem pewien, że większość graczy wykonała to zadanie wcześniej (dla Lee). Wbijamy się do komnaty króla i robimy rzeź. Jest też bardziej ugodowa wersja: Lee zajmuje się królem a my pokonujemy (NIE ZABIJAMY) wszystkich strażników. Potem tylko musimy zadbać, żeby król zginął w momencie kiedy wszyscy są nieprzytomni (polecam gorąco meteoryty ;) ).
Nagroda:
+5000 exp
+5 reputacja u asasynów
Zleceniodawca: Ołtarz Beliara
Przebieg:
Zadanie analogiczne do powyższego. Jedyną różnicą (poza ofiarą ;)) jest to, że nikt nam nie pomaga. Uwaga na lwy (jedyni przeciwnicy na jakimś poziomie ;))!
Nagroda:
+5000 exp
+2 reputacja u Buntowników
Zleceniodawca: Ołtarz Beliara
Przebieg:
Beliar nieco się zdenerwował na nekromantę (no wiecie za tego smoka ;)). Idziemy do wieży i robimy to, co fani Diablo robią najlepiej :P.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Ołtarz Beliara
Przebieg:
Beliar ostatecznie odcina się od „zielonej rasy”. Zleca nam zabicie najważniejszych orków. Są to:
Uruk w Cape Dun
Varek w Monterze
Umbrak w Silden
Grok w Geldern
Vak w Trelis
Kan w Faring
Większość z nich zabiłeś pewnie wcześniej wraz z buntownikami. Chyba, że od początku byłeś nastawiony na służenie Beliarowi.
Nagroda:
+10000 exp
Zleceniodawca: Ołtarz Innosa
Przebieg:
Zabijamy orków, w każdym z ludzkich osiedli.
Nagroda:
+10000 exp
+3 reputacja u Buntowników (śmieszne, nie?)
Zleceniodawca: Vatras (zielony numer 2 na mapie)
Przebieg:
Po prostu pomagamy koczownikom w walce z asasynami. Kiedy wszystkie miasta są wolne, kończymy zadanie. UWAGA! Teraz najlepsze: Wciąż możemy pójść drogą Beliara ;)
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Rohbar (Vengard)
Przebieg:
Po rozmowie z królem, biegniemy do wieży Xardasa (numer 7 na mapie) i gadamy z nim o przyszłości.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Zuben
Przebieg:
To zadanie różni się od poprzedniego prawie pięciokrotnie większym dystansem;).
Nagroda:
+1000 exp (5 razy więcej biegania a 2,5 razy mniej exp :P)
Zleceniodawca: Kan (Faring)
Przebieg:
Jeśli pracowaliśmy wcześniej dla orków to nie taki diabeł straszny, bo pewnie zniszczyliśmy Okarę i Reddock. Zostaje tylko Nemora i Vengard.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Mamy przemierzyć cały kontynent, aby zdobyć 5 artefaktów Adanosa. Ciekawostka: Artefaktów jest sześć.
Gdzie są? Nic prostszego!
1. Korona Adanosa znajduje się w świątyni w Mora Sul.
2. Szata Adanosa jest też w świątyni tyle że w Al Shedim.
3. Pierścień Magii Adanosa jest w Nordmarze w grobowcu Akashy.
4. Pierścień Życia Adanosa ma demon w mieście Gotha.
5. Amulet Adanosa jest w posiadaniu dowódcy Trelis Vaka. Vak sprzeda ci go za 50 tyś. sztuk złota (oczywiście można go zabić).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Wybieramy się do świątyni koło Mora Sul i wyżynamy nieumarłych. Na końcu czeka skrzynia z koroną.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Wybieramy się do świątyni Al Shedim i wyżynamy nieumarłych. Na końcu czeka skrzynia z szatą.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Pierścień posiada Demon urzędujący w Gocie (zadanie „Uwolnij Gothę od klątwy”).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Amulet Adanosa- jest w rękach Veka. Najprościej go zabić;).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
Wchodzimy do grobu Akashy, pokonujemy nieumarłych i wyjmujemy pierścień z ekwipunku szefa.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
UWAGA! To zadanie ostatecznie decyduje, że podążasz ścieżką Innosa.
Po wykonaniu zadania „Znajdź 5 artefaktów Adanosa”, należy położyć je na ołtarzu w Klasztorze Innosa.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: ???
Przebieg:
UWAGA! To zadanie ostatecznie decyduje, że podążasz ścieżką Beliara.
Po wykonaniu zadania „Znajdź 5 artefaktów Adanosa”, należy położyć je na ołtarzu w pałacu Zubena.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Xardas potrzebuje laski Wiecznego Wędrowca do otwarcia portalu. Należy zabić Zubena i zabrać to, co nam się należy;).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Xardas potrzebuje berła Varantu do otwarcia portalu. Należy zabić Rohbara i zabrać to, co nam się należy;).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Ołtarz Innosa
Przebieg:
Odkładamy 5 artefaktów na ołtarz.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Ołtarz Beliara
Przebieg:
Odkładamy 5 artefaktów na ołtarz.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Księga w podziemiach Klasztoru
Przebieg:
Quest otrzymujemy i wykonujemy w tej samej chwili – po przeczytaniu księgi na dnie biblioteki w Klasztorze Magów Ognia.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Sebastian (Reddock)
Przebieg:
Aby paladyni dostali z powrotem magiczną moc, potrzeba 12 magicznych pucharów.
Gdzie są? Liczymy razem!
1. Mora Sul
2. Środek pustyni (Między literami „R” i „A” w wyrazie „Varant” na mapie ;))
3. Kurt (numer 22 na mapie)
4. Nemora
5. Trelis
6. Geldern
7. Montera
8. Jaskinia Rakusa (żółty numer 1 na mapie)
9. Cape Dun
10. Silden
11. Vengard
12. Klasztor magów Ognia
Zgadza się? Tak. Gadamy z Miltonem.
Nagroda:
+15000 exp
+2 reputacja u buntowników
Zleceniodawca: Milten (numer 1 na mapie)
Przebieg:
Wrzucamy puchary do ognia i rozdajemy je później paladynom, których spotkaliśmy w czasie podróży (Straszny kicz, nie sądzicie? 12 pucharów i akurat 12 paladynów przeżyło. Phi. Nie starczyłoby tego nawet na zaspokojenie potrzeb Khorinis).
Vengard:
1) Cobryn
2) Georg
3) Thordir
4) Markus
Reddock:
5) Javier
Okara:
6) Roland
Cape Dun:
7) Wenzel
Mora Sul:
8) Cruz
Nemora:
9) Karlen
Trelis:
10) Konrad
Klasztor magów ognia:
11) Olivier
12) ???
Nagroda:
+12000 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Xardas każe nam wrzucić Artefakty do pieca Klanu Młota. Tylko wtedy uda się całkowicie pozbyć bogów ze świata.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Właściwie nie wiem o co chodzi :P. Po prostu Mamy wykonywać polecenia Xardasa.
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Po przyniesieniu Berła, Laski i 5 artefaktów, Xardas poprowadzi nas do portalu, który ma prowadzić do nieznanych krain. Po drodze wszyscy zapominają o reputacjach 100% czy zbrojach paladyna. Po prostu rzucają się na nas buntownicy i asasyni. Droga jest naprawdę długa (niemal do Okary).
Nagroda:
+2500 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Po przyjściu do portalu, mamy go aktywować.
Nagroda:
+5000 exp
Zleceniodawca: Xardas (numer 7 na mapie)
Przebieg:
Teraz trzeba już tylko uruchomić przejście i uciekać. Koniec dość dobrej gry i genialnej trylogii (mówimy o fabule, pomijamy setki bugów;)).
Nagroda:
+5000 exp
Komentarze
Dodaj komentarz