Informacje techniczne

Grafika

Animacje postaci, głównie twarze, będą lepsze niż te w Halflife 2, w końcu tak zażyczyli sobie producenci. Uzyskanie tego efektu będzie możliwe dzięki EMotion FX2. To licencjonowany silnik graficzny. Prawdopodobnie ten sam motorek, który jest używany w Die Glide 2. ( to chyba jakaś gra. -SoniC ) Engine będzie obszernie zmodyfikowany, więc nie może być rozpoznawalny w 100%. W każdej chwili może zostać użyty licencjonowany silnik fizyczny.

  • Będą nowe animacje i modele.
  • W Gothic III będzie o wiele więcej czasu i pieniędzy do wydania.
  • Gothic III będzie zdolny do wykorzystywania techniki Hyperthreading (Intel Pentium) – Pixel Shader 3 będzie obszernie użyty.
  • Pełna kompatybilność z DirectX 9.0b i może nawet 9.0c. – Muzykę nagrywała będzie prawdziwa orkiestra, a nie programy komputerowe.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...