Magia

3 minuty czytania

Magia Przemiany

Obrazek Nazwa Opis Wymagana prastara wiedza Koszt many
Przywołanie zwierząt Przywołanie zwierząt Bohater zsyła na cel okoliczne zwierzęta. 15 50
Telekineza Telekineza Wybrany przedmiot trafia w ręce bohatera. 25 50
Oswojenie Oswojenie Wybrane zwierzę będzie służyć bohaterowi. 35 40
Przywołanie goblina Przywołanie goblina Wezwany zostaje goblin, który służy bohaterowi. 45 40
Lodowa lanca Lodowa lanca Na wybrany cel wystrzelona zostaje lodowa lanca. 60 15-30
Forma zwierzęca Forma zwierzęca Bohater zamienia się w wybrane zwierzę. Czas formy zwierzęcej uzależniony jest od ilości prastarej wiedzy i siły zwierzęcia. 75 60
Sen Sen Wybrany cel zapada w sen. Czas trwania snu zależy od ilości prastarej wiedzy i siły celu. 100 30
Fala mrozu Fala mrozu Bohater wywołuje rozchodzącą się falę mrozu, która zamraża i rani przeciwników. 120 90
Eksplozja lodu Eksplozja lodu Bohater wystrzeliwuje we wszystkich kierunkach lodowe pociski. 130 120
Przywołanie golema Przywołanie golema Wezwany zostaje golem, który służy bohaterowi. 205 90
Otwieranie zamków Otwieranie zamków Czar otwiera większość zamków. 230 20
Bąbel czasowy Bąbel czasowy W obrębie bąbla czas płynie wolniej. 240 100
Burza gradowa Burza gradowa Na wrogów zostaje zesłany grad. 250 90

Magia Przywołania

Obrazek Nazwa Opis Wymagana prastara wiedza Koszt many
Osłabienie Osłabienie Energia celu znacznie wolniej ulega odnowieniu. 20 40
Trucizna Trucizna Cel traci energię życiową. 25 25
Błyskawica Błyskawica Cel zostaje trafiony błyskawicą. 30 15-30
Mgła Mgła Na terenie pojawia się mgła, która znacznie ogranicza zasięg widoczności wrogów. 50 60
Terror Terror Wywołuje strach na wskazanym celu. Jedynie najpotężniejsi wojownicy i magowie potrafią bronić się przed tym czarem. 60 60
Żądza krwi Żądza krwi Cel wpada w furię raniąc wszystkich. Sojuszników i wrogów. 70 50
Amnezja Amnezja Cel zapomina o naszych wykroczeniach. 80 30
Przywołanie szkieletu Przywołanie szkieletu Przywołany zostaje szkielet, który służy bohaterowi. 105 60
Noc w dzień Noc w dzień Noc mija w parę sekund. Czar działa tylko w godzinach nocnych. 175 40
Przywołanie demona Przywołanie demona Przywołany zostaje demon, który służy bohaterowi. 210 90
Przywołanie błyskawicy Przywołanie błyskawicy Na cel zesłana zostaje potężna błyskawica. 230 80
Podróż duszy Podróż duszy Dusza bohatera opuszcza ciało. 240 70
Armia ciemności Armia ciemności Bohater przywołuje zastępy nieumarłych. 250 100

Magia Dominacji

Obrazek Nazwa Opis Wymagana prastara wiedza Koszt many
Światło Światło Nad bohaterem pojawia się kula energii dająca światło. 5 10
Wzmocnienie Wzmocnienie Energia bohatera ulega odnowieniu. 10 20
Uleczenie z trucizny Uleczenie z trucizny Efekt otrucia zostaje zniwelowany. 15 50
Leczenie Leczenie Punkty życia zostają odnowione. 30 60
Leczenie innego Leczenie innego Wybrany cel zostaje uleczony. 40 60
Przywołanie płonącego miecza Przywołanie płonącego miecza W rękach bohatera pojawia się ognisty miecz. 45 60
Ognista kula Ognista kula Fireball ;) Na wybrany cel wysłany zostaje ognisty pocisk. 50 15-30
Ognista fala Ognista fala Bohater wywołuje rozchodzącą się falę ognia, która rani przeciwników. 95 75
Wygnanie zła Wygnanie zła Światło niszczące zło. Większa ilość prastarej wiedzy równa się większej efektywności zaklęcia. 110 50-100
Deszcz ognia Deszcz ognia Na wrogów zesłany zostaje deszcz ognia. 200 90
Błogosławiona broń Błogosławiona broń Wybrana broń zostaje pobłogosławiona zadając więcej obrażeń. Efekt stały. 230 100
Wielki meteor Wielki meteor Wielki, płonący i śmiercionośny głaz zesłany zostaje na wrogów. 240 90
Słowo dominacji Słowo dominacji Wybrany cel zostaje towarzyszem. 250 100

Komentarze

0
·
Odmawiam podróż duszy na nic się nie przydaje . A jak bardzo chcecie to kupcie zwój i zapisujcie przed użyciem.
0
·
hehe demon jest dobry w 3
0
·
Podróż duszy się ci nie przydał?mnie on dupe uratował przed kapłanem ożywieńców

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...