Magia Przemiany
Obrazek | Nazwa | Opis | Wymagana prastara wiedza | Koszt many |
---|---|---|---|---|
Przywołanie zwierząt | Bohater zsyła na cel okoliczne zwierzęta. | 15 | 50 | |
Telekineza | Wybrany przedmiot trafia w ręce bohatera. | 25 | 50 | |
Oswojenie | Wybrane zwierzę będzie służyć bohaterowi. | 35 | 40 | |
Przywołanie goblina | Wezwany zostaje goblin, który służy bohaterowi. | 45 | 40 | |
Lodowa lanca | Na wybrany cel wystrzelona zostaje lodowa lanca. | 60 | 15-30 | |
Forma zwierzęca | Bohater zamienia się w wybrane zwierzę. Czas formy zwierzęcej uzależniony jest od ilości prastarej wiedzy i siły zwierzęcia. | 75 | 60 | |
Sen | Wybrany cel zapada w sen. Czas trwania snu zależy od ilości prastarej wiedzy i siły celu. | 100 | 30 | |
Fala mrozu | Bohater wywołuje rozchodzącą się falę mrozu, która zamraża i rani przeciwników. | 120 | 90 | |
Eksplozja lodu | Bohater wystrzeliwuje we wszystkich kierunkach lodowe pociski. | 130 | 120 | |
Przywołanie golema | Wezwany zostaje golem, który służy bohaterowi. | 205 | 90 | |
Otwieranie zamków | Czar otwiera większość zamków. | 230 | 20 | |
Bąbel czasowy | W obrębie bąbla czas płynie wolniej. | 240 | 100 | |
Burza gradowa | Na wrogów zostaje zesłany grad. | 250 | 90 |
Magia Przywołania
Obrazek | Nazwa | Opis | Wymagana prastara wiedza | Koszt many |
---|---|---|---|---|
Osłabienie | Energia celu znacznie wolniej ulega odnowieniu. | 20 | 40 | |
Trucizna | Cel traci energię życiową. | 25 | 25 | |
Błyskawica | Cel zostaje trafiony błyskawicą. | 30 | 15-30 | |
Mgła | Na terenie pojawia się mgła, która znacznie ogranicza zasięg widoczności wrogów. | 50 | 60 | |
Terror | Wywołuje strach na wskazanym celu. Jedynie najpotężniejsi wojownicy i magowie potrafią bronić się przed tym czarem. | 60 | 60 | |
Żądza krwi | Cel wpada w furię raniąc wszystkich. Sojuszników i wrogów. | 70 | 50 | |
Amnezja | Cel zapomina o naszych wykroczeniach. | 80 | 30 | |
Przywołanie szkieletu | Przywołany zostaje szkielet, który służy bohaterowi. | 105 | 60 | |
Noc w dzień | Noc mija w parę sekund. Czar działa tylko w godzinach nocnych. | 175 | 40 | |
Przywołanie demona | Przywołany zostaje demon, który służy bohaterowi. | 210 | 90 | |
Przywołanie błyskawicy | Na cel zesłana zostaje potężna błyskawica. | 230 | 80 | |
Podróż duszy | Dusza bohatera opuszcza ciało. | 240 | 70 | |
Armia ciemności | Bohater przywołuje zastępy nieumarłych. | 250 | 100 |
Magia Dominacji
Obrazek | Nazwa | Opis | Wymagana prastara wiedza | Koszt many |
---|---|---|---|---|
Światło | Nad bohaterem pojawia się kula energii dająca światło. | 5 | 10 | |
Wzmocnienie | Energia bohatera ulega odnowieniu. | 10 | 20 | |
Uleczenie z trucizny | Efekt otrucia zostaje zniwelowany. | 15 | 50 | |
Leczenie | Punkty życia zostają odnowione. | 30 | 60 | |
Leczenie innego | Wybrany cel zostaje uleczony. | 40 | 60 | |
Przywołanie płonącego miecza | W rękach bohatera pojawia się ognisty miecz. | 45 | 60 | |
Ognista kula | Fireball ;) Na wybrany cel wysłany zostaje ognisty pocisk. | 50 | 15-30 | |
Ognista fala | Bohater wywołuje rozchodzącą się falę ognia, która rani przeciwników. | 95 | 75 | |
Wygnanie zła | Światło niszczące zło. Większa ilość prastarej wiedzy równa się większej efektywności zaklęcia. | 110 | 50-100 | |
Deszcz ognia | Na wrogów zesłany zostaje deszcz ognia. | 200 | 90 | |
Błogosławiona broń | Wybrana broń zostaje pobłogosławiona zadając więcej obrażeń. Efekt stały. | 230 | 100 | |
Wielki meteor | Wielki, płonący i śmiercionośny głaz zesłany zostaje na wrogów. | 240 | 90 | |
Słowo dominacji | Wybrany cel zostaje towarzyszem. | 250 | 100 |
Komentarze
Dodaj komentarz