Projektowanie Postaci

2 minuty czytania

Witajcie moi drodzy!

Ork rysunek

Ten artykuł pozwoli na wgląd w rozwój naszych postaci. Orkowie, na przykład, są wynikiem długoterminowego procesu projektowania. W styczniu 2004 r., nasi projektanci gry wprowadzili mnie w historię Gothica 3 po raz pierwszy. Miałem swobodę do eksperymentu na wyjątkowym wyglądzie Orka i wypróbowaniu nowego projektu zbliżenia.

Moim głównym celem nie było tylko uczynienie ich wyglądu innym i świeżym. Na szczycie tego była ich niezwykła różnica od zwyczajnego projektu Orka jak na przykład we Władcy Pierścieni.

Mamy wielkie plany w związku z Orkami i ich rola w Gothicu 3 sprawia wysoki popyt na ich zręczność. To jest to dlaczego na początku usiłowałem stworzyć ich szczupłymi i zręcznymi.

Zbroja Ork

Na początku skupiłem się na kształcie czaszki i tworzeniu mnóstwa szkiców. Próbowałem wyobrazić sobie jak Orkowie mogli ewoluować. Myślę, że wybrzuszone czoło i wystająca szczęka są jedynymi pozostałościami z tamtego okresu projektowania.

W tym samym czasie skoncentrowałem się na stworzeniu nowej zbroi. Lubiłem kombinację skórzanej wikliny, naturalnej synchronizacji i rozważenia tego całkiem odpowiednio. To pozwala Orkom wyróżniać się na tle ludzkich warunków wyglądu i podkreśla ich własną kulturę.

Bokobrody, aktualnie mile widziany produkt uboczny procesu projektowania czaszki, okazały się być bardzo użyteczne. Pomagają ukryć połączenie pomiędzy szyją i głową, które wyniknęło z naszych pojedynczych linii głowy.

Po tym jak wszystko rozwiązałem dla mojej pełnej satysfakcji i myślałem, że stworzyłem oryginalny i świeży projekt, namalowałem parę ilustracji i połączyłem te wszystkie elementy projektu razem. I oczywiście,… byłem w błędzie (zobacz poniżej).

Ork
Głowa orka

Projektanci gry mieli wiele powodów żeby nazwać projekt "interesującym" (co znaczy – "blisko – ale nie dokładnie to") i – co za przykrość – wszyscy mieli słuszność. Szybko zrozumiałem, że muszę zacząć wszystko od nowa.

Wiele dni (i wiele bazgrania) potem, pojawiłem się z nowym kształtem czaszki. Potrzebowała trochę mniejszych poprawek jak na przykład spłaszczenie czoła, ale nowa czaszka spełniła wszystkie wymagania. Mój nowy projekt zbroi także zadowolił moich współpracowników. Wszyscy się zgodzili, że była wystarczająco unikalna i w tym samym czasie pozwoliła nam pracować nad nowym aspektem w spojrzeniu: Orkowych zdolności bojowych. Ten element jest nowy w Gothicu 3 i wymaga ogromnych zmian projektu.

Gothic 2

Jednakże, nie doceniłem wielkiej swobody mojej ilustracji oferowanej artystom 3D. Dlatego stworzyli model 3D mojego "Orczego wojownika" bazowanego na ich interpretacji i pierwszy test wykonania zademonstrował, że było tam ciągle trochę miejsca na ulepszenie.

To doprowadziło do końcowego wyglądu jaki mamy teraz. I jeżeli spojrzysz uważnie, możesz wyraźnie rozpoznać niektóre elementy Orkowego charakteru i ich zbroja, która przypomina oryginalny projekt z Gothica 1 i 2.

Ten przykład pokazuje ile wysiłku włożyliśmy w projekt pojedynczych elementów w kolejności tworzenia charakterystycznego stylu Gothica.

Więcej wglądu w rozwój Gothica 3 będzie ukazane na tej stronie w następnych kilku tygodniach.

Trzymajcie się wszyscy,
-Ralf-

Komentarze

0
·
A mógłbyś pokazać wszystkich orków z Gothic 3?
I jeśli możesz powiedziedź to w jakim programie to robisz?

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...