Informacje o pojazdach w Fallout Tactics:
- przemieszczają się tylko po lądzie
- dostępne od początku gry, zależą od poziomu doświadzcenia
- dzięki nim bohaterowie poruszają się trzy razy szybciej niż pieszo
- można rozjeżdżać wrogów [IMHO, ta funkcja zupełnie się nie sprawdziła]
- pojazdy bojowe wymagają specjalnych rodzajów broni i amunicji
- na polu walki można poruszać się z dwiema prędkościami
- po zabiciu kierowcy, inny członek drużyny automatycznie zajmuje jego miejsce
- można modyfikować i unowocześniać pojazdy, zmieniać ich wyposarzenie bojowe [np. bronie]
- wrogowie również posiadają pojazdy
- można gromadzić w nich ekwipunek
- ilość posiadanych pojazdów jest ograniczona do sześciu [po jednym dla każdego członka drużyny]
- można naprawiać samochody, używając Repair Skill
- pojazdy mogą rozbijać się i eksplodować
- strzelając można zabić kierowcę, pasażera lub uszkodzić istotne części pojazdu
|
BOS Hummer |
prędkość: 35MPH |
ilość pasażerów: 6 |
obciążenie: 2500 |
obrona: 375 |
BOS Hummer jest podstawowym pojazdem wykorzystywanym przez Brotherhood of Steel
|
Hummer Tank |
prędkość: 15MPH |
ilość pasażerów: 2 |
obciążenie: 2500 |
obrona: 500, ciężki pancerz |
bronie: 12-Pound Gun o zasięgu dwóch mil |
|
APC |
prędkość: 20MPH |
ilość pasażerów: 8 |
obciążenie: 50000 |
obrona: 400 |
APC (All-Terrain Personnel Carrier) służy do transportowania grup żołnierzy
|
Bus |
prędkość: 25MPH |
ilość pasażerów: 8 |
obciążenie: 8000 |
obrona: 400 |
|
Scouter |
prędkość: 40MPH |
ilość pasażerów: 2 |
obciążenie: 1500 |
obrona: 250, lekki pancerz |
Bardzo zwrotny, dość szybki pojazd rozpoznawczy
|
Raider Buggy |
prędkość: 45MPH |
ilość pasażerów: 2 |
obciążenie: 500 |
obrona: słaba |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz