To kompletna lista Perków [Profitów] z Fallout Tactics
Awareness – OrientacjaDzięki Orientacji możesz dowiedzieć się sporo o przeciwniku. Otrzymasz dokładne informacje o jego PW[HP] i broni; dobry, wystarczy, że ma go jedna postać w drużynie
Bonus HtH Attacks – Dodatkowe ataki – walka wręczUczyłeś się tajnych sztuk walki Wschodu, a może po prostu szybciej machasz rękami. Tak czy inaczej, ataki wręcz kosztują cię o 1 PA[AP] mniej, dobry dla zabójcy [Slayer]
Bonus HtH Damage – Dodatkowe obrażenia – w. wręczDzięki zdobytemu doświadczeniu zadajesz dodatkowe 15% obrażeń w walce wręcz za każdy poziom tego Profitu, zarówno używając pięści jak i broni, dobry dla zabójcy [Slayer]
Bonus Move – Dodatkowy ruchKażdy poziom Dodatkowego ruchu powoduje, że za każdy Punkt Akcji przesuwasz się o 20% dalej, bardzo dobry perk dla trybu turowego, beznadziejny dla CTB
Bonus Ranged Damage – Dodatkowe obrażenia – strzelanieSzkolenie w broni palnej i innych broniach dystansowych, uczyniło z ciebie śmiertelnie niebezpiecznego przeciwnika. Za każdy poziom tego Profitu zadajesz dodatkowe 15% obrażeń gdy strzelasz do wroga, koniecznie
Bonus Rate of Fire – Zwiększona szybkostrzelnośćTen Profit pozwala ci strzelać nieco szybciej, ale równie dokładnie jak wcześniej. Każdy atak bronią strzelającą kosztuje cię o 1 punkt mniej.Faster Healing – Szybsze leczenie – Za każdy poziom tego Profitu, otrzymujesz +2 do Szybkości Leczenia. To premia do normalnego tempa, więc leczysz się znacznie szybciej.
More Criticals – Trafienia krytyczneJeśli wybierzesz ten Profit, częściej będziesz uzyskiwać trafienia krytyczne. Każdy poziom "Trafień krytycznych" zwiększa o 5% szansę na trafienie krytyczne, szczególnie dla snajpera
Night Vision – Widzenie w ciemnościDzięki Widzeniu w ciemności, lepiej widzisz w... ciemności. Zaskakujące. Zaciemnienie zmniejsza się o 20%, dobry dla snajperaRad Resistance – Odporność na promieniowanie – Lepiej znosisz promieniowanie i jego negatywne efekty. Każdy poziom tego Profitu zwiększa twoją odporność na promieniowanie o 15%.
Toughness – OdpornośćJeśli jesteś odporny, otrzymujesz lżejsze obrażenia. Każdy poziom tego Profitu dodaje 10% do twojej ogólnej odporności na obrażenia.
Strong Back – Silne plecyPseudonim "Wielbłąd". Za każdy poziom tego Profitu możesz nosić dodatkowe 25 kilogramów wyposażenia.
Sharpshooter – Strzelec wyborowyDobrze sobie radzisz ze strzelaniem na dużą odległość. Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz premię +2 do Percepcji, pod względem określania modyfikatorów za odległość. Teraz możesz łatwiej zabijać na daleki dystans! szczególnie dla snajpera
Silent Running – Ciche bieganieDzięki temu Profitowi możesz równocześnie biec i skradać się. Normalnie, biegnąca postać automatycznie przestaje się skradać, dobry dla zabójcy [Slayera]Survivalist – Sztuka przetrwania – Jesteś dzieckiem natury. Ten Profit zapewnia zwiększone szanse przetrwania we wrogim środowisku. Otrzymujesz premię +25% do Sztuki przetrwania.
Master Trader – Mistrz handluOpanowujesz do mistrzostwa sztukę kupowania. Dzięki temu Profitowi, otrzymujesz 25% rabatu dokonując zakupu w sklepie lub u innego handlarza.
Educated – WykształcenieKażdy poziom Wykształcenia daje ci dodatkowe 2 punkty umiejętności co poziom. Ten Profit najbardziej przydaje się, jeśli wybierzesz go w początkowej fazie swojej przygody.
Healer – UzdrowicielDzięki temu Profitowi leczenie staje się łatwiejsze. Każdy poziom tego Profitu zwiększa o 4-10 liczbę obrażeń wyleczonych przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza pomoc lub Lekarz.
Fortune Finder – Poszukiwacz bogactwMasz talent do znajdowania pieniędzy. W losowych spotkaniach na pustyni znajdujesz więcej funduszy.
Better Criticals – Lepsze trafienia krytyczneTrafienia krytyczne, które zadajesz w walce są bardziej zabójcze. Zyskujesz premię 20% w tabeli trafień krytycznych, co niemal gwarantuje zwiększone obrażenia. Nie ma to wpływu na samą szansę trafienia krytycznego.
Slayer – ZabójcaZabójca kroczy po ziemi! Wszystkie twoje trafienia w walce wręcz stają się trafieniami krytycznymi i sieją śmierć oraz zniszczenie, dobry dla zabójcySniper – Snajper – Broń palna staje się w twych rękach źródłem cierpienia. Dzięki temu Profitowi, każde trafienie w walce, zadane z broni strzelającej, zamienia się w trafienie krytyczne, jeśli zdasz test na Szczęście.
Silent Death – Cicha śmierćJeśli się skradasz i trafisz wroga w plecy walcząc wręcz, zadajesz podwójne obrażenia. Cicha śmierć już taka jest, dobry dla zabójcy [Slayer]
Action Boy – Człowiek czynuKażdy poziom Człowieka Czynu dodaje ci jeden punkt akcji w każdej rundzie walki. Te dodatkowe punkty możesz wykorzystać w dowolny sposób, koniecznie!!! [w trybie turowym]
Lifegiver – Dawca życiaKażdy poziom tego Profitu sprawia, że kiedy zdobywasz poziom, zyskujesz dodatkowe 4 Punkty Wytrzymałości. Poza tym, otrzymujesz normalną liczbę punktów wynikającą z twojej wytrzymałości.
Dodger – UnikJeśli wybierzesz ten Profir, trudniej będzie cię trafić w walce. Zyskujesz +5 do Klasy Pancerza, jako premię do wartości za noszoną zbroję.Snakeater – Pożeracz węży – Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz +25% do odporności na trucizny.
Mr Fixit – Złota rączkaTen Profit daje ci jednorazową premię +10% do umiejętności Naprawa i Nauka. Małe, wieczorne przykręcanie śruby jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a na pewno nie tobie.
Medic – MedykTen Profit daje ci jednorazową premię +10% do umiejętności Pierwsza Pomoc i Lekarz. Umiejętności lecznicze to prawdziwy skarb, dobry dla lekarza
Master Thief – Mistrz złodzieiMistrz złodziei świetnie kradnie i posługuje się wytrychami. Zyskujesz 15% do Kradzieży i Otwierania.
Heave Ho – MiotaczKażdy poziom tego Profitu dodaje ci 2 do Siły pod względem określania zasięgu broni rzucanej. Ten Profit nie zwiększa maksymalnego zasięgu broni.
Pickpocket – KieszonkowiecKradniesz znacznie sprawniej niż zwykły złodziejaszek. Potrafisz okraść każdego, ponieważ dzięki temu Profitowi ignorujesz modyfikatory do szansy kradzieży za rozmiar i ustawienie względem celu.
Ghost – DuchKiedy zajdzie słońce, albo jesteś na kiepsko oświetlonym obszarze, poruszasz się niczym duch. W ciemnościach twoje Skradanie się rośnie o 20%.
Explorer – OdkrywcaZadaniem Odkrywcy jest odnajdywanie nowych, ciekawych miejsc. Dzięki temu Profitowi masz większe szanse na znalezienie specjalnych miejsc lub osób.
Flower Child – Dziecko kwiatDzięki temu Profitowi istnieje mniejsze ryzyko (mówiąc precyzyjnie, o 50% mniejsze), że uzależnisz się od jakiś chemikaliów, a efekty uboczne trwają o połowę krócej niż u zwykłej osoby.
Pathfinder – WędrowiecSprawnie wybierasz najkrótszą drogę. Za każdy poziom tego Profitu czas poruszania się po Mapie Świata zostaje zmniejszony o 25%.
Scout – ZwiadowcaW czasie podróży badasz większy obszar. Dzięki temu poruszając się po Mapie Świata odkrywasz o jeden kwadrat więcej w każdą stronę. Masz też większą szansę na specjalne spotkania.
Mysterious Stranger – Tajemniczy nieznajomyZwrócił na ciebie uwagę Tajemniczy Nieznajomy (albo Nieznajoma), który będzie ci pomagał od czasu do czasu. Jeśli zginie w walce nie spodziewaj się, że pojawi się następny.
Ranger – TropicielZyskujesz 15% do Sztuki Przetrwania. Łatwiej możesz omijać losowe spotkania, natomiast specjalne spotkania będą częstsze.
Quick Pockets – Szybkie kieszenieWiesz, jak dobrze zapakować swoje wyposażenie. Koszt czynności w ekwipunku zostaje zmniejszony o połowę.
Swift Learner – Pojętny uczeńStajesz się naprawdę Pojętnym uczniem, ponieważ każdy poziom tego Profiru daje ci premię +5% do zdobywanego doświadczenia. Najlepiej jest wziąć ten Profit jak najszybciej.
Tag – Główna umiejętnośćTwoje umiejętności rozwinęły się do takiego poziomu, że możesz wybrać dodatkową Umiejętność Główną. Główne umiejętności rozwijają się dwa razy szybciej.
Mutate – Mutacja!Promieniowanie na pustkowiach odmieniło cię! Jedna z twoich Cech zmutowała w coś innego...i jako dodatkowego trait'a wybierasz GiftedAdrenaline Rush – Przypływ adrenaliny – Dzięki temu Profitowi, zyskujesz 1 do Siły jeśli stracisz ponad połowę Punktów Wytrzymałości.
Cautious Nature – Ostrożny z naturyW dziczy wykazujesz wielką ostrożność, dlatego wrogom rzadziej udaje się do ciebie podkraść. Dzięki temu Profitowi zyskujesz +3 do Percepcji w losowych spotkaniach, pod względem określania początkowego rozmieszczenia.
Comprehension – ZrozumienieCzytasz bardzo uważnie, zwracasz uwagę na wszystkie niuanse. Dlatego po przeczytaniu książki zyskujesz o połowę więcej punktów umiejętności.
Demolition Expert – SaperW dziedzinie materiałów wybuchowych jesteś prawdziwym ekspertem. Zawsze wybuchają po określonym przez ciebie czasie, a ponadto zadają większe obrażenia.
Gambler – HazardzistaMożesz grać z najlepszymi. Zyskujesz +20% do umiejętności Hazard.
Gain Strength – Zwiększenie SiłyDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Siła.
Gain Perception – Zwiększenie PercepcjiDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Percepcja.
Gain Endurance – Zwiększenie WytrzymałościDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Wytrzymałość.
Gain Charisma – Zwiększenie CharyzmyDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Charyzma.
Gain Intelligence – Zwiększenie InteligencjiDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Inteligencja.
Gain Agility – Zwiększenie ZręcznościDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoja Zręczność.
Gain Luck – Zwiększenie SzczęściaDzięki temu Profitowi o 1 wzrasta twoje Szczęście.Harmless – Nieszkodliwy – Twoje niewinne zachowanie ułatwia okradanie ludzi. Zyskujesz +20% do Kradzieży.
Here and Now – Tu i terazDzięki temu Profitowi natychmiast zdobywasz następny poziom.
Evade – Uniki w zwarciuJeśli masz wolne oba miejsca na przedmioty, każdy niewykorzystany punkt akcji dodaje 2, zamiast +1, do twojej klasy pancerza, a ponadto 1/12 twojej umiejętności walki wręcz.
Light Step – Lekki chódJesteś zwinny, ostrożny i masz szczęście. Ten Profit zmniejsza o połowę ryzyko uruchomienia pułapki.
Living Anatomy – Znajomość anatomiiDobrze znasz budowę istot żywych, ich mocne i słabe punkty. Otrzymujesz jednorazową premię +10 do umiejętności Lekarz oraz zadajesz +5 obrażeń żywym istotom.Negotiator – Negocjator – Jesteś bardzo dobrym negocjatorem. Możesz targować się z każdym i zazwyczaj udaje ci się postawić na swoim. Dzięki temu Profitowi zyskujesz +20% do Handlowania.
Pack Rat – ChomikSprawnie upychasz swoje wyposażenie. Dzięki temu możesz zabrać "jeszcze parę drobiazgów".
Pyromaniac – PiromaniakMiotaczem płomieni i inną "ognistą" bronią zadajesz więcej obrażeń, a twoi wrogowie pięknie się palą.
Quick Recovery – Szybkie wstawanieSzybko wstajesz gdy ktoś cię przewróci.
Salesman – SprzedawcaJesteś skutecznym handlowcem. Zyskujesz +20% do Handlowania.
Stonewall – Kamienny murTrudno cię przewrócić w czasie walki.
Thief – ZłodziejW twoich żyłach płynie złodziejska krew. Dzięki temu Profitowi otrzymujesz jednorazową premię +10% do Skradania się, Otwierania, Kradzieży i Pułapek. Dobry złodziej to żywy złodziej.
Weapon Handling – Używanie broniMożesz posługiwać się znacznie cięższą bronią niż normalnie. Otrzymujesz premię +3 do Siły pod względem sprawdzania, czy możesz używać broni.
Stunt Man – KaskaderWiesz, jak amortyzować upadki. Po upadku lub odrzuceniu przez eksplozję otrzymujesz o 25% mniej obrażeń. Ponadto zyskujesz 10% do umiejętności Pilot.
Crazy Bomber – Szalony saperKoniec wstrzymywania oddechu! Dzięki temu Profitowi, po nieudanym użyciu materiału wybuchowego nie nastąpi eksplozja. Ładunek zostanie rozbrojony.
Road Warrior – Wojownik autostradyNauczyłeś się jednocześnie prowadzić i strzelać. Nie otrzymujesz żadnych negatywnych modyfikatorów kiedy strzelasz i kierujesz jakimś pojazdem.
Gunner – DziałonowyŚwietnie strzelasz z poruszającego się pojazdu. Zyskujesz 10% do szansy trafienia, jeśli strzelasz z pojazdu w ruchu.
Lead Foot – Ciężka stopaDzięki swojemu refleksowi i umiejętności prowadzenia jeździsz naprawdę szybko. Jeśli siedzisz za kółkiem, zyskujesz 25% do prędkości.
Tunnel Rat – Szczur tunelowyUmiesz pełzać jak niemowlę! (Jak niewiarygodnie SZYBKIE niemowlę). Czołgając się poruszasz się z taką samą prędkością jakbyś szedł, szczególnie dla snajpera
Bracing – OparcieWiesz, jak oprzeć ciężką broń w pozycji stojącej. Dlatego otrzymujesz +2 do Siły pod względem strzelania z ciężkiej broni w pozycji stojącej, dobry przy niskiej sile[ST]Flexible – Gibkość – Dzięki latom ćwiczeń jesteś bardzo gibki. Dwa razy szybciej zmieniasz pozycję niż przeciętny człowiek.
Bend The Rules – Naginanie zasadJeśli weźmiesz ten Profit, to gdy następnym razem będziesz wybierać kolejny Profit, możesz wybrać z całej listy dla twojej rasy.
Break The Rules – Wbrew zasadomJeśli wybierzesz ten Profit, to gdy następnym razem będziesz wybierać kolejny Profit, możesz wybrać z całej listy, niezależnie od rasy.
Loner – SamotnikSpędzone w samotności dzieciństwo i okres dorastania sprawiły, że wolisz pracować samotnie. Dostajesz +10% do wszystkich rzutów, jeśli znajdujesz się poza wpływem innych członków oddziału.
Team Player – Gracz zespołowyDorastałeś w dużej rodzinie i dlatego lepiej pracujesz w zespole. Dostajesz +10% do wszystkich rzutów, jeśli znajdujesz się pod wpływem innych członków oddziału.
Leader – PrzywódcaJesteś urodzonym przywódcą. Każdy członek oddziału pod twoim wpływem zyskuje +1 do Zręczności i +5 do klasy pancerza.Hit The Deck – Padanie – Bardzo szybko reagujesz na okrzyk "Padnij!". Otrzymujesz połowę obrażeń od wybuchów i innych ataków obszarowych.
Bone Head – Żelazna czaszkaMasz bardzo grubą czaszkę. Gdy pierwszy raz wybierzesz ten Profit, ryzyko ogłuszenia cię spada o 50% (następnie o 25%).
Brown Noser – LizusPoznałeś zalety podlizywania się przełożonym! Za każdy poziom tego Profitu otrzymujesz awans.
Die Hard – TwardzielNie poddajesz się łatwo. Kiedy twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej 20%, zyskujesz 10% do odporności.
Drunken Master – Pijany mistrzBijesz się lepiej, jeśli jesteś pijany. Pod wpływem alkoholu zyskujesz 20% do walki wręcz.
Tylko dla Ghoul
Rad Child – Dziecię raduNie otrzymujesz natychmiastowych obrażeń od promieniowania, a jego obecność wręcz cię uzdrawia! Ale efekty promieniowania nawarstwiają się w twoim ciele tak jak normalnie.
Cancerous Growth – Rozrost nowotworówZmutowałeś tak poważnie, że zyskujesz +2 do tempa leczenia. Potrafisz nawet zregenerować złamane kończyny.
Bonsai – BonsaiWyhodowałeś sobie na głowie małe drzewko owocowe.
Tylko dla Super Mutants
Steady Arm – Pewna rękaDzięki twojej masie, strzelanie seriami kosztuje cię o jeden punkt akcji mniej, koniecznie
Psychotic – PsychotycznyTwoje ciało uległo mutacji i dobrze przyswaja psycho stymulatory. Efekty Psycho zostają podwojone, a czas efektów ubocznych trwa dwa razy krócej.
Tough Hide – Twarda skóraPromieniowanie uodporniło cię. Zyskujesz +15 do klasy pancerza i +10% do wszystkich odporności.
Tylko dla Death Claws [Szponów Smierci]
Death Sense – Śmiercionośne zmysłyMasz nadzwyczaj wyostrzone zmysły. Ten Profit daje ci +2 do Percepcji w ciemności i +25% do wykrywania skradających się wrogów.
Brutish Hulk – KolosDzięki temu Profitowi co poziom zyskujesz dwa razy więcej maksymalnych punktów wytrzymałości.
Talon Of Fear – Szpon strachuZ twoich szponów sączy się trucizna. Wszystkie ataki bez broni zatruwają przeciwnika.
Hide Of Scars – Bitewne bliznyTwoja pokryta bliznami skóra stała się twarda jak żelazo. Zyskujesz +15% do wszystkich odporności, za wyjątkiem odporności na ogień.
Joke Perk
Way Of The Fruit – Droga OwocuUdało ci się poznać starożytną Drogę Owocu. Gdy zjadasz owoc spotykają cię dziwne i cudowne przyjemności, narkotyk bez skutków ubocznych
EvadeJeśli masz puste oba miejsca na przedmioty, zyskujesz premię do klasy pancerza równą 1/8 twojej umiejętności walki wręcz.
Stat – MedPotrafisz leczyć ludzi znacznie szybciej niż zwykły lekarz. Za każdy poziom tego Profitu, koszt użycia umiejętności Pierwsza pomoc i Lekarz zmniejsza się o 2 PA[AP].
Twitch Gamer – Zapalony graczJesteś mistrzem gier pip-boya. Masz niewiarygodną koordynację palców!
Bluff Master – Mistrz BlefuPotrafisz "wykręcić się sianem" kiedy ktoś przyłapie cię na kradzieży, jeśli uda ci się test na Charyzmę.
Divine Favour – Łaska boskaJakaś siła wyższa cię polubiła.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz