Imię | Vic |
---|---|
HP | 70, 78, 88, 102, 111, 117 [wzrost HP odpowiada pozimowi dośw.] |
AP | 8 [10] |
Umiejętności | Repair |
Bronie | Rifles, Small Guns, Small Energy Guns |
Nosi | 150 [200] |
Lokacja | Den |
Uwagi | Vic jest więźniem Metzgera – handlarza niewolnikami. Oto sposoby na dołączenie Vica do drużyny: możesz wykupić go za – 1000$, 500$ [jeśli grasz kobietą] lub zabić Metzger'a. Jest dobry w naprawianiu rzeczy, dobrze strzela z Gauss Rifle. |
Imię | Sulik |
---|---|
HP | 85, 93, 103, 113, 123, 134 |
AP | 8 [10] |
Umiejętności | Melee Weapons |
Bronie | Sledgehammer lub Sharpened Spear |
Nosi | 150 [200] |
Lokacja | Klamath |
Uwagi | Zaatakuje Ciebie, jeśli zostaniesz łowcą niewolników. Sulik opuści Twoją drużynę, jeśli zasłużysz sobie na przydomek Childkiller. |
Imię | Miria |
---|---|
HP | 35 [nie wzrasta] |
AP | 7 |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | Knifes, SMGs |
Nosi | 100 |
Lokacja | Modoc |
Uwagi | Może być twoją żoną/mężem, jak się z nią prześpisz. |
Imię | Davin |
---|---|
HP | 35 |
AP | 7 |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | Knifes, Pistols |
Nosi | 125 |
Lokacja | Modoc |
Uwagi | Może być twoim "mężem", jak się z nim prześpisz. Ten gej do niczego się nie przydaje. |
Imię | Cassidy |
---|---|
HP | 80, 92, 104, 116, 128 |
AP | 8 [10] |
Umiejętności | Small Guns |
Bronie | Rifles, Pistols, Knuckles(kastet), Knifes |
Nosi | 175 |
Lokacja | Vault City |
Uwagi | Wystarczy z nim porozmawiać, jest dobry z Gauss Rifle. Nie może zażywać narkotyków [ma problemy z sercem]. |
Imię | Lenny |
---|---|
HP | 129, 154, 181, 206 |
AP | 7 |
Umiejętności | Doctor |
Bronie | SMGs |
Nosi | 125 |
Lokacja | Gecko |
Uwagi | Jest ghoulem, lekarzem. Nawet dobrze walczy, jeśli dasz mu SMG. |
Imię | Marcus |
---|---|
HP | 130, 145, 165, 175, 190, 205 |
AP | 9 [13] |
Umiejętności | Big Guns |
Bronie | Big Weapons, Big Energy Weapons, Melee |
Nosi | 275 |
Lokacja | Broken Hills |
Uwagi | Po wykonaniu jego zleceń przyłączy się do nas, jest naprawdę dobrym pomocnikiem szczególnie z Minigunem lub Rocket Launcherem. Nie może nosić zbroi. |
Imię | Myron |
---|---|
HP | 70, 77, 92, 107, 122 |
AP | 7 [8] |
Umiejętności | Science |
Bronie | Needler, Gauss Pistol |
Nosi | 125 |
Lokacja | New Reno |
Uwagi | Beznadziejny w walce, przydatny jeśli nie masz zdolności naukowych. Potrafi robić a)Stimpaki [z Broc Flower i Xander Root], b)Superstimpaki [z Owocu, Nuka-Coli i Stimpaka] i c)odtrutkę na jad [z ogona skorpiona]. Krążą plotki, że po potraktowaniu Mayrona Jet Antidote zwiększą się jego umiejętności. |
Imię | Skynet Robot |
---|---|
HP | 115, 143, 155, 179, 197, 210 |
AP | 10 |
Umiejętności | |
Bronie | |
Nosi | 225 |
Lokacja | Sierra Army Depot |
Uwagi | Jego cechy zależą od mózgu jaki mu zainstalujesz, dobrze włada Small Guns |
Imię | K-9 |
---|---|
HP | 127, 129, 131, 133, 137 |
AP | 14 [19] |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | nie nosi |
Nosi | żadna |
Lokacja | Navarro |
Uwagi | Często wchodzi na linie ognia, szczególnie, gdy strzela Marcus. |
Imię | Goris |
---|---|
HP | 125, 134, 145, 155, 166, 175 |
AP | 11 [13] |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | pazury |
Nosi | 225 [250] |
Lokacja | Vault 13 |
Uwagi | Jest deathclawem, ma potężne ciosy, po pewnym czasie odłącza się by wrócić do obrony swego gniazda [Vault 13]. Jednak nie zdoła powrócić na czas, za to Ty możesz powrócić co Vault 13 i ponownie przyłączyć Gorisa do drużyny, który z przyjemnością odpłaci się Enclavie – gore! |
Imię | Cyber Dog |
---|---|
HP | 97, 107, 107, 127, 127 |
AP | 9 [12] |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | nie nosi |
Nosi | żadna |
Lokacja | NCR |
Uwagi | Nieprzydatny, bardzo podobny do K-9, czyżby ten sam model? |
Imię | Dogmeat |
---|---|
HP | 98, 108, 118, 128, 141, 151 |
AP | 15 [16] |
Umiejętności | Unarmed |
Bronie | nie nosi |
Nosi | żadna |
Lokacja | Cafe of Broken Dreams |
Uwagi | Stary druh z Fallouta 1, dosyć przydany. |
Komentarze
Hahaha, Miria ma to samo, ale już bez kąśliwego wniosku. xD
Dodaj komentarz