Chemikalia

2 minuty czytania

Lekarstwa

Lekarstwo Nazwa Efekt Uwagi Waga Cena
Healing Powder przywraca od 5 do 20 punktów życia, po zażyciu 6 Healing Powder percepcja obniża się o jeden, działa przez 6 godzin Hakunin z Hander Root i Brock Flower może przygotować Healing Powder 1p 20$
Stimpak przywraca od 5 do 20 punktów życia Myron z Hander Root i Brock Flower oraz pustego hypospray' może przygotować Stimpaki - 175$
Super Stimpak przywraca 75 punktów życia Myron z owoców, Nuke Cola i Stimpaków może przygotować Super Stimpaki 1p 350$
Antidote (Poison) odejmuje 25 pkt. od poziomu
zatrucia
Myron przygotuje Antidote z ogona skorpina 1p 50$
Rad-X + 50% do ochrony przeciw promieniowaniu, działa przez 48 godzin - - 300$
Rad-Away odejmuje 25 pkt. od poziomu
napromieniowania
Uwaga: uzależnia na siedem dni - 500$
Antidote (Jet) jedyny środek, który "wyzwala" od Jet'u - - bezcenny
Heart Pills - znajdują się na półce dra w NCR - 50$

Składniki

Przedmiot Nazwa Efekt Potrzebne do ... Waga Cena
Empty Hypo - Stimpak 1p 2$
Xander Root - Stimpak, Healing Powder - 2$
Brock Flower - Stimpak, Healing Powder - 1$
Mutated Fruit przywraca od 1 do 4
punktów życia
Super Stimpak 1p 10$
Nuke-Cola - Super Stimpak - 3$
ogon skorpiona - Antidote (Poison) 20p 10$

Narkotyki

Narkotyk Nazwa Efekt Czas działania Uzależnienie Skutki
Psycho +3 AG, -3 IN, odporność
na obrażenia +50
4 godz. 20% -3 AG, +1 IN, -przez jeden tydzień
Mentats +2 IN, +2 PE, +1 CH 24 godz. 15% -4 IN, -4 PE, -3 CH przez jeden tydzień
Buffout +2 ST, +2 AG, +3 EN 6 godz. 25% -2 ST, -3 AG, -2 EN przez 48 godzin
Jet +2 Max AP, +1 PE, +1 ST 10 minut 100% -2 AP, -3 ST, -3 PE przez 48 godzin

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...